Blog
Meglett a szűk keresztmetszet.A 20v motor karakterisztikája és ereje értelemszerűen köszönő viszonyban sincs a 10v-vel.Ennek eredményeként, a várakozásoknak megfelelően gyenge lett a kuplung.Nem vészes,csak nem szabad a menetpedált a felénél jobban ösztökélni,mert azonnal csúszik a kuplung.Hatodikban is simán elcsavarja,holott egy olyan cuccról van szó,ami a gyárinál erősebb 10v-nél hibátlanul működött.A megoldás a fejlesztés.Folyamatban is van,majd a végén referálok róla.Addig tojáshéjon hajózás van,amit viszonylag nehéz viselni.A váltó szerencsére még a jófajta ZF,amiatt nem kell aggódni.Valószínűleg a féltengelyek is bírják majd,persze nyugtával dícsérd a napot.
vasárnap délelőtt eszünkbe jutott hogy jó lenn kicsit változtatni de vajon min?
így hát körbe néztük az autót és találtunk valamit amin lehetne kicsit változtatni hogy szebb legyen! :)
babám hozta is a körömlakkot és nekiálltunk!
meg én feltettem a szombaton vásárolt kígyókat a kocsira nagyon tetszik amit műveltünk!






Mai napon porlasztócsúcs csere történt. A garázsban lévő motorból kivettük a csúcsokat, mivel azok jobb állapotban vannak, mint ami benne volt. Nem újak, de egy darabig még elketyegnek. Hatalmas köszönet Furious33 kollégának és a bátyjának Gábornak a segítségért!
Ma felkerült az AlfaCity reklámmatrica. Kicsit vágni kellett rajta, mert nagy. Az ablakra pedig nem akartam idén sem feltenni, így maradt a jól bevált hely. Természetesen a ferdesége is megmaradt, ami szándékos.

Az elmúlt hétvége ismét mozgalmasan tellt az autózás és az Alfa Romeo jegyében.
Szombat reggel három autóval indultunk Szombathelyről az egomi talira.Kis késéssel értünk Győrbe,de még megvárt minket a nyugati csapat nagyobb része.Onnan már együtt gurultunk kellemes tempóban Esztergomig,vagy tizenegynéhány szép Alfával.
A találkozó alapvetően tényleg nagyon jó és családias hangulatban tellt.Sikerült beszélgetni több cartárssal is,akiket eddíg személyesen nem ismertem.Amellett-persze-a jól ismert nyugati barátokkal is össze tudtunk futni.
Aztán egy kellemes séta a bazilika környékén,majd Bp fele vettük az irányt,a Tinnye melletti Üvegtigris büfé érintésével:-)).
Csak vasárnap indultunk hazafele,de még előtte megnéztük az OT expót a Vasúttörténeti Parkban.Mondhatom,csoda gépeket lehetett látni.Nagy élmény volt.
Még egy kellemes séta erejéig megálltunk Balatonfüreden,majd az esti órákban érkeztünk haza.
Soha rosszabb hétvégét:-)).








Kigyulladt megint a légzsák kontroll lámpa. Most már kontaktspray-vel felszerelkezve húztam szét az ülés alatti csatlakozót, de sajnos nem itt volt a hiba. Kicseréltem a kiégett csomagtér-világítás izzóját, és bejelentkeztem az autóvillamossági szerelőhöz. Nála kiderült, hogy az anyósülés oldalán lévő légzsák hatástalanítója volt kontakthibás. A szerelő széthúzta, befújta, összedugta és minden OK. A hibakódot kitörölte.
Aztán még annyit tettem, hogy az alváz felőli lemezes zörgés okát felkutattam. A bal hátsó féktárcsa belső oldalán lévő lemezt egy kellett egy hangyányit beljebb hajtani. Zörgés megszüntetve.
Még annyi, hogy a felső lengőkar csere óta a kormány végállások közelében gumis nyekergés hallatszott, a szerelő kiderítette a bűnös gumi alkatrész hollétét, és jól megkente. Most csendes és kellemes a gép. Tiszta patent. De egy kicsit úgy vagyok vele, hogy biztos lesz nemsokára valami apróság. Bár egyes OFF-os márkatulajjal beszélve, ez még mindig kevés amit ráköltök. Való igaz, amit mondanak róla, igényli a gondoskodást.
Szóval a részletes információk a nyílt nappal kapcsolatban:
Tisztelt Hölgyem / Uram!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az idei év elsõ Autós Nyílt napja 2011. április 25-én, Húsvét hétfõn kerül megrendezésre a Hungaroringen.
Regisztráció: április 25-én reggel 8 órától a 40-43. boxban (elõzetes, e-mailes regisztrációra nincs szükség)
Az idei évtõl 5 és 10 menetes bérletek vásárlására nyílik lehetõség, melyek árai az alábbiak szerint alakulnak:
• 5 menetes bérlet 13.000 HUF
• 10 menetes bérlet 24.000 HUF
Mellékelve küldjük az esemény idõtervét, mely a résztvevõk számának függvényében még változhat.
A versenypálya használatának elõfeltétele minden esetben legalább egy éves, érvényes jogosítvány, megfelelõ gépkocsivezetõi tapasztalat, továbbá a vezetõ nevére kiállított forgalmi engedély.
Amennyiben a gépkocsi vezetõje és a forgalmi engedélyben szereplõ tulajdonos nem egyezik, ú gy a tulajdonos írásos - két tanú által hitelesített - meghatalmazása szükséges. A résztvevõk vezetõ alkalmasságukról és felelõsségükrõl, írásban kötelesek nyilatkozni.
A szervezõk a résztvevõket akkreditáláskor az autó teljesítményétõl függõen az alábbiak szerint, csoportokba osztják:
• lassú kategória: 150 LE alatt (110 kW)
• gyors kategória: 150 LE felett (110 kW) és sport
A nyílt napon nem vehetnek részt MNASZ gépkönyvvel rendelkezõ, illetve épített versenyautók!
Ha bármi egyéb kérdés merülne fel, szívesen állunk rendelkezésre.
Tisztelettel:
Hungaroring Sport Zrt.

Cserélve lett a jobbos lengőkar.Most egy drágább verzióval próbálkozom. (Ruville-21K)
Meg egy stabilizátor összekötő csere is szükségessé vált.
174925km
Hosszas gondolkodás (igen, még ilyen höjje apróságokon is hosszasan tud elmélkedni az ember, ha úgy hozza a sors :))) felkerültek az Alfa Amore matricák a vasra. Sem a matricák helye, de még a létjogosultsága sem volt 100% -os. A végeredmény végülis meggyőzött, így maradnak a vason. Tetszik :))) Ennek örömére tartottam egy kis spontán fotózást is, bár sok változás nincs (nem is tervezek :)) de még mindig dögös a kicsike, így kellenek a képek, nem is kérdéses :))



