Blog
A gyári ülések jó szolgálatot tettek, de szegények kifakultak és eléggé ki lettek ülve, emiatt gyönyörű, egyedi fekete ülésekkel lettek helyettesítve, szép piros hímzéssel. A kormány is átadta a helyét bőr testvérének. Súlycsökkentés érdekében még a hátsó fejtámlákat sem raktuk be. :D








Mivel az alufelnik kupakjai közül az egyik elveszett a téli tárolás során, ezért úgy döntöttem, hogy rendelek négy újat, hogy teljesen egységes legyen a kép.
(A fekete/króm az új szett.)


Ma indulóban a VTT 2.0-ról hazafelé nekem is (egy reccsenés után) leesett a hátsó ablakom. Most a jobb oldali:-( Drobertó és Shadin159 Cartársak közreműködésével papír darabokkal kitámasztottuk hogy fenn maradjon hazáig. Az autópályáig bírta, majd szépen lassan lecsúszott. Amint hazaértem azonnal orvosoltam a hibát. A szokásos ki fülecskék törtek le az üveget tartó műanyag elemről. A maradékát lecsiszoltam a sín vastagságáig, majd gyártottam 1.5mm-es alulemezből egy "Z" profilt ami helyettesíti a letört fülecskéket. Majd rácsavaroztam M3-as csavarokkal lekontrázva. Szerintem tartósabb lesz így mint a gyári, mert teljes felületen fog, nem csak két kis fülecske viszi a terhet. Az egésszel kb egy órát vacakoltam.








Eddig bírta a flexibilis csövem.(7év kb. 70000 km.)
Mondjuk nekem tetszett a hangja így! :)
Azért kicseréltem.
Meg a helyzetjelző izzókat is, valamelyik kiégett .
Km.: 190000



Ma kicseréltük a gyertyákat. Igaziból, amióta nálam van az autó, még nem voltak cserélve, így eléggé időszerű volt.
A 2. 3. hengernél úsztak az olajban.
A csere után visszajött az ereje, a rángatás elmúlt, más lett a hangja is, sokkal kiegyensúlyozottabb.
Később kiderül, hogy visszajön-e a rángatás, az olajszivárgástól vagy nem. Remélhetőleg a régi szelepfedél miatt köpte tele olajjal a gyertyákat. A fedél ki lett cserélve, a gyertyák nem.
A szerelésért köszönet Gregory33nak.

Nem a szokásos kis palack, de remélem, a szokásos hatás.
A VTT2.0 keretében egy próbakör erejéig bekerült a Párducba egy Novitec Powerrail 5. Köszönet droberto Cartársnak!
Egy rövid próbaút tapasztalatai:
- Gyakorlatilag megszűnt vele a dízeles kerregés, menet közben egy benzines hangját lehetett hallani.
- Az első "sokk" elmaradt, nincs akkora különbség, mint a 156-nál volt a boxal, DE
- 3 személlyel is cefetül ment a Párduc, jobban, mint amúgy eggyel,
- érezhetően továbbra is nagy légfelesleggel jár a motor,
- a 0-100 érzésre legalább egy mp-el jobb lett (3 megtermett személlyel),
- a 3500-nál érezhető "ráteszek még egy lapáttal" effektus nem érezhető, folyamatosan húz,
- általában a turbólyuk érezhetően kisebb,
- A Conti gumik bírtak a megnövelt teljesítménnyel, nem kapartak el.
Miután kivettük visszatért a kerregés...
Délután átálltunk nyári üzemmódba, visszatettem a hálót a plexi helyett. Próbaútra nem került sor, mert leszakadt az ég. Fincsi nyári zápor kerekedett.




0
562
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8