Blog
Eljött az ideje a második műszakinak mióta nálam van az autó, sikeresen vizsgáztunk Győrben a Rieglernél

Ma hazahoztam a kis pirosat. Mindkét oldalt cserélve lettek a küszöbök, és a taposókat is foltozni kellett hála a kókány osztrák javításoknak.... Most már rozsdának nyoma sincs. Üregelve és alvázvédővel lekezelve. Holnap mehet fényezőhöz. Folyt köv...
Hosszú idő telt el, és rengeteg befektetett munka, de ma hazajött. Vannak még vele apróbb teendők, de tökéletes munkát végzett a D.Z. szervíz. Köszönöm szépen Zé! Gyakorlatilag MINDEN lecserélve, felújítva, szó szerint...

Megint elérkezett az olajcsere ideje. Igaz még kilóméter szerint lenne 300 hátra, de jövőhéten hosszú útra mennek a géppel a szüleim, jobbnak látták ezzel menni nyaralni és ezért kölcsönkérték. Na ezért gondoltam én is hogy akkor lecserélem az olajat mielőtt mennek.
A választásom most nem a Selénia 20K-ra esett mint eddig, hanem a Racing-re. Sok jót halottam róla és elvileg a gyártó is ezt írja már a ts motorokhoz. Baj nem lehet. :) Remélem ezt nem fogja csipegetni. A szűrő mint mindíg most is Bosch .
Ha már lent szöszmötöltem kapott egy komplett alvázvédelmet is a Bella. Jobb megelőzni a bajt. :)
Km: 134 700




Na ezt jól elpuskáztam. Csak gondolom, hogy az 50 ezredik km-t Viernheim és lakhelyem között, szombat éjjel egy kirándulásról hazaérve értem el. De nem láttam :-((( S legközelebb ezzel az autóval már nem lesz :-(((
Ma megejtettük az első felső lengőkarok cseréjét. Gyári került a gyári helyére. A baloldalinak már a gömbcsuklója is kopott volt, a jobboldalinak csak a szilentje volt kuka.
Megejtettük az éves olajcserét is, kicseréltem a pollenszűrő és a levegőszűrőt is.
Az első futómű jelentősen halkabb lett.
Sajnos megvizsgálva a stabilizátort, kiderült, hogy hiába cseréltük ki a szilentjét egy éve, a rúd mostanra annyira megkopott, hogy már mozog és valószínű a maradék kopogás emiatt van :(
óra állás: 174476 km
Tegnap volt 4 hete, hogy leparkoltam Petinél a műhelyben váltó olaj cserére, de sajnos kiderült, hogy amitől nagyon tartottam, most már nem halogatható, így még mindig nem moccant az autó... :(
Teljesen megadta magát a kuplung és a kettős tömegű is. Ha jól értettem, eltört benne a rugó is. Ki lett véve a motor, nem volt túl szép látvány... :(
És ha már szét van szedve, csináljunk meg mindent, amit kell!
Stabilizátor (Ruville), elöl a két alsó lengőkar (Ruville), két lengéscsillapító (Sachs), hosszbordásszíj megint (Gates), motortartó gumibak, hátul hossz keresztlengőkarok... és a generátor! Bár Nekem ezek a márkák nem sokat mondanak, a kuplung és a lendkerék Valeo lett, sok helyen olvastam, hogy azt szeretik a járgányok. Remélem, hogy sokáig bírni fogja! Még valami van, ha jól emlékszem, de nem jut eszembe, hogy micsoda... ja, toronycsapágyak.
Plusz 3 sérült kábelem volt, fogalmam sincs, hogy melyik, de azt mondta a doktor úr, hogy lehet ezek egyike miatt állt meg néha csak úgy az autó.
Legalább egy jót is hallottam: a turbo rendben van! :)
Nagyon várom már, hogy teljesen kész legyen, és újra vezethessem!! Van egy olyan sejtésem, hogy jobb lesz, mint "új" korában, és hasonló élmény lesz vezetni, mint a 159-est! :) Könnyed, sima, esetleg még csattogás mentes is... :)
(A költségem kedvezményes, baráti áron dolgozós...)







Kapott egy mélynyomót.
Blaupunkt GTB 8A
20K
Kicsi, aktív,könnyű volt bekötni. Nekem pont megfelel :)

Elől stabrúd kicserélve.
26K
Új aksi.... Hála istennek a zene leszívta az aksit és már nem először.... meg is adta magát...
20K
Support:12K
0
462
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV