Blog
Folyamatosan erősödött a kopogás a jobb eleje felől, és egy kis idő után már elkezdett nyikorogni is. Nem csináltam meg azonnal, a nyikorgásra javasolták, fújjam be a szilenteknél wd40-nel. Befújtam. Nem jobb lett, hanem olyan éktelen nyikorgás lett az eredménye, hogy rögtön megrendeltem az új felső lengőkart. Gondolom az olaj még jobban bevitte a mocskot a szilentbe. A kicserélés nem nagy munka, kell hozzá egy spéci csillag kulcs, crovával nem férni hozzá. Meg egy rugó összehúzató és én még az alsó lengőkarral is játszottam egy olajemelő segítségével. A vásárolt lengőkar TRW.
Mint minden GT-n ezen is a küszöb az emelőpontnál meg volt rottyantva / gumisok valahol, valamikor, köszi / a jobb hátsó résznél.
Kivágva, pótolva, fényezve.
A küszöbben belül található szivacsra mely zárt nylonban volt arra nincs magyarázat egyszerűen X-akta.




A csatiba bekötött vezetékeket hozzáforrasztottam egy 4 eres kábelhez, majd azt behúztam az utastérbe.
A vezérlő kapcsolók a hamutartóban lesznek, ehhez megcsináltam egy lapot a kapcsolókkal.
Már csak be kell kötni és +12 Voltot adni.
Folytatás holnap.











A múltkor szereztem egy 145 csatlakozó, hogy abból bányásszak ki kontaktot.
Ma nekiálltam, hogy bekössem. Első lépésként áramtalanítottam az autót.
Majd szétkaptam a csatlakozót és belefűztem a hiányzó vezetékeket. A 7-8 képen lévő állapotban a felső részen a megfelelő lyukba bedugtam a vezetéket. Visszahúzva és a többivel egy irányba fordítva csipesszel bepattintható az alsó részbe.
A bekötés az utolsó képen.












Tegnap az első gólyalábak, és a hátsó gátlók kikerültek, most felbakolva áll a mélybe. Lindornál minden, első golyaálbon át lesz hegesztve az alsó tányér hogy az eleje is le tudjon ülni, aztán megy rá egy meglepi felni. :)
Nem akarom nagyon bohócosra, reméljük még az ízlés határán belül lesz mutatós, és egyedi :)



Ma megérkeztek Lengyelországból a lengőkar csavarok. Számszerint 8db.
Remélem jók is lesznek mert a fiat oldalán 3-om cikkszámot is dobott ugyan arra a csavarra. Na majd kiderül ha eljutok odáig.
8db csavar: 7000HUF

Még januárba ráesett egy kuka és összekarcolta az oldalát, meg meghúzták az elejét a parkolóba. Mostanra kaptam időpontot a festőtől. Minden javítva lett. Mondtam a festőnek ne ködöljön, mindent élbe vagy telibe fessen. Úgy sokkal szebb, igaz drágább is. Az irányjelzővel jó nagyot szívtam, mivel a használati utasítás szerint " nyomd a menetiránnyal ellentétes irányba" . Én nyomtam, húztam, csak nem jött, aztán kiderült pont fordítva kell, a menetiránnyal megegyező irányba.












Renoválásra szorult a visszapillantó adapterem, ami tipikus 156 betegség, eloxidálódott az alumínium, pontosabban csak a sofőr oldali. Szétszerelés után észre vettem, hogy az utas felőli már fel lett újítva, ezért nincs azon semmilyen oxidálódás, sem felületi, sem festék alatti. Sofőr felőlire viszont ráfért egy alapos csiszolás, alapozó, matt fekete festék és matt lakk. Ha már ez megvolt, akkor a minimális színeltérés kiküszöbölése érdekében az utas felőli is le lett fújva. Nagyon szépek lettek ;)
1
831
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Adok-veszek
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10