Blog
4918 km, első javasolt olajcsere megtörtént, természetesen gyári olajszűrő és Selénia olaj. Köszönet Autóház Budaörs! :-)

Kiégett a bal oldali tompítottam elől. Párban cserélve, a helyére Osram került.
Kilométeróra állás: 236250 km
Sirmionéban esett az éjjel, ráfért PHuBi-ra egy kis mosás.
A városban járva megtaláltuk azt a kutat ahol 8 éve mostuk le a Pókot.
Az első három kép: 2011.07.15.
A második három: 2019.07.04.
Kicsi a világ :-)






A karburátorhangolás az viszont örökös, mint a nyomor. :)
Lassan körvonalazódik miért nem lesz tökéletes sosem, a négyes henger keverékcsavarjának állására közelítőleg "érzéketlen" a karburátor. Ha tövig betekerem, akkor sem tökéletes.
15. éves nálam a vas, gondoltam itt az ideje tenni valamit a külcsínyért. Akkor még meglehetősen ügyetlen voltam, s bár ez most sincs nagyon másképp, de mégis eltelt 15 év, gyűlt a tapasztalat. Újabb 15 év múlva talán szebb lesz. :)
Kapott új díszléceket a fényszórók alá, javult a motorháztető optikája és hátul el kellett távolítani egy vídiabogarat. Gondoltam csak egy dolog miatt minek festegessem.
Előtte/utána típusú képekkel illusztrálom az eredményt.
Bianco Argento festékspay (nem tökéletes még a szín) 3500.
Smirglik 180
Díszlécek bontva: 5000








kicseréltettem az olajbetoltő O gyűrűjét, ami az egyetlen minimális olajszivargas okozoja volt.
Ezzel így tényleg úgy merem eladni az autót, hogy rendben van ;) Erről tanúskodik az elmúlt 10 nap közel 3600km-e is :(
remélem jó helyre kerül... komolyan szar érzés...nem integethetek a márkatársaknak többet, legalábbis hülyének néznek majd egy OFFos márkájú autóból :D
Belement újabb 10 ezer km az autóba, úgyhogy megejtettem az ilyenkor kötelező olajcserét. Így Zánkára friss olajjal gurulunk.
Cserélve lett a levegőszűrő és az üzemanyagszűrő is.
Selenia WR Diesel került bele, mióta nálam van csak ezt az olajat kapja, bevált.
Km óra állása: 257571 km


Sajnos a hátsó feliratoknál a “16V”-ből hiányzott a “V” ,ez így nem maradhatott. Ebayen nem volt, csak a későbbi alfákon lévő, de az kisebb méretben. Szépen be időzítettem még ősszel, hogy majd veszek ilyet júniusban, de közben az alfa-restoration oldalon elfogyott, így végül a ricambinuovi -ról sikerült szereznem 33-mas “16V” feliratot. Ennek így anyagilag nem sok értelme volt, de ez kellett.
Készítettem egy kis sablont a pozícionáláshoz, a régi feliratot hajszárító segítségével eltávolítottam. Egy jó idő elment a helyének a megtakarításával de végül sikerült pontosan felrakni.
Most már végre a feliratok rendben vannak, nem csak úgy néz ki, mint ha az alfáéknál felrakták volna az összes számot amit találtak a fiókban.
Egy kicsit próbálkoztam a szinkronnal az fojtószelep házaknál. A múltkor a vákuum csonkoknál kicserélt O gyűrűk megoldották az egyik problémát, most már mérnek a műszerek, és nem szív falsot.
A két hengersort fordulaton sikerült szinkronizáni tök jól, de az alapjárat továbbra is pocsék. Ennek a blokknak elvileg tök simán kéne járnia alapjáraton, de jelenleg nem is reagál a kis levegő csavarokra, igaz csak 1-et tekergettem, nem akartam rosszabbá tenni a helyzetet.
Majd ki kéne derítenem milyen méretű az ott lévő O gyűrű, meg kitakarítani. De lehet hogy valahol falsol az alapjárati levegő rendszer.




1
447
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV