Blog
Vagy 1 hónapja cserélve lett a jobb elejében a stabrúd pálca....
És a legfontosabbat kihagytam :) Október 25-én nevet kapott a kiskocsi, GT cartárs dekorjai által. Megszületett a Kiscsikó, vagyis Piccolo Cavallo. :)

Bonrath egykaros ablaktörlő szerkezet, Bosch motorral beműtve,
Nem hagyott nyugodni ezért ma szétkaptam a cuccot utoljára:-)
A tartólemezből ki kellett vágni felül és oldalt 2cm-t, lefújtam, éleket levédő szalagoztam és láss csodát befért!!( A mechanika tartólemezénél meg szintén egy másik lyukat kellett fúrni .)
2óra elment vele, az Uno elektronikát és mechanikát és motort ezáltal nyugdíjaztam is.Ami eladóvá válik ezáltal, szigorúan anyagárban.
A kar holnap kap egy 52,5 cm-es lapátot és végre kész.
Tökéletesen működik de Jürgen azért lehetne precízebb 2cm-rel......ha már egyszer típushoz gyárt le valamit.








187000 Km.
Nyár elején belém tolattak a jobb hátsómba. Megsérült a lökhárító, sárvédő. (első fotó) Rá 2 hónapra fizetett a biztosító. Némi kiegészítéssel rendbe hozattam az autót.Volt rajta kavicsfelverődés a motorháztetőn, kisebb meghúzások jobb bal oldalt egyaránt, ami már vagy 4 éves volt, csak nem volt időm megcsináltatni, meg nélkülözni az autót. Alul hátul törött jobb oldali küszöb spojler, alul törött első lökhárító tele kavicsfelverődésekkel, hajszál repedéssel, horpatt jobb hátsó ajtó.10 elemet fényeztettem, (B.E.sárvédő,első lökhárító,motorháztető,J.E. ajtó,J.H. ajtó,J H sárvédő, Hátsó lökhárító, J küszöb, és spojler. Felpolírozták.Szerintem gyönyörű lett. A fényezés 140000 ft, a műanyagozás 25000 Ft. Az összeszerelés 30000 Ft. Szerdán kapok új matricarendszámot is, az 12300 Ft. Ismét gyönyörű az autó.









Amit hoztam termosztátokat, végül nem rakták be mivel a benne lévő is jó volt. Volt... 3 napig... 200km van a motorban, nem tenne jót ha így mennénk Pécsre, ezért még délután gyorsan szerezni kellett egy termosztátot és be is kellett tenni. Facet lett, ezt hozták gyorsan, olcsón(mikor elindultam a szerelőhöz a termosztát újra működött, rohadjon meg most már kicseréljük). Miután bekerült, elindultam vizsgára(két évet kaptunk:-P).
Érdekes módon felment a mutató 90 fokig, sőt, még feljebb is kicsivel, majd ott libikókázik most. Meg is ijedtem tőle, mivel más esetben szinte csak dugóban járt ebben a tartományban a mutató. Ezek szerint az előző termosztát egy alacsonyabb értékre volt beállítva, OBD-n keresztül 87 fokon nyitott. Erre kíváncsi leszek, majd kiolvasom ezt is.

Ma előkészítettem a téli kerekeket és az alfás dísztárcsáimat a jövő heti felrakásra.
8 db kerék (159 és 147 kerekei) elsúrolása...volt velük meló, bár leszedéskor el voltak takarítva, és mégis rájuk fért.
Kopott jeleket ideiglenesen fóliáztam, carbon alapon ezüst logoval, de most rászántam magamat, és kicseréltem őket!
Mindig mondogattam ,hogy ha veszek emblémát, az lesz az első ,hogy meglakkozom őket.
Így is lett, kapott 2 vastag réteg lakkot, remélem ezzel sikerül átb@sznom a rendszert, és nem fog lekopni, mint a társai...
Scudettot szetszereltem, kivettem a régit, beraktam az újat, és kész!
Van különbség! :)






megtörtént a kötelező dolgok cseréje végre ! :)
- Selénia wr diesel 5w-40
- Dayco vezérlés+vízpumpa
- Delphi gázolajszűrő
- Termosztát mert sehogy sem akart felmelegedni 75 fok fölé most már tökéletesd
- Bosch olajszűrő
- És a levegőszűrő
Km állás 199 048
Tegnap délután felkerültek a téli kerekek, utána kapott egy alapos mosást is a kocsi.
Jön a tél, úgyhogy épp aktuális a téma. :)
Ma a konzerválás újabb fejezeténél (blog jön) nézegettem az első Fulda SportControl gumikat. Bizony fogynak. Pedig jó életük van nálam... A futóművet pedig rögtön a vétel után bemérettem.
Emiatt kicsit körbenéztem a szóbajöhető nyárigumik terén. Mivel tapasztalataim szerint minimális az árkülönbség egy közepes és egy kiváló gumi között, ezúttal is a jobb EU (betű-betű-szám) besorolású, vagyis márkás gumik között nézelődtem.
És már megint annál a gyártónál kötöttem ki, amit a 156-nál is preferálok.
A régi GoodYear Eagle NCT5 enyhén szólva nem volt egy túl jó gumi. Az új Eagle Asymmetric 2 pedig nagyon is annak tűnik. Per pillanat ezt venném. Az ára jelenelg 95€/db. (225/45R17)
ADAC értékelés
Pedig én eredetileg Michelin-fan vagyok. (Vagy mégsem?) És titkon Pirelli-fan szeretnék lenni. De - mint fentebb írtam - valahogy mindig a GY-nál kötök ki.


1
477
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8