Blog
Az autó körbe kapott egy Lummar fóliát a mai napon az első szélvédőn pedig fent lett egy csík!
THX: S&L Lummar Csontos Csabi
A belső keringtető ventillátorom szarakodott eddig.Én meg néztem amit egy friss tulajdonos tehet.Természetesen úgy,hogy nem bombáztam szét semmit.(Biztosíték...) Végülis egy vezeték volt elhasználódva.Le lett nyisszantva a vége és kapott egy "csokit". A CD táramat pedig kiszerelték és le adták egy szervíznek. Egyszerűen nem jött ki a tár része.Úgy nehéz bele pakolni a lemezeket. ;) Majd csörögnek ha jutottak valamire. Egyenlőre nem kellet fizetnem semmit.Azzal a vezér mondattal;hogy majd egybe ki lesz fizetve! Most a ventillátorom f@sza és ingyen volt.. Meglesz ennek a böjtje, úgy gondolom . :(
Megvétel után pár nappal kerítettem sort a kötelező olajcserére 149.000 km-nél. Természetesen Selénia olajat kapott, egészen pontosan Selénia 20K for Alfa Romeo SAE10W-40-et, és egy gyári olajszűrőt horror áron.
2006. augusztusában kapott egy Philips elektronikás 6000 K-es xenonszettet!
Anyagköltség: 25.000 (csókosan):-)))
Munkadíj: 5000 ft
Mai nap bekerültek a 6000K-s xenonok!!!!
Anyagköltség: 29900
Munkadíj: 7500
Beszereltem volna én is, csak igazából nem találtam alkalmas helyet az amúgy is zsúfolt motortérben a trafóknak, ezért bíztam profiknak!
Nem lehet látni a trafókat most sem:-)
a Q4..:-)
Minden AR tulajdonosnak kell, hogy legyen egyszer egy Q4:-))
Félelmetes.
Az első pillanatban is az volt,mikor megláttam az előző tulajjal találkozva.
Aztán a próbaút..pesten a Nagyvárad tér mellett..ezer fok meleg,full bőr..Klíma meg nem volt,mert nem volt feltöltve:-))
Kell!!ennyi volt,mikor kiszálltam.
folyt köv..
Megvan! 2007.07.02 Az első rendszám, felragadt :) Jobb lett volna a kicsi matrica, de ha nem lehet, hát nem lehet. Így, ezzel a nagy matricával is ezerszer szebb, mint a fémtáblával, mely zörög, lötyög, eláll stb.... Szóval teccik. :)))))
A pollenszűrő nevű intézmény nem egy bonyolult jószág, de azért érdemes cserélgetni minden ősszel, továbbá a magam részéről ajánlom, hogy a fölötte található esőelvezető csatornát is vegyétek ki és rendesen tisztítsátok át. Cserébe nem tömődik el és nem engedi befolyni az utastérbe az esővízet, sőt még az autómosó vízét sem!:) Az a lényeg, hogy az esőelvezetőtálcán nagyjából az autó hossztengelyének vonalában van egy lyuk, ami szintén könnyen eltömődik, úgyhogy azt is át kell bökni, hiszen voltaképpen ott távozna a víz. Én ma marokszámra emeltem ki a porból, falevélből, zsebpiszokból és egyéb apróságokból összeállt trutyit onnan a környékéről. Mivel ősszel nem volt szűrőcsere, most cseréltem azt is.
Reggel elhoztam a kocsit a fényezőtől, akinél egy teljes gépi polírra fizettem be. Profi géppel, pasztával és új polírozó tárcsával, amire külön vártam, hogy tényleg tökéletes legyen. Az is lett. Úgy tükröződik, hogy ezután a motorháztető előtt fogok fésülködni:). (8000 ft)
Ez annyira elbűvölt, hogy nekiálltam egy alapos motormosásnak, ami a motortér minden szegletét érintette. Samponos vizet, féktisztító folyadékot és a vártnál több rongyot használtam. Ez is jól sikerült.
Aztán ablakmosás következett belülről. A szokásos Clin vegyszeres áttörlés után papírtörlővel húztam át mindegyik ablakot. Én erre a módszerre esküszöm, mert ha csak simán vegyszeres törlést csinálok, mindig tiszta folt meg csík az ablak és ez kívülről is látszik... Úgyhogy mindenkinek ajánlom a benzinkúti papírtörlőt erre a célra is.
A munka végeztével a kedvencem következett: kocsikázás, aztán itthon pedig 2 túrós-mazsolás palacsinta. Jó nap volt:).