Blog
Ma végre újra beülhettem az autóba, elkészült a polírozás, szárny megjavítva, csomagtartó lekarcolt része újrafényezve. Nagyon szépen csillog, mint ha új vonalai lennének, pedig csak eddig bujkáltak... :)


Egy ideje le van szedve a szelepfedél burkolat. Sajnos nem tudjuk honnan folyik az olaj.
Két "opció" lehetséges:
1. valószínű a fedél burkolat feszül annyira, hogy...csak nem (de amióta nincs fent, azóta nem látok olajat)
2. az olajbeöntő sapkája még a régi szelepfedélhez van. Elég szarul lehet le- és visszatekerni.
Teszt folyik az olaj most nem.


Elmentem madaras Teszkóba, mellém parkolt egy GT. Öröm, fotó. Elmentem sportáruházba, és sikeresen oda parkoltam egy 159-eshez. Öröm, fotó. Ez egy ilyen nap :)


A garázsban sorakoznak a teljesen el nem fújt festékek... gondoltam használjuk fel vmi hasznosra őket... így született az ötlet, hogy lefújom a szelepfedelet pirossal, majd felcsiszolom az alfa romeo feliratot... a végeredmény így néz ki:

Hétfő: kocsi leadva ismét garanciába a szerelőhöz
Kedd: szétszedve, generátor kiugrott
Szerda: hiba meglett. Diódahíd hiba. (9.000 Ft) Munkadíj garos.
Csütörtökön jött vissza a generátor
Pénteken kocsi összerakva. Munkadíj garos.
Most már nem parázslik a töltés visszajelző. Indítás után nem aludt el a visszajelzés. 2000 fordulatnál csak elhalványodott. Töltés volt...de visszajelzés is. :-)
Elkészült a fóliázás, a tető fényezése és az új faceliftes lökös felrakása. Nagyon baba most már a gép. Nem kevés költséggel járt mindez, de megéri. Nem jön szembe még egy ilyen az úton!

Véget ért a téli álom. Kicseréltem az első fékeket. Felkerültek az új féktárcsák, betétek, kapott új légtelenítő csavarokat, a munkahenger karmantyúk és porvédők is cserélve lettek. Az üzemanyag szivattyú és a motorolaj leeresztő csavar alól csöpögött az olaj, az üzemanyagszivattyú alatt kicseréltem a tömítést, a leeresztő kapott új alátétet. A motorban lecseréltem a olajat és a szűrőket.
Van még hátra egy-két elektromos anomália, azok javítása jövő hétig várat magára.
Óriási az öröm, az első 100 km problémamentes megtétele után.




Váltó hang.
Elég rettenetes szerintem a váltó hangja. Terhelésen nagyon szól.
Kicseréltem a váltó olajat + adalékot tettem hozzá.
Minél többet megy annál halkabb de még mindég nem az igazi.
Lambda szonda
Olaj cserekor láttam véletlenül meg hogy el van vágva a lambda szonda vezetéke, de a legjobb az hogy nem is találom a kábelkötegben a másik végét.
április 1.
megkapta a vizsgát.