Blog
elkészült a héten a 17"-es Nuvola szett újrafestése, ma délután végre volt időm elugrani a gumishoz, hogy feltetessem rájuk a már korábban beszerzett 225/45-ösöket.
szépek a felnik, a gumisoknak is tetszett :-) grafitszürke, a szélén egy natúrban hagyott gyűrűvel. kaptak fémszelepet, illik is hozzá.
most végre nagy tappancsokon van az autó!
bal csomitető teleszkóp csere - az előző darabnak többszöri veszkődés után is mindig leesett a gömbfeje, megelégeltem.

Megszenvedtünk, 5ször voltam a gumisnál. 3 forrásból 3 féle csavarért mentem el.
Aki kerékcsavart akar normális áron: AKH (Abroncs Kereskedőház). Baromi nehéz máshol találni. A Báró ker, amit itt olvastam egy blogban, teljesen ki van fogyva.
Képek később.
A Barracuda Michelin 1-2 nyaras gumikkal eladó! :)
UI: a pogácsa kikerült
Már nem volt szívem tovább húzni a vezérlésmódosító cseréjét, így újra szervizbe látogattunk. Mint kiderült az autó előző gazdájának egyszerűbb volt megberhelni a vezérlés módosítót, mint kicserélni (ezt hívják rejtett hibának? :D), így rosszabb állapotban volt, mint a hangja mutatta.
Szóval kapott egy új vezérlésmódosítót, vezérműtengelyt (már eléggé elkopott szegény), szabályzó szelepeket. Vacakolt a termosztát, így az is cserére érett.
Ezt megfejeltük egy első-felső lengőkarral, ami zörgött már ki tudja mióta és kész is vagyunk!
Már csak az önindító felújítása/cseréje van hátra és gyakorlatilag a motortérben kész lesz minden, ami beavatkozásra vár jelenleg!
Megindult a kalapácsos meló.
Már nem esek ki a kocsiból, de még rengeteg dolog van rajta hogy levizsgázzon.


Az idő szép, menni kéne valahová. A múltkori túrából tanulva a sógorék felé, mert ott legalább jók az utak.
Némi keresgélés után Liszt Ferenc szülőháza került képbe. Nincs is messze, zenészként érint is a dolog. A látogatás után azt mondom, hogy aki teheti nézze meg. Lehetőséget ad egy kicsit közelebb kerülni hozzá, egy kicsit jobban megismerni az embert, a művészt. Ráadásul magyarul is rendelkezésre áll minden információ.
Szóval Kópházánál átléptük a határt, és eltöltöttünk egy kis időt Raiding-ben. Az 56-os úton délre mentünk a határ mentén, valahol egy ebéd, majd Jákot érintve haza.
220 km végig nyitott tetővel. Szép nap volt.












Már 3 hete, hogy az utastér ventilátorom kicsapkodja a 40A-os biztosítékot, de nem azonnal, hanem megy vele kb. egy hétig majd utána, az utóbbi héten ezt már sokkal sűrűbben csinálta... A levegőt érezhetően könnyen szállítja nem hallani azt sem, hogy csapágyas lenne, már levettem az előtét ellenállást is, ez is jónak tűnik. Megnéztem a csatlakozókat is, és nem találtam semmi elváltozást. Ma viszont újra rászántam magam a keresgélésre, és mikor már szinte feladtam és lecsaptam a biztosíték tábla tetejét akkor szikrázott valami lejjebb. Elkezdtem az akksi mellett mozgatni a vezetékeket és meglett a kidörzsölődött vezeték, nem is értem miért kallódott külön, és nem volt becsatolva a többi kábelköteg mellé...
Mindenesetre leszigeteltem, és eligazítottam, remélem ezzel meg is oldódik a probléma...
Költség csak a biztik ára...

Gyújtótrafó, gyújtókábel készlet csere történt.
Egy kábel kontakthibás volt, egy trafó szintén "bibis", egy másik meg elhalóban.
A kábel készletet Kugler Kábel oldaláról rendeltem, mint ahogy már páran az Amoreról. (3 év gari)
A gyújtótrafókat ismerős által újonnan szereztem. Igaz nem Bosch de nem is 60e ft a 2db
.


Hozzám kerülése óta húzódott a most végre megvalósult szerviz.
Elvégzett munka főbb részei és elemei:
- toronycsapágy csere (jobb első, bal első)
- kerékcsapágy csere (jobb első) - Olaszországból rendelve
- vezérmű szíjak, feszítő görgők, ékszíj, főtengely szimering csere
- futómű állítás
anyagár: 50000,-
munkadíj: 37000,-
A kormánymű eddigi nehézkes mozgása illetve a kormánykerék elfordítása közben tapasztalható, pattogó hangokkal kísért ugrások megszűntek.
Érzésre már majdnem olyan, mintha szervó rásegítős lenne! =)
A menet közbeni zúgás is megszűnt, szépen gördül, nem húz oldalirányba szabadon futáskor illetve fékezéskor sem! =)


2
658
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV