Blog
Mivel az autót egy olasz bácsi használta, aki kutyabarát asztalos lehetett, igy az autóból bőven volt mit kitakaritani. Halmokban állt benne a különböző faforgács, és elég áporodott kutyaszag is volt benne (vagy a bácsié volt, az olaszoknak úgyis elég nagy a bundájuk). Számtalan apróság várt javitásra emellett (hamutartó, napellenző, hiányzó patentek, csavarok, stb).
Az összes bútort kipakoltam belülről, leápoltam a bőrgarnitúrát (langyos kézmosós viz, szárazra törlés, majd babaolajos masszirozás). Ezt még1szer merem vállalni, de csak nagyon dekorativ hölgyeken.
A váltókar retesz mechanikája egy törött rugó miatt szar volt. Mivel nem tudtam gyárit szerezni (csak ötösével kapható) egy öninditó rugó került be, szilikon zsirral bekentem a rudat, meg a kulisszát és összeraktam. Hibátlan lett.
A csomagtér még darabokban, mivel a cd tárat és a hozzá tartozó kárpit darabot eladtam. De addig nem is rakom össze, mig nem sikerül egy 12Vos aljzatot beépiteni a hűtőláda számára. Egyelőre keresem a megfelelően vastag vezetéket amit meg lehetne csapolni.


Műszaki vizsga, 15 perc alatt megvolt, ezt nevezem. Mondtam a srácoknak hogy sietek :) de azért hihetetlen hogy szóródnak az árak a pesti piacon, 6,000 és 18,000 Ft között egy qrva műszaki vizsgáért... én 10,000 et fizettem, nyilván nem volt semmi gond a motorral,
Végre sikerült sort keríteni az autó hátuljának megcsinálására, már időszerű volt. Szombaton befért a szerelőhöz. Került bele:
- gátló
- lengőkarfelújító készlet
- ütköző gumibak
Szerviz után érezhetően javult az autó úttartása, végre nem dobálja a seggét, igazi kanyarvadász lett ;)
Ja egyébként bónuszként valahova eltűnt a szervóolaj. Néha volt csöpp az autó alatt, de nem rendszeresen. Múlt reggeli szokásos ellenőrzésnél észrevettem hogy a minimumszint alatt van, így vettem 1 liter Tutela GI/A-t. Pótoltam a hiányt, azóta nem fogyott belőle. Egyébként többi folyadékszint rendben van.
Km óra: 223299




Jobb hátsó lengőkar csapágy csere
210300km.
Denckerman féktárcsák 9626 Ft az egy pár és 3000Ft a LPR fékbetét garnitúra.
Lecserétem az ablkatörlő kerokat a régi fajrára amin van Alfa Romeo felirat és szép íves :) Plussz kapott rá egy garnitura gyári lapátot ami sokkal jobban töröl és cserébe ezen is AR jelzések:)



Persze nem lett jó, ahogy meghekkeltük; az awab-bilincs megette a gumicsövet és megint elkezdett folyni. Szerencsére a garázsban folyt el a hűtővíz, úgyhogy egy gyorsjavítás után (még három centi lejött a csőből+bandázs+új bilincs) Aliék megrendeltek egy új csövet gyorscsatlakozóstól. Beszerelték; ezzel remélem vége a víz-mizériának
Új hátsó féktárcsák (Brembo), fékbetétek (Valeo) és kézifékbovdenek.
100300 km
Egyik este nem indította az aksim a kocsit, már vártam mikor mondja be az unalmast, mert fél éve bemérettem és nem volt valami jó.
Bären aksit ajánlott egy ismerősöm 74ah 12V 640A indítóáramú, egy nap alatt meg is lett.
Hangszórókat is cseréltem előre Pioneer 2 utas, hátra 1 utas Pioneer, szebben szól így, bár a gyáriak ezekbe a 156-osokba elég gyengék szóval nem is csodálom.



