Blog
118 498 km-nél felkerültek a nyári kerekek, elegem volt már a 15 colból, jobban áll neki valami rendes méret. Jövő télre már tuti 17 col lesz a téli is.
Egy ideje nem működött a jobb oldali ajtó kilépővilágítása, és a jobb oldali ablakspriccelő fúvóka.
Míg én Genfben csodáltam a 4C Spidert, Budaörsön orvosolták mindkét hibát.

Mivel újból elő jött az immo probléma,cserélve lett az immogyűrü.
Remélem ezzel a gond letudva..:)
Miután elhoztam a szervizből az autót pár nappal később észrevettem hogy a jobb hátsó rugó cserés lett. Így visszagurultam Zéékhez és a két hátsó rugó ki lett cserélve, a lengéscsillapítók még jók. Ha már úgyis szét volt kapva az autó akkor bekerült a Fangiotól vásárolt DSP, Smith-től kapott kábel és a Kalotól kapott CDtár./ sajnos ez úgy néz ki nem működik:(/ Illetve hogy tökéletes legyen a hangzás Zé berakott két gyárit a kalaptartóba. Nagyon jól szól!
A kábellel Zééknek meggyűlt a baja, de megoldották profihoz méltóan! Megint nagyon jó munkát végeztek.
Mivel ismét fitt a futómű, fel is tetettem 3 év után ismét a jó kis Technomagnesio felni szettet a gépre, 225/50x17-es méretű, Continental Sportcontact 3 tipusú gumikkal, 6-7mm es mintával.2011 es gyártású.Nagyon szépen futnak a felnik, gumik..csendes, ég és föld a kopott téli defekttűrő Good Year gumik után, amik mentek a kukába.Boldogság :)

A korábban kalkulált két hétből négy lett. Vittorio millió olyan dologba ütközött, ami nehezítette munkáját. Viszont mára elkészült és azt hiszem elégedett lehetek.
Szóval ami változott:
- A Crosswagon lökhárító párosítva lett az eredetivel. A korábbi "hivatalos" információ szerint kompatibilis a CW lököse az SW-vel. Hát ez téves! Úgyhogy kettőből készült egy, ami még egy kicsit pluszba is módosítva lett. A tolatóradar is beszerelésre került, valamint a tolatókamera is beépült a lökhárítóba.
- Az első lökhárítóban a ködlámpák kiköltöztek a lökös szélére, amolyan "facelift GTA" stílusban, valamint a pajzs alatti rész össze lett kötve a lökös aljával. Be lett építve a menetfény is.
- A lökhárítókon kívül újra lett fényezve a két első sárvédő, a motorháztető, a tető, a tetőszárny és a tükrök. Aztán minden vissza lett csiszolva és fel lett polírozva. Úgy csillog, mint még soha!
- Kapott az autó egy teljes alvázvédelmet. Szerencsére rohadásnak nyoma sincs!
- A csomagtartó beázását valószínűleg egy félrecsúszott vízelvezető cső okozta, mely a vizet a tetőablaktól egy levegőztetőn keresztül bevezette az autóba.












Gondoltam csinosítsunk kicsit a motorteren is..:)
Szelepfedelek és a szívósor vissza lett csiszolva,majd hőálló pirossal le lett fújva.:)
A Szívó csöveken is előjött már a rozsda,nem volt a régi már. Gondoltam ha már cserélem akkor cserélem a 3.0 V6 szívó csöveire. 3mm-el nagyobb az átmérője mint a 2.5 V6-nak,nem árt egy kis plusz levegő. A hengerfejre rögzítendő alumínium „bevezető” lapokkat is cseréltem,mert ennek is nagyobb az átmérője.
Cserélve lett a termosztát (Behr Italy) mind a hat gyertya (NGK PFR6B) és a levegőszűrő (Mann) ha már szét van szedve..:)

Brembo Max féktárcsák és mellé Brembo betétekre cseréltettem az első fékeket. A régi fékbetétek már eléggé elkoptak és a tárcsákban is elég mély barázdák voltak láthatók, így ideje volt már a cserének.

Ma végre vissza kaptam a kocsim a szerelőtől. Elkészült a kuplung javítás.
Komplett csere volt. Kuplung főhenger és kuplung szett. Villa, féltengely gumiharang. és egyéb apróságok.
Hála az alkatrészekért Ferke és Alexandro CARtársaknak.
Köszi srácok.