Blog
Kicseréltettem reggel a váltóban az olajat. A szerelő mester úgy látta, hogy még bontatlan volt a leeresztő, tehát eredeti olajjal futott. Nem ítélte nagyon rossznak az olaj állapotát, úgyhogy azt mondta, elég, ha legközelebb 30-40 ezer után megyek cseréltetni.
Az alsó motortakaró eltávolítása után viszont láthatóvá vált, hogy a kormányszervó csöve kicsit ereszti az olajat. Nem értem, hogy ezt a Szamosinál hogy nem vették észre egy hete. Vagy ha észrevették még rosszabb, miért nem szóltak róla? Vagy ha jóhiszemű vagyok, akkor még nem eresztett.
Hengerfejtömítés csere,balelső nyúlvány kihegesztve,szélvédőből a kőfelverődések kijavítva..ja és friss műszaki!!!
Tegnap megjött egy pár új Registered Alfa Driver és egy pár fekete Biscione matrica az index alá. Az autó Tuingmannél van futómű vizsgálaton, illetve olajcserén. Ha hazajön, megkapja a matricákat és egy telipolírt. :)

Ma kicseréltük a korábban elmaradt víztartályt és a csomagtér zárat is. Nagy a boldogság, mert a tegnapi napsütésben azt is ki tudtam próbálni, hogy a klíma is kellemesen hűs és nem is büdös! Az autó hibamentesnek tekinthető.
Km állás: 173950
Felpolíroztam a szekeret.
Hát nem kicsit lett jó.
Mondjuk alapból is szép volt ,szóval olyan drasztikus különbség azért nincs ,de még így is látványos. Sajnos a képek ennek a tizedét sem tudják visszaadni.
Rupes mark 2 gép, FG400al durvázom, 3800-al finomítom, és soft99-el waxolom. Kiválóak ezek a menzerna termékek. Rupes gépről nem is beszélve. Még ismerkedünk, teljesen új :) Sajnos a FLEX LK 602VV nyugdíjba ment igen hamar...
Gumik Wolf's Black Out-ot kaptak, az üvegfelületek pedig Autoglym Glass Polish-t.
Egyik sem turtle wax kategória, ahogy a munka eredménye sem olyan.
Az egész művelet netto 18-20 órát vett igénybe!







2 évesek lettünk :)
közösen megtett táv 39414km
Aktuális kilóméterállás: 157069km
Még mindig imádom :)
Lecsereltettem a gyari hangszorokat mert meguntam a gyotrelmes hangjukat. Kicx hangszorok elol, hatul osszesen 8 darab. Sokkal szebben szol mint a gyari, de hianyzik a melylada hogy teljes legyen a kep. Ezen meg torom a fejem, a hangszoro csere jo deal volt.
Vezerlesmodosito egy ideje mar duruzsolt a maga kellemes dizeles hangjan hogy csereerett, ugyhogy megint betalicskaztam egy kis penzt az autoba.
Ha mar a vez mod miatt le volt bontva a motor, akkor legyen vezermuszij, de akkor meg legyenek mar a gorgok is meg vizpumpa is, ugyhogy teljes vezerles csere lett vegul. 50ezer km se ment bele az elozobe, amit meg vasarlas utan kapott az auto.
Aztan eszembe jutott hogy a gyertyakat mintha 100ezer korul kellene cserelni, elmeletileg ezek is birtak volna meg egy ideig, de ha mar a boncasztalon volt, akkor had szoljon.
Vezerles szett 33
Vezerles modosito 56
Fesztirogorgo 8
Gyertya 55
Olajcsere 20
Szelepfedel tomites 6
Munkadij 30
Ugyan 50ezer utan nem lenne teljesen indokolt a vezerles csere, de hatarozottabban szebben jar a motor a csere utan.
Ezt meg megfejeltem egy randavuval a gumisnal, mert a jobb elsobe sikerult egy csavart allitani.
2500
Km 99000