Blog
2006. március 31-én felkerültek a 17-es Alessio Monza felnik, Pirelli P Zero gumikkal. Régi álmom vált valóra ezekkel a gurulókkal :) Köszönet a segítségért a Lariva Guminak, hogy Esztergomba már ezeken tudtam száguldani :)
Azért írtam ezt,hogy ez legyen az első bejegyzésem:-)
Amúgy pont 2 hónapja használom a 166-ot és nagyon bejön,egészen más érzés mint a 156 volt,a kényelme,biztonságérzete,megjelenése a többihez nem hasonlítható.
2005 tavaszán Terra márkájú sportrugókat szereltettem be, amik 4 centivel megültették az autót... Szerencsére eddig sehol sem vertem oda az alját, egész jól lehet így közlekedni vele...
Sajnos 110 ezer kilométer után az első lengéscsillapítóim megadták magukat, így elterveztem, hogy kicserélem az összeset... Elérhető áron az FK szettjét tudtam megvenni, amihez rugók is jártak. Ezek kicsit hosszabbak voltak, mint a Terra rugói, így kb 3 centisre módosult az ültetés! :)
Az első lököst is átalakíttattam: eltűnt a rendszámtábla bemélyedése, így sokkal pofásabb lett az autó eleje. + matricarendszám. Akkor még hivatalosan lehetett ilyen kicsit csináltatni.
Később nem bírtam ki és 17-es re váltottam... :) A szép gyári 15-ös felnik pedig télen szépítik az autót, mert az acélfelni+dísztárcsa kombináció nem áll jól neki! :)
Sajna a figyelmetlen autóstársak miatt mindkét ajtómon horpadások voltak, ami annyira zavart, hogy újrafényeztettem őket. Ez lehetőséget teremtett egy kis átalakításra is, eltűntettem a zárakat.
Sajnos, amikor vettem, már az összes QV-t elkapkodták, így be kellett érnem az 1,6-os motorral. Mentális lóerők azért vannak: felkerültek a QV-lóherék a küszöbre, ha már ott volt a hely nekik :)
Persze én sem bírtam sokáig, és elkezdtem csinosítgatni: például a három év alatt kétfajta sportkipufogó volt rajta - a híres duplasugárhajtómű azóta már Teddy autóját díszíti :)
Kapott fóliát és 16-os felniket is a nyári szezonra.
Az autót 0 km-rel vásároltam 2001 januárjában, amikor a 147-es megjelenésekor kifutó modellként elkezdték kiszórni a raktáron maradt 145-ösöket. Kb. 800 ezer forinttal adták olcsóbban, mindenféle földi jóval felszerelve :) Csak a napfénytető hiányzik/hiányzott belőle, de az nagyon... :)
Az autót az Autóház Boldizsárnál vettem, 3.495.000 forintos áron.
megtörténtek a féltengelycserék végre.képet késöbb mellékelek,amint ki igazodok ebben az utvesztöben.
Az autót Lancia szőnyegekkel vettem, amik eléggé megvoltak már tépázva. Mindenképpen kellett másik. 2004 tavaszán DCS-nél vettem a garnitúrát. Nagyon tetszik azóta is, elégedett vagyok vele.