Blog

Mivel kissé megvagyok csúszva anyagilag, ezért valószínűsíthető, hogy a gépet átmenetileg pihenő státuszba fogom tenni, mert rengeteg alkatrész kellene hozzá és most 3-6 hónapig nem tudom a javítást miből finanszírozni.

>> EgyébBeeGee // Alfa 156 1.8 TS // 2007-06-29

Tökéletesen biztos vagyok benne, hogy lelke van. És maradt volna még nálam.
Az eladás előtt egy órával elmentünk Julyval a lányokhoz, hogy elbúcsúzzanak egymástól. Pár simogatás és fotó után indulni kellett volna. De nem akart. Amig ücsörögtünk benne, kilötyögtette magából az utolsó csepp benzint is, és közölte, hogy ő itt marad. A szívem kalapált, ahogy beröffenés helyett a fordulatszám mérője csak kalimpált.
Majd megértette.
A benzinkúton a kanna megtöltése közben a kulcsa díszét észrevétlenül leválasztotta magáról és a zsebembe csúsztatta. Nálam hagyta, hogy vigyázzak rá, emlékezzek rá és akasszam az utódjára.
Hiányozni fog. Ez a szerelem csak akkor fog átalakulni szép emlékké, mikor megismerkedem az utódjával. A férfiak már csak ilyenek..

>> EgyébTresor // Alfa 146 1.6 TS Special Edition // 2007-06-29

Az első együtt megtett km-ek. Már most tudom, hogy lelke van. Remélem sok szép km-t teszünk majd meg együtt.

 
>> EgyébMarty // Alfa 147 1,9 JTD // 2007-06-29

Tegnap este 18:00 órától volt randink a kedves Cartársakkal. Nagyon fini volt a vacsi és nagyon jól éreztük magunkat. Legközelebb is el fogunk menni az biztos!:)

 
>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-28

Ma volt egy olajcsere az autón 88.000 km-nél. Ezúttal Selénia Racing olajat kapott. 4,5 liter ment bele az 5 literből. A leeresztő csavarnál szivárgott az olaj, ezért a menetre tekertünk teflon szalagot.
Az olajat 14.700 Ft-ért vettem az olajszűrőt pedig 1.485-ért (Ricambi) az Elaforgtól még a Selénia Rallye-n.

Vasárnap ki akartam cserélni a levegőszűrőt, de feleslegesnek tartottam, mert a régi is elég tisztának tűnik még.

>> Tuning és extraPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-28

Tegnap kész lettek a GTA look fényszóróim. Vasárnap szedtem ki őket az autóból. Egyik ismerősöm melegítette körbe hőlégfúvóval és szedte szét őket. A festést egyik haveromra bíztam, ő szebben tud fújni, mint én. Hétfőn már raktuk is őssze őket, de csak tegnap kerültek vissza a helyükre.
Az egyik lámpa alsó patentja el volt törve már mióta megvettem az autót. Korábban próbáltam már ragasztani, de nem lett az igazi. Sajnos ugyanilyet csak jövő hétre tudtak volna hozni, így beértem a Fiat Cinquecento hasonló patentjával, eltérés szinte semmi a kettő között.

>> SzervizBrezó // Alfa 155 2.0 TS 16V Super // 2007-06-28

Ma szétkaptuk az Ateccal a gépet, mivel folyatott a hűtő.Szomorúan konstatáltuk hogy új hűtő kell bele.GEORGE mindjárt a segítségemre sietett, és Willy is be lett vonva az ügybe, így holnap meg lesz az új hűtő :).

 
>> SzervizThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2007-06-28

Annyi embernél láttam már blog-ot, hogy kedvet kaptam hozzá.... Tegnap elhoztam a gépet a szervizből. Sikerült 178 ezer Ft ért felújítani az első futóművet, meg a nyelestengely szimmeringet. Mit ne mondjak eléggé szíven ütött a végösszeg, de mit lehet tenni. A problémám mindössze annyi, hogy most nem tudom mennyivel megyek, és még az olajnyomás jelzőm sem műxik. Lesz még mit javítgatni a hétvégén....de a futómű az kifogástalan lett :)

 
>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2007-06-28

Szelep sapik valakinek megtetszett... Mind a négy Alfás volt... Nagyon tudok örülni az ilyen tirpák parasztoknak...

>> SzervizGrando // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2007-06-28

Végre elérkezett az igazság pillanata! A kötelező olaj- és szűrőcserék mellett, Hari ellenőrizte a szíjakat-görgőket és a gyertyákat is. A generátorszíjat cseréltük, a vezérműszíj és barátai megfelelő állapotban vannak, a gyertyák szintén. A fékek is elvannak még.
Cseréltük a levegőszűrőt, az olajszűrőt, a pollenszűrőt, és a motorolajat. Kapott egy adag prolongot is - ártani nem árt, és hátha még jobban érzi majd magát az a sportos Alfa-szív. ;))) A verérműszíjburkolatot cserélni kell. A próbaút is megvolt, motor, váltó, futómű rendben. A szokásos xarság az LMM-lambdaszonda párossal viszont gyanítható. Hiába, a szervizforgalom a legfontosabb! :(( Qrva elektronikai ketyerék! Dehát erre számítottam, amikor új típusra váltottam.