Blog
Hatalmas várakozással érkeztem a Rieglerhez, hogy átvehessem a GT-t. Úgy adták át, mintha új autó lenne, és végül is az is, az a 19 ezer kilométer semmiség. Sérülésmentes, sehol egy karcolás, csak néhány apró, használatra utaló jel... Pl. összesen két kis kőfelverődést találtam csak az autón.
Szóval Alfa Amore volt egyből! Befizettem az önerőt, aztán go! :)
2007. április 12-én új gazdihoz költözött.
Vadiúj méretpontos Alfa logós szőnyegeket kapott, mert jól viselkedik. És elvisel :)
Yeeaahh, felkerültek a fehér oldalindexek, a fehér viperabácsik fölé. Naggyon harmónikus. :)
Kilőttünk még egy rövidtávú tervet, így elvileg már csak egy maradt, de sajna mivel kezdem megszokni a 150 lovat, elkezdtem gondolkodni egy kis ECU módosításon :D
Ráadásul az Alfisti-oldalon nagyon megtetszett egy fekete lexus-style hátsó lámpabúra is! Nem tudom mi lesz így... :))
Második számú rövidtávú tervet valósítottunk ma meg. Megtörtént a fóliázás.
Llumar ATR 15-ös került fel, körbe karikában.
A rövidtávú tervek közül megvalósítottam az egyik legfontosabbat:
Fickós kis sportdobot kapott, mely hangolható, így hangulattól függően dörmögöm tele Budapestet! :)
Felkerültek a "megkülönböztető" matricák a gépre!
Így még gyönyörűbb, mint valaha! :)
Megvolt a 80000-es szerviz.
Selenia 20K Alfa olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, váltóolaj csere történt, és kiderült, hogy tavaszra egy-két dolgot a futómű körül cserélni kell.
Ma lett ötéves a lelkem!
Még alig vagyunk együtt, máris ünnepelünk! :)
80000 km-rel került hozzám, tökéletesen megkímélt állapotban, én magam sem hittem, hogy ilyen még létezik.