Blog
Nagyszerviz:
Motorolaj, fékolaj, váltóolaj csere
Hosszbordásszíj, vezérműszíj, vízpumpa, hosszbordásszíj feszítő csere
Hűtővíz csere
Pollenszűrő, levegőszűrő csere
Ragazzon két oldali kipufogó beszerelése, Novitec Powerjet3
Szervíz: IlTopolino Budapest
Km: 48'800
Megérkeztek az interneten megrendelt nyárigumik az autóra. Szerintem elég jó árban sikrült megrendelnem, a szállítás ingyenes volt. Bár olcsó húsnak híg a leve, sajnos ez ismét igaz volt a DPD nevű futárcégre, nem az első eset, hogy nem lopták be magukat a szívembe. Olyannyira szivatósak (remélem csak velem, mással nem), hogy mostmár kitétel lesz nálam egy internetes rendelésnél, hogy melyik futárcég szállít és ha meggyőződöm, hogy nem ők, csak akkor rendelek. :-(
Na de a tárgyhoz térjünk vissza.Hankook k425 kinergy eco típusú gumiabroncsok, 205/55/R16 91V méretben, amelyek a DOT szám alapján 2015 első hetében gördültek le a gyártósorról. Jövő héten fel fogom tetetni a teledial felnikre, hogy az autóra mikor kerülnek fel, azt még nem tudom. De addig még egy féknyeregfestés vár rám... ;-)



2015. 03. 11. - Felkerültek a nyári gumik.
Az idén máshol gumiztattam fel a felniket, mint tavaly, így megmaradt a peremén a fényezés.
225 600 km-nél elkezdődött a zsír új Dunlop Sport Maxx RT-k koptatása. Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírják :)




118 498 km-nél felkerültek a nyári kerekek, elegem volt már a 15 colból, jobban áll neki valami rendes méret. Jövő télre már tuti 17 col lesz a téli is.
Egy ideje nem működött a jobb oldali ajtó kilépővilágítása, és a jobb oldali ablakspriccelő fúvóka.
Míg én Genfben csodáltam a 4C Spidert, Budaörsön orvosolták mindkét hibát.

Mivel újból elő jött az immo probléma,cserélve lett az immogyűrü.
Remélem ezzel a gond letudva..:)
Miután elhoztam a szervizből az autót pár nappal később észrevettem hogy a jobb hátsó rugó cserés lett. Így visszagurultam Zéékhez és a két hátsó rugó ki lett cserélve, a lengéscsillapítók még jók. Ha már úgyis szét volt kapva az autó akkor bekerült a Fangiotól vásárolt DSP, Smith-től kapott kábel és a Kalotól kapott CDtár./ sajnos ez úgy néz ki nem működik:(/ Illetve hogy tökéletes legyen a hangzás Zé berakott két gyárit a kalaptartóba. Nagyon jól szól!
A kábellel Zééknek meggyűlt a baja, de megoldották profihoz méltóan! Megint nagyon jó munkát végeztek.
Mivel ismét fitt a futómű, fel is tetettem 3 év után ismét a jó kis Technomagnesio felni szettet a gépre, 225/50x17-es méretű, Continental Sportcontact 3 tipusú gumikkal, 6-7mm es mintával.2011 es gyártású.Nagyon szépen futnak a felnik, gumik..csendes, ég és föld a kopott téli defekttűrő Good Year gumik után, amik mentek a kukába.Boldogság :)

A korábban kalkulált két hétből négy lett. Vittorio millió olyan dologba ütközött, ami nehezítette munkáját. Viszont mára elkészült és azt hiszem elégedett lehetek.
Szóval ami változott:
- A Crosswagon lökhárító párosítva lett az eredetivel. A korábbi "hivatalos" információ szerint kompatibilis a CW lököse az SW-vel. Hát ez téves! Úgyhogy kettőből készült egy, ami még egy kicsit pluszba is módosítva lett. A tolatóradar is beszerelésre került, valamint a tolatókamera is beépült a lökhárítóba.
- Az első lökhárítóban a ködlámpák kiköltöztek a lökös szélére, amolyan "facelift GTA" stílusban, valamint a pajzs alatti rész össze lett kötve a lökös aljával. Be lett építve a menetfény is.
- A lökhárítókon kívül újra lett fényezve a két első sárvédő, a motorháztető, a tető, a tetőszárny és a tükrök. Aztán minden vissza lett csiszolva és fel lett polírozva. Úgy csillog, mint még soha!
- Kapott az autó egy teljes alvázvédelmet. Szerencsére rohadásnak nyoma sincs!
- A csomagtartó beázását valószínűleg egy félrecsúszott vízelvezető cső okozta, mely a vizet a tetőablaktól egy levegőztetőn keresztül bevezette az autóba.











