Blog
Km óra állás: 184.488 km
Együtt megtett út: 51.300 km
Együtt töltött idő: 2.908 nap
Tankolt üzemanyag: 4.207,19 liter
Tankolt üzemanyag ára: 1.608.882 Ft
Átlagfogyasztás: 8,20 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,27 Ft/km
Napi átlagos futás: 17,641 km/nap
Szervizelés és egyéb kiadások: 2.752.611 Ft
Átlagos költség: 123,09 Ft/km (vételár+kiadások+üzemanyag)

Elkezdődött valami,mikor elütöttem a nyulat.Most folytatódott.Régóta szerettem volna küszöbspojlert.És most sor is került erre is.Körbenéztem a kínálatot és maradtam a gyárinál.Nem akartam tul hivalkodót,de valami kelett a kinézet miatt is,meg a kerék által felvert kavicsok miatt is.Körbetelefonáltam a bontókat,és találtam is egy párat.Nem volt épp makulátlan,viszont jó áron adtak.Nem fényeztettem le.Karbon fólia ment erre is.Meg ha már benne voltam kapott a tükörtartó a b oszlop és a hátsó kilincs is.Így az autó oldala is kész.Bónuszba még futotta a hátsó hangszórók cseréjére is.3 utas pioneer került be
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1498244195-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1498244306-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1498244410-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1498244512-10503-blog.jpg




muszáj volt cserélni a lengéscsillapítókat, ezért rögtön TA gewinde lett a gyáriak helyett. Pár centit le is engedtük próbából. 264000km










Friss műszaki vizsga csont nélkül, elővettem félév után pöccre dörmögött, nagy élmény:-)
Visszagurultunk a jó kis garázsba, hibernálás folytatva.

Végre kész lett a bőrtisztítás és vezető oldali ülés kisebb felújítása, valamint az ajtóbetétek tetőkárpit és szőnyeg tisztítás, impregnálás UV szűrős ápolóval. Nincs is mit hozzáfűzni, a képek magukért beszélnek. A munkát a luxus-autókozmetika törökbálinti műhelyében végezték, ahol egy nagyon korrekt és lelkiismeretes specialista végezte a műveleteket.Örömmel vittem hozzá a verdát az egyeztetés után, nagyon ritkán talál az ember ilyen korrekt és precíz "szerelőt", a sok kókler között manapság nagyon meg kell becsülni az ilyet.
Az előtte-utána képek:






volt pár csúnya karc az autón sajnos és egy elég csúnya hátsó lökös ami repedt és dobta le a felstéke továbbá volt 2 picike horpadás !
így elvittük az autót fényezőhöz hogy szép legyen a paripa!
továbbá kiderült hogy valószínű balesetes volt a hátulja szegénynek mert a hátfal beljebb volt 2 centivel!
már mind1 az autó fényezőnél + lakatosnál minden újra a régi lesz! :)




Soha sem volt ilyen finom és halk hangja ezelőtt a jószágnak, minden apró rezgés, vibráció megszűnt. Jó érzés menni vele.
Sebváltó olaj csere is volt, ezzel kapcsolatban nem érzek sok változást, előtte sem volt rossz. Féltengelyek zsírozva kívül-belül, hajtáslánc "lógása" lényegesen csökkent. Lehet, hogy megpróbálkozom 75w-90-es olajjal.
...
Ugye nálam eddig csak első lökös sérülés volt. Most hátsó lökös renoválás van. A mostani vizsgálatkor kiderült volt már előző tulajnál korábbi sérülése a kocsinak :(

Csopakról kifele macskát fogtam, szerencsére nagyobb baj nem történt. Ködlámpa bánta egyedül.
Ha már egyszer szerelőnél jártunk, a gyenge kézifék is orvosolva lett.
2
571
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10