Blog

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2011-04-05

Olajcsere és a szokásos cuccok cseréje: pollenszűrő, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő.

Az Autóház Budaörsnél egyébként már működik az Alfa Amorés alkatrészkedvezmény, ezt ki is használtam most.

Éppen itt volt az ideje. Fém a fémen nem igazán volt hatásos már.
Tárcsák és betétek cseréje.

 

A mai napon végre elkészült a vas. Sajnos a vezérlésem nem bírt csak 4000 km-ert.
A feszítőgörgő megadta magát. A szerencsém volt mivel ez kb.20km/h sebességnél történt és így nem lett nagyobb baj. 3 hétig állt a kocsi ez miatt mert nem lehetett tudni, hogy mekkora kárt okozott a törés. A diagnosztika végül csak ezt az egy hibát dobta ki.

 
>> SzervizQubi // Alfa 156 2.0 TS // 2011-03-17

Kapott a kicsike új olajat. 10W60 Castrol edge RS. Új levegőszürőt is. Motortér kitisztítva.
Flexibilis kipufogócső csere. Ki volt repedezve. Subaru-hang eltűnt, Alfa vissza:))) Termosztátot is cseréltünk, mert 60fokon állt, ha kell hanem. most 80-90 között duruzsol...Szerelő ingyen segített az operációban ...mert vannak a jóbarátok...

 
>> SzervizQubi // Alfa 156 2.0 TS // 2011-03-30

Teljes futómű beállítás. Kerék balanszírozás.

>> Szervizykcky // Alfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2011-04-04

Megműtésre kerültek, az előző tulaj hangszóró ki/beszerelésének áldozatul esett hangszórófedelek.

Maguk a fedelek, sajna át vannak vágva középen, ezt takarta egy Kenwood feliratos kör alakú rács, a két dolgot egyetlen helyen beleerőltetett csavar tartotta össze, illetve az egyetlen tessék lássék összefogatás biztosította, hogy ne csak simán zörögjenek, hanem lehessen velük tapsolni is.

A meglévő elemekből építkezve, PG-6000 szabvány szerint tutifixre rögzítettem a két össze nem illő fedelet, ügyelve a szabvány által előírt esztétikai követelményrendszerre.

Zsírkároly lett.

 
>> Autóápolásadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2011-04-04

A kocsi elejéből kopogást hallottam kormányzáskor alacsony sebességnél. Már azt hittem, eljött a féltengely cseréjének ideje, de a szerelőm teljesen mást állapított meg. Egy hosszú listát írt a cserélendő alkatrészekről:
-2 db alsó lengőkar
-1 db féltengely gumiharang
-1 db axiál csukló
-1 db kormány gömbfej
-stabilizátor rúd

Ha már szét lesz szedve, bekerülnek az új első lengéscsillapítók, Monroe márkájúak, plusz a torony szilentek. Utána futómű beállítás. Az Érdi Teamhez viszem a XV. kerületbe, mert az őszi beállítással elégedett voltam.

Kirándultam egyet, a tetőn vittem a biciklimet magammal.

Elvittem a gumisomhoz a nyári szettet, hogy cserélje le a télieket.

>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2011-04-04

Végre visszakerült a helyére a szépen újra fényezett első lökhárítóm.

 
>> EgyébKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-04

Mára virradóan, megleptek azzal, nem minősíthető személy(ek), hogy lelopták mind a négy szelepsapkát az autóról... Azon kívül, hogy fémből voltak, de mivel feketék ezért nem is gondoltam, hogy annyira feltűnőek, hogy ilyen egyének érdeklődését felkelti....
Az egyik helyi gumis szerviztől kaptam ingyen műanyagokat, talán ezek nem kellenek majd senkinek...
Van két garnitúra alfás szelepsapkám is, az egyiket vettem a másikat ajándékba kaptam kulcstartó kíséretében, de ezeket biztos vétek lenne felrakni, pont az ilyen személyek miatt.

>> AutóápolásCsöri // Alfa Spider / GTV Spider 2.0 TS // 2011-04-03

A kabriótető tisztítása és ápolása talán a legfontosabb feladat egy ilyen autónál.
Különböző fórumokat átolvasva a Liqui Moly termékeit találtam a legmegfelelőbbnek. Az Unixtól rendeltem is egy tisztító sprayt és egy impregnálót. Bevált.