Blog
Ma megvolt a nyári/téli szett váltás.
A gumisom azzal fogadott, ahogy kipakoltuk a téli kerekeket, hogy ezennel ezek a gumik megkezdik az utolsó szezonjukat.
A nyári 19 colos kerekeimet leszedés után átforgattuk: a két jobbos ütött (azon az oldalon kaptam el egy szép kis kátyút a nyáron - blog). Szóval ezeket már el sem hoztam, maradtak javításra - majd e hónap vége felé készen lesznek.
A két balosról, amik tökéletesen futnak, viszont lekapta a jó kis Michelin PS2-es gumijaimat, mondván "ne legyen kísértés tavasszal". (a hátsók a kopásjelzőn voltak, az elsők meg 1 mm-re a kopásjelzőtől)
Szóval srácok ezennel érzékeny búcsút vettem a 255/35 ZR19-eseimtől. Az új nyári szettem mindenképp a gyári, 235/40 ZR19 lesz. Ha új, akkor Hankook K117, de próbálkozom legalább 90%-os használt beszerzésével a télen.
Azért a Michelin az csak Michelin! A múlt héten full nyomvályús úton szakadó esőben mentem 100-110-es tempót és a kopásjelzőig koptatott PS2-es gumijaim sem úsztak fel!
jobb mint gondoltam az elsö 110km alapjän :)
enni eszik, elsö fogyi ätlag BC szerint 7,4
gördülési zaj nagyobb mint a 166-nál valseg a nagyobb kerekek miatt
motor halkabb
menni megy szépen :)
ujkori hivsägok tetszenek benne :)
na meg a dizäjn....
Jött ez a jó kis idő persze h 3-4 napig folyamatosan esni e kell .. A kocsinak meg persze h be kell ázni :/
Ma megnéztem h mi is lehet a hiba oka reméltem h nem nagy csak valami vízelvezető , van eldugulva v ilyesmi ... Tudni illik a vezetőoldalon a lábtérben nyirkos volt a szőnyeg, a vége fele már szinte tocsogott.
A probléma feltárásához persze h szét kell bombázni az egész kocsit hát sajnos meg is találtam ... 2 helyen lyukas a küszöb és belül amint a képeken is látszik gyönyörűen végig van rohadva az autó .
Eléggé lelombozódtam a kocsival kapcsolatban ..



Kezdett kellemetlenül keménnyé válni a kuplungpedál... megelőzésképp kapott a vas egy új valeo kuplungszettet.
A rettentő ketőstömegű lendkerék szerencsére jó állapotnak örvend.
Egyúttal a váltóolaj cseréje is megesett.

21.369 km, és az autó 2. születésnapja előtt megtörtént az éves karbantartás.
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere és klíma fertőtlenítés.
Minden ok. :-)
Ma szabadnapos vagyok, foglalkoztam kicsit a vassal.
Vettem bele specifikus gumiszőnyeg szettet. Szóval belső külső takarítás, és beledobtam.
Olaj szint ellenőrzés, rátöltés.
A gyári fejegységet nem akarom lecserélni, még 2dines DVD re sem, mert szerintem ez mutat szépen a kocsiban, rendeltem a netről olyan kábelt (postával 10Euro) amivel AUX csatlakozós lesz. Így már telefon vagy Ipod kompatibilis. Cd tár csati helyére kell kötni.
Volt sok kis apróság barkácsolása ma. Pl a tetőn a lámpa kotyogott, elől a kis hamus rugója volt a helyéöl kipattanva, a váltónál a műanyag kotyogott.....
Szóval jól eltöltöttem a délutánt!

2013. októbere: autóért utazás szegedre
24.én névre írva.
Autó átvizsgálása ( Autó-Repák kft )
Olaj szint ellenőrzés, rátöltés ( SELINIA 10w40 )
Új aksi
Téli felniszett beszerzése(GYÁL)
A jobb kilincs a "kezemben maradt" szóval bontóban új vásárlás (GYÁL)
Náluk 8e volt, más bontóban 15, szalonban 47.
Jobb ködlámpa izzó befogató drót beszerzése, mert hiányzott (GYÁL)
A betett facet termosztát konkrétan 95fokon nyitott!
Ez több mint problémás:
-a ventillátor 93 fokon bekapcsol, még mielőtt a rendszer nyitna
-folyamatosan forráspont közelében van a motor hőmérséklete, hosszú távon valószínű nem tenne jót
Kivettük, vissza a régit. A bárdinak vissza vittük, azt mondták bevizsgálják! Mi tökömet vizsgálnak rajta? Nem jókedvemben cuccoltam vissza! Állítólag sosem volt vele gond.... Persze, szerintük a kocsinak van baja, nem a termosztátnak... Hagyjuk... Kezdek ideges lenni...
0
490
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- 155
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV