Blog
Kicsit megszívta már a nap a fent említett részeit a kis pirosnak, carbon fóliával orvosolva lettek.


06.25-én krecsi kartárs rója már vele a kilométereket!
Vettem egy új alsó turbó csövet (6400), meg egy BOSCH lambda szondát (29000). Mondjuk ha decat lesz, totál felesleges pénzkidobás, de most még új az autó, elnézem neki :)
Ellenben a féknyergeket tisztogattam, mivel arra az elhatározásra jutottam, hogy néha a kevesebb több, ezért nem lesz pirosra festve. Szóval a betétek elől ATE, hátul Brembo márkájúak, viszont a bal első kerékben ott figyelt egy lemezcsavar :( Így már érthető miért vol azon az oldalon 2 bar-nál kevesebb a levegő nyomás. Szombaton délutáni nyitva tartó MARSO gumis meg csodálkozott, hogy a felni belső felénél van az OUTSIDE felirat... Megforgatta, rögtön a rajta levő tíz ragasztott súly helyett elég lett kettő. Viszont le kellett szerelni a másikat is és elvinni OFFossal, mert azon is meg kellett forgatni és kicentírozni, aztán a két felnis kereket is megcserélni a forgásirány miatt. Így most azt is szívtam, hogy az apró padkás sérült jobb első került az én oldalamra, amit gyakrabban látok... 4500 Ft
Ami viszont tényleg nagyon szomorú, hogy nincs meg két hete az autó, de munkahelyemen máris lehúzták az elejét! Sajnos nem festék került a lámpatestre, hanem fél milliméter mélyen bele karcolódott 3 helyen. Lökös is kicsit leficcent Köszi :(
UPDATE: egy madár rá is kloákázott, fél óra megfeszített polírozással sikerült a nyomát eltüntetnem. Éljenek az állatvédők (is)

Holnap eljön a nap, hogy másodszor támad fel poraiból a kis vas nálam!
Ma meglátta barátnőm, megsimogatta. :D
Tegnap mikor elhoztam, nem igazán érdekelt mi van az autóval, megállt a motor, inkább a külsőt néztem....
Ma kihúztam a nívót, hát olaj az nincs rajta, nem csoda, hogy megragadt szerencsétlen motor.
felujitas, ugymint, futomu, motorvezerles, valtoban minden friss.
Már több, mint 1 hete megvásároltam a hosszbordás szíjat. A régi ránézésre siralmas volt, így nem volt rajta mit gondolkodni. Gates került bele, 6PK1763 számú. Első körben DAYCO 6PK1750 méretűt vettem, de végül inkább visszavittem és kicserélték. Az összes szíjtárcsát megforgattam, nem tudtam mi adja a vonyító, zavaró érces hangot, de "szerencsére csak" a klímakompresszor csapágya vonyít. Ezt majd a közeljövőben szeretném megcsinálni. Mikor már örültem, hogy fent az új szíj, és szerettem volna összerakni, a motor oldalsó borítását tartó 6-os csavar kiesett, s egyenesen a vezérműszíj felé vette az irányt. Fél órás halászat után meglett anélkül, hogy szétbontottunk volna valamit komolyabban. Km állás: 213 718



Ideje volt már. Eddig Selénia Racing volt benne, de ráfutottam neten a Petronas SYNTIUM RACER X1 10W60 olajra. Picit hezitáltam, de megrendeltem, kíváncsi vagyok hogy viselkedik majd. Az ára kb fele a Selénia Racingnek...
km állás: 126.800

Eltelt egy év, eljött az ideje az olajcserének, friss vér kell a gépnek. Az olaj, olajszűrő cseréje mellett ki lett tisztítva a légszűrő, ki lett cserélve a pollenszűrő, megtörtént a klíma tisztítása. A vízhűtő már kicsit el volt rohadva, így repült a kukába, helyére új Nissens hűtő került. A dugóban még mindig melegedett, az előtét - ellenállás megint megadta magát. Ez tartósan orvosolva lett .... többet nem fog elromlani ... :) Diagnosztika során hibakód nincs, fékek rendben, már csak használni kell.
Km: 178.460
1
393
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- Stelvio
- 159
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV