Blog

>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2018-05-24

2 db új 195/50 r16 Sebring Road Performance gumik

 
>> Egyébhpeti91 // Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V // 2018-05-19

Közeledik a vezérlés csere, előkészületként leméreteztem és esztergáltam egy vezérműtengely rögzítőt rozsdamentes acélból.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2018-05-24

Felrakattam a új gumikat (Barum Bravuris 3HM 195/50 R15 82V) + centírozás+ 4 új szelep (15' Speedline-ra)

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-05-24

Korábban említettem, hogy rendeltem egy rádiót, ma megjött.
Beraktam amihez át kellett forrasztani a sub vezetékét. RCA kellett rá.
Bekapcsoltam, semmi. Gyújtásra megszólal. Hopp, ennek "normál" bekötésű lesz az ISO csatlakozója. Visszafordítottam a fix és a gyújtás 12Voltot.
Megint csak gyújtásra szól. Hm... mit néztem be? Visszafordítottam.
Megint csak gyújtásra szól. Itt már elmentem egy sörért...

Ihletet merítve nem forrasztottam össze a vezetékeket, hanem csak összeérintve próbálgattam. Ekkor világosság gyúlt. A rádiót csak akkor lehet bekapcsolni, ha rajta van a gyújtás. Kikapcsolva is mutatja az időt és kb. 0,15 Ampert vesz fel a kijelző miatt. Ha mindig menne, akkor az akku bánná. Szóval kell majd egy ideiglenes kapcsoló, de addig is csak gyújtásra fog szólni.
Itt befejeztem a mai napot.

Csak USB-ről próbáltam ki, de nagyon meglepett a hangja. A beépített EQ-t ki is lehet kapcsolni, jó benyomást tett. Ráadásul könnyű léptetni a számok és a könyvtárak közt.
Távirányítós, de egyenlőre elképzelni sem tudom, hogy miért.
Eddig úgy néz ki, hogy a Spiderbe tökéletes lesz.

 

A téli szezon viszonylag eseménymentesen telt, de azért a maximalizmus miatt gyűltek a listán a dolgok, amikkel foglalkozni kellett a rendes olajcsere mellett.
Sorrendben:
a hátsó dob elvásott
a flexicső is elvásott
a termosztát is megmurdelt, mint kiderült
a tavaly cserélt kuplungmunkahengert gariban cserélni kellett
olaj, szűrők
j.e. ajtó patentjeinek cseréje
Ezt az apró kört stílusosan 156 pisztolyorrú Mátyásért sikerült megfutni, de hát ugye a szerelemben nem nézzük a költségeket :)

És mivel a kipufogó most már csak egy lyukon szelel (ahol kell neki, a legvégén) a korábbi chipelésen is finomított kicsit a szakember, kevesebb füst, több menés a mérleg vége.

>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2018-05-24

kék por a negatív sarunál, valami lötyi az akksi alatt. az autó nem indul, nem is teker.

gyorsan tescoból ami van. 72 AH R+ talán overdrive?

pöcc-röff

 
>> SzervizSanyahp // Alfa 166 2.0 V6 TB // 2018-05-24

242420km
Olaj: selenia 10w60 racing
Szelep állítás(végre nem csattog annyira)
Minden szűrő
2 kézifék kötél

Következő komolyabb tétel a hátsó futómű rendbetétele!

 
>> EgyébAtesz159 // Alfa 159 SW 2.0 Jtdm // 2018-05-25

Uniroyal Rainsport gumik 235/45R18 méretben
136000 Ft + 8000 Ft szerelési díj
Csak 20 km-ert mentem vele,de nagyon jónak tűnik!

Update: kurv@ jók az új abroncsok!Kb. 500 km -ert tettem meg velük,volt száraz út,zuhogó eső,stb.Semmi különbséget nem érezzem a Conti gumikhoz képest,igaz,mint előttem már mondta pár cartárs:új guminak nincs párja!
Kiváncsi keszek a tartósságukra.Km. óra állàs:181774

 
>> SzervizAtesz159 // Alfa 159 SW 2.0 Jtdm // 2018-05-17

-Olaj,olajszűrő,lég és pollenszűrő csere;
-Váltóolaj csere;
-Olajpumpa szivattyú alsó tömítès csere (napi első indításnál felvillanó elégtelen olajnyomàs hibaüzenet miatt —->hiba megszüntetve);
-Féktárcsa és fékbetét csere;
-Olajteknő tisztítàs;
-Egr tisztítás;
-Hátsó futomű szilentben lévő,futómű beàllításhoz szükséges berohadt csavar kiszabadítása;
-Futómű beállítàs újra;
-Első hàtsó kerékjárati ív műanyag dobbetét mögötti rèszének kitakarítása.

 
>> EseményKrTibi // Alfa Giulietta 1.4TB Distinctive EU6 // 2018-05-19

Meglett a 35.000 km