Blog
Most került be az autóba egy bontott bosch LMM melegen semmi hiba egy jó hosszú és kimeritő próba alatt, meglátom hidegen mennyit javul...
Váltógombom eléggé zörgő hangot ad, ha épp nincs rajta a kezem. Gondoltam szétszedem már, hogy mi zörög benne, mag?
Kiderült, hogy csak egyetlen csavar fogta a 3 helyett.
Úgyhogy ma beszereztem pár hernyócsavart, és egy hozzávaló imbusz kulcsocskát.
Ezenkívül a váltószoknya is állandóan lecsúszik a rúdról, azt is orvosolom ma.
Ezenkívül a kormánykapcsolóm nem az igazi már, és nem sikerült időnként beindítani az autót... Úgyhogy bekötöttünk Zoli33-al egy nyomógombos indítást, mint a nagyoknál. :) Berelézve, bekötve gyújtáskábelre, és felraktuk a gombot a tetőkonzolra... :)




Megérkeztek az alkatrészek. Csak sajnos hiába siettem velük a hosszú hét végére való tekintettel a szerelő se dolgozott. :-)
Kuplung szerkezet, kinyomó csapágy, kuplung tárcsa, hosszbordásszíj és a két csapágya + postaköltség 78.900 pézbe került.
Kész lehetne már. Még szükség van fékcsővekre és kuplung hidraulikuscsőre. De ezt már a szerelővel intéztetem. Lehet gyorsabb. Még a kipufogót el kéne vinnem, de az még nem került le a kocsiról.
Futómü javitás... első körben 43ezer az anyag csak... + köszi a csonkaállványszilentért AutoAlbának... Közben Olajcsere (Nekem jó az Agip is bele, minek a Selenia), Olajszűrő, Légszűrő+házjavítás, Pollenszűrő.
A gyári 15cm-es "hangszóró" helyére beszerelésre került egy ajándékba kapott 20-as SAL, amíg jobbra nem telik. Ami a hatást illeti, nos végre van mélyhang zenehallgatás közben, ha nem is olyan sok. Beszereléskor viszont megizzadtam rendesen, nem volt egyszerű eset úgy megcsinálni, hogy külsőleg ne látszódjon változás.
Ködlámpa megpucolva, beszerelve. Máris nyugodtabb vagyok :) Tényleg megvolt 5 perc alatt a komplett csere :)
Persze szerelőt azóta sem látogattunk, kopogás elmúlt, a lengőkar hadd lötyögjön, így is szépen sikítozik a körforgalomban...nomeg fontosabb feladatai voltak mostanság a verdának.
Múlthéten egy komplett nappalit hozott el egyszerre bútorlap formájában, néhány órára rá jóbarátom esküvőjén prezentált mint a vőlegény tanújának hivatalos szállítója.
Teherautó és exkluzív limó egyben :-)
Most hétvégén pedig családi kiránduláson voltunk Csengerben.Itt pedig bebizonyította, hogy mennyire brutálisan keveset bír fogyasztani. Visszafelé jövetben gondoltam 10 litert rá kéne önteni, hogy ne kelljen centizni..aztán lusta voltam mint mindíg. Ez a dög nem tudom mennyit kajált, de 5l alatt jóval, az tuti. Hazáig a tankolnikék lámpa sem villant be, a hangja pedig szépen kisímult. Unta már a sok várost. És nincs neki megállás...kedd Budapest, Szentendre, szept elején Bajna, meg közben ha melóügyben menni kell. Remélem pénteken végre összejön az a lengőkarcsapágy csere. Ja, és túl a 160e km-en. Múlthéten fordult át, azóta már a 161-ediket közelítjük :-)




Olajcserét a megvétele másnapján megejtettem. A 60 ezres nagy szervizre pedig rá három hétre került sor. Az ablaktörlő gumikon és az ehhez a szervizhez előírt kötelező dolgokon kívül semmit nem kellett cserélni. Az olajcserét is beleértve kb. 450 EUR-ra rúgott a szerviz.