Blog
2005-03-26. Ollah tunning mániájának szerencsés áldoztaként megvettem tőle a T28-as bibrid túrót (ami azóta is, köszöni szépen nagyon kitűnően működik :)) ami a tavasz első szép napján gyorsan beépítésre is került, Giovannitól származó csippel együtt! Azóta is ez a kombó szolgáltatja a plussz parpákat a vasban! :)
2007.05.16-án megjön hozzá az alkatrész és kezdik összeszerelni a gépet!:)
2007.03.31. Esztergomba menet három Alfa tört össze,sajna enyém volt a középső!:((
2007.március eleje:vezműszíj csere,görgőcsere,olajcsere,szűrőcserék
Ollah, maga az út hathatós figyelemfelkeltése után, az eBay-en sikerült hozzájutnom a rosso mániám azóta is tartó szerelmének első tárgyához, ehhez a csodálatos rosso bőr műszerfalhoz! A beépítést (ki más:)) Csöri mester hajtotta ismét végre, életét és vérét áldozva a sikerért! :) Ezúton is mégegyszer nagyon köszönöm!!!!
A beltér átalakítása is elindult 2005-01-27-én. Ekkor került fényezésre a középkonzol, váltóbox, műszercsövek, illetve bekerült az első MOMO darabok 2 képviselője, a kézifék kar, illetve váltógomb személyében! :)
Az Alfa GTV Zenderesítésének kezdő lépéseként felkerültek (szokás szerint a Csörgő autószervíz segítségével) az első Zender cuccok az autóra. Ezek "név" szerint a küszöbök illetve az első lökhárító toldat.
2004-05-04. Végre bekerült az autóba amiért érdemes túrós vasat venni! Az első fém Blow Of Valve + a hozzá illő és megfelelő szürcsögést előállító F1-es direkt szűrő! Nagy királyság az már egyszerbiztos! :)))
2004-03-27 - Felekrültek az autóra az Azev A felnik, amikért egészen Hamburgig vezettem VViktor kollégával... Kicsit sem vagyunk megszállottak... ááááá... dehogyis... :)))