Blog
Megérkezett az olaj meg a filter,mivel lassan esedékes az olajcsere,plusz az uj viz hűtő is megjött mivel az öreg valeo már nagyon megviselt...enyhén szolva szét van esve, természetessen a hűtő vizet is cseréljük Paraflu UP-ra,egy kis optikai tuning is történt picit karbonositottam...utolso kép :)




idén cserés lett a bal első gumiharang is....
Voltunk az esztergomi találkozón, szuper volt. Halesztől átvettem az Alfacity-s matricát, ma felraktam, íme néhány kép :-)).


Tegnap volt, jó volt -az idő nem annyira. Prímás pincébe álíltott Alfák = priceless!
Köszönjük! Jövőre ugyanitt! :)




A Fanat-X csapata ismét kitett magáért. Valóra vált (0417) egy régi álmom, hogy az autóm eleje is úgy nézzen ki, ahogy azt szeretném.
A munkát hosszas keresgélés, gondolkodás, egyeztetés előzte meg, ugyanis nem tudtam eldönteni magam sem, hogy Cadamuro vagy gyári GTA kerüljön fel. A Cadamuro-ban voltak részek amik a végén már nem tetszettek, a GTA pedig nem biztos, hogy illett volna a hátsó toldathoz.
Joggal merült volna fel a kérdés többekben is, hogy ha hátul nem GTA akkor elöl miért igen?
Ezután leltem rá erre a csodára. Cadamuro toldat egy GTA lökösre. Számomra a legtökéletesebb megoldásnak tűnt, mindaddig, amíg rá nem találtam végre egy beszerzési forrásra, ahol leírták, hogy Csak szélesített GTA sárvédős 156-osra jó a toldat..
Ekkor jött képbe a Fanat-X, akik átszabták nekem egy kicsit, hogy jó legyen az enyémre is.
Köszönet Dávidnak(SD) a rajzokért, Csabinak(Fanat-X) az üvegszálas munkáért, Iginek és Pityunak a végeredményért, ystuc-nak a contact-ért, páromnak és HoZénak a lelkesítésért:) és mindenkinek, aki egy kicsit is hozzájárult, hogy ez így létrejöhessen.
A műveletnek egyelőre még nincs vége, egy 3D-karbon fólia fog kerülni az aljára (ami most még fekete) és várom a GT-től rendelt matricát is az elejére. :)
Íme a végeredmény..
össz.: 159.000 Ft












2011.április 16.Esztergom, az év (és egyben életem) első Alfa Romeo találkozója, amit egy kirándulás (és bobozás:D) követett Visegrádba. Nagyon jó nap volt, örök élmény, napkeltétől napnyugtáig Alfák, jókedv és szerencsére jó idő is. :) Folytatás előre láthatólag az utolsó képen megjelölt helyen és időben! ;)












Svájcba érkezésünk harmadnapján jelentkeztek a tünetek, hogy meleg motornál nehezen állt be az alapjárat, 2000RPM-nél dadogott, meg jó erős CO szaga volt a kipuffnak. Elsőre fals levegőre tippeltem, de miután azt sikerült kizárni apránként körvonalazódott, hogy a lambda a ludas. Gyári BOSCH-t raktam bele egyből meg is szűnt minden gondja-baja.
Esztergomi Alfa Romeo Találkozó 2011 (0416)
nagymosás, nagytakarítás, még előző nap: jelcsere és társai.
..stílusosan összesen 156km oda-vissza :) szuper jó nap volt..








Régóta kellett volna már foglalkozni vele, de nagyon nehezen szántam el magam, hogy elvigyem kipufogóshoz a kocsit. Flexi cső csere, katalizátortól hátrafele majdnem minden csere, felfüggesztő gumik csere. Ezzel sem lehet gond most egy darabig. Egy szép gyári vég is felkerült az új hátsó dobra.
Ma újra útnak indult a szokásos konvoj, most Esztergomba mentünk.
Kép 1-2: Gyülekező Pápán
Kép 3: Megálló Zotyáéknál, a zászlóért be kellett ugrani
Kép 4: Győr, ahol még többen csatlakoztak
Kép 5: Vasúti átjárónál, az erőd mellett
Kép 6: Komárom egy kicsit szétzilálta a csapatot, a város szélén össze kellett állnia a konvojnak
Kép 7-8: A szokásos pihenő az immárom már bezárt benzinkúton.
A következő alkalomra valami megoldást kellene találni, mert Komárom gyakorlatilag átszelhetetlen már 5 autóval is. Szinte mindenhol lámpa van, a főútnak gyakorlatilag nincs elsőbbsége, folyamatosan meg kell állni. (A lámpa biztos olcsóbb megoldás, mint a szintbeli kereszteződések helyett felüljárókat építeni.)







