Blog
Pénteken elkerült Győrbe műszakira, elő műszakin két hibát találtak, egy jobb hátsó lengés csillapítót és bal első lengőkart. Hétfőn délelőtt csere.
Előműszaki ára 8.410,-
Lengőkar 11.565,-
Jobboldal az első elektromos ablak sokadjára megy csak fel, mikor éppen kedve volt. A bal és jobb oldali kapcsoló ki lett cserélve és megjavult. Az elektromos külső tükör állító feje sem volt meg, cserés lett az is. Vissza kerültek az ülések bele, egy kis takarítás. Az ablakmosó motorra most került sor, ha a hátsó ablakot akartam lemosni akkor is előre jött a víz, kiszereltem-lepróbáltam és tényleg a motor a ludas. Kapott másikat, beszerelés után próba hogy akkor minden rendben, de az ablak száraz. A csomagtartó felé ahol tovább mennek a vezetékek és a víz cső is, ott el volt törve. Oda került egy csatlakozó. A csomagtartó visszajelző is folyamatosan világított miközben csukva volt. Hátsó ablaktörlő gumi is cserés lett. Így mehetett előműszakira .

Ebay en rendeltem nyomásmérőt hozzá egy tartót is a csomagtérbe lévő szerszámoknak olajaknak meg rendeltem egy tárolós táskát.vettem tartalék Osra izzókat is

Végre meglett a rendszámunk. Tervek szerint beleteszek egy két ezer kilométert aztán nagy szervíz. Beindult az alufelni vadászat is. Hétfőn jön a hangcucc bele. Emblémák már megvannak csak nem tudok dönteni :(



Végre kipróbálhattam!Egy 2.2-es 180le automata!Maga az álom.Szuper autó!Nekem egyszer kell egy ilyen:))))Csak benzinesbe:))




Reggel elgurultunk Győrbe az esedékes 60ezres szervizre.
Km óra állás: 58.404 km ( a szervizkönyvben 59ezres lett beírva, mert rossz számot diktáltam be)
A szokásos menü két dologgal lett kiegészítve:
- fékolajcsere
- Giulia tesztvezetés
Ez utóbbit Farkas Dániel ajánlotta fel. (2,2 180 LE 8 seb aut.) Mentem is egy kört. Jó autó lett.
Érezni a hátsó kerekes mivoltát. Ami még érdekes, hogy az ember milyen közel ül az ajtóhoz, mert széles a középkonzol.








Hertz ESK 165.5 szett elől
Hertz ESK 165l.5 szett hátul