Blog
A vásárlást követően minél hamarabb meg akartam ejteni a kötelező dolgok cseréjét.
Amiket kapott:
-vezérlés szett (gyári)
-vízpumpa (bugatti)
-balansz szíj (dayco)
-balansz görgő (gyári)
-Alfa 20K olaj+olajszűrő+levegőszűrő (gyári)
-pollenszűrő(u.gy.) érdekesség, hogy még a gyári pollenszűrő volt a gépben, ideje volt cserélni. :)
-szelepfedél tömítés
-fékolaj csere
Km óra állás: 67900 km
Ezen kívül a tető is meg lett csinálva egy különleges célszerszámmal, mert nem nyílt ki rendesen eddig.
A szervizelést a Csörgő Autószerviz csinálta, teljes mértékben meg vagyok elégedve a munkával. Köszi Csöri.



Kihasználtam az általános Alfa/Lancia/Fiat/Jeep akciót, kértem egy klímatisztítást és egy tavaszi átvizsgálást.
Cserélni kellett a pollenszűrőket, illetve lógott az egyik kipufogótartó, vissza kellett hegeszteni.
Ki kell cserélni a kézifék bowdent is, illetve a hátsó fékbetéteket, a következő hónapban az olajcserével együtt ez következik.


Sikerült szereznem egy fekete bőrbelsőt, 25000km-es autóból. Hibátlan, olyan mint a gyári, nincs kiülve, stb.
Sofima gázolajszűrő csere,mert ki tudja mikor volt cserélve
+ sajnos a Cooler cső az akksi környékén elrepedt (hajszálrepedés),ezt csak gyáriban lehetett beszerezni!!!
132840km

A frissen vásárolt dobokat jó hosszú száradási időket hagyva lefestettem. A fém részeket és a hegesztéseket először cink sprével, aztán az egészet ezüsttel. Jól mutat.











Nekiálltam a nagy műveletnek, ami végül nem is lett olyan nagy...
A rámpára felállva kényelmesen aláfértem. Az első dob utáni rész szétszedését némi küzdelem után flexel fejeztem be.
A hátsó toldás már simán szétjött, itt már volt párszor szétszedve.
A felrakás simán ment, a két dob precízen passzolt össze. A hátsó dob új függesztő elemeket is kapott.
Végül jött a próba. Elsőre kicsit dörmögősebb a hangja alapjáraton. Másutt nem éreztem változást a pár km-es próba során.
A hőálló festék viszont kissé büdös, de majd elhagyja...












Kicseréltem a szervó-olajat, elég fekete volt már, szerintem 10 éve senki nem nyúlt hozzá. A MAP szenzort is kivettem megint, megint be volt rakva, kipucoltam. Teszi a dolgát a JTD, csak néha rakoncátlankodik.... nem kapcsol a turbo, és valamivel megnőtt a fogyasztásom is. KM állás: 212 600
Mai nappal megkaptuk két évre a műszakit, 2016 május 31-ig okésak vagyunk. Öröm, mert hiba nélkül vette az akadályt, egy megjegyzés volt, enyhén lógnak a felső lengőkarok, de még bőven a tűrésen belül vannak. A tavaly szeptemberi vételkor is nyifogtak, így jó 6000 km-el később elégedett vagyok :)
Eltelt egy hónap az új Michelin Pilot Sport 3 gumikkal… Az esős május pont kapóra jött, hogy tesztelni tudjam a vizes úton való tapadást. Nagyon érezhető a különbség az előző gumikhoz képest, nem vagyok utcai versenyző, általában körforgalomban és autópálya le-felhajtón szeretek tempósabban kanyarodni. Itt száraz aszfalton és nedves burkolaton is komoly a különbség. A napokban megérkezett Angliából az új légnyomásmérőm is, hogy mindig a megfelelő nyomást állíthassam be :)
folyt. köv.


0
931
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV