Blog
Ma megérkezett a teljesen gyári légszűrő mindenestől együtt phon cartás-tól :) Nem volt egyszerű munka mert a kereket is lekellet szedni meg a műanyagokat amivel elég sokat szenvedtünk mire normális helyre tudtuk helyezni a csövet hogy az gyárilag is olyan legyen . Végre nyugodt vagyok hogy nem sportlégszűrőm van mert véleményem szerint csak tönkreteszi a motort és sokkal hatékonyabb a gyári ahogy mondaná Blade is :D Szép apránként azért sikerül mindent jól megcsinálni a Gtv-n . Ja és köszi Phon hogy ilyen hamar ideért az alkatrész :) Máskor is tőled vásárolok :D




Tegnap elkezdett gyengélkedni az akkumulátorom, még az a szerencse, hogy havertól tudtam szerezni jó áron alig használt akksit. Neki egy IFA-ban volt, de szerintem jó lesz az én kocsimba is. Picit mondjuk nagyobb, mint a régi, de valahogy talán belefér. Többen mondták, hogy nyugodtan vegyek kicsit nagyobbat, mint ami volt benne. Ez most 12V/170 Ah-s 1100A indítóárammal. Ma délután szerintem be is kerül a vasba.

Ma (0728) reggel utánvétes csomagom jött Erhardtól. Megérkezett a hétvégén megrendelt (Bosal) katalizátor és a hétfő este utánrendelt jobb oldali féltengelycsukló porvédő (váltó oldali).
Már nagyon rég óta csörgött valami az autó alatt. Talán már egy éve is van, vagy még több.. Először hővédő lemezekre gondoltam, de mikor már mind rögzítve lett, a motortérben is, még az is ami nem mozgott:) akkor már nem maradt más, csak hogy a katalizátor lehet a hibás. Azért nem volt egyértelmű, mert nem mindig csinálja. Viszont idegesítő hangja van. Végül pár hete, mikor felkerült ismét a "diffúzor" lemez, akkor az aknában végigütögetve a rendszert kibukott, hogy ki a hunyó. Akkor egyből nem, de most megrendeltem és meg is érkezett már. Hétvégén kicseréljük. Remélem megszűnik végleg a csörgés..




Visszakerültek hátra a gyári rugók. Túl gyengére sikerült a múltkor. Igy viszont jobb, mint gondoltam. Keményebb, de rossz úton sem pattog. És terheléskor sem üt fel. Próbaképp lágyitottam a Konikon, elsőre nem tűnik jó húzásnak, meglátjuk.
Rendeltem az ebay-en egy bőr multi kormányt! Na ez kormány! Nagyon jó a fogása! Gyönyörű, újszerű állapotban van. Már bent is van... :)
A kupplunggooomm! Kampec!
A szerviz udvarába még bementem, de ki már nem tudtam jönni. Na akkor felgyorsultak az események, mert ez hétfő reggel volt és szerdán már Tokajba akartunk utazni a Hegyalja Feszt-re. Szerencsém volt, a szervizben elvállalták és másnap nekiláttak. Én szereztem Valeo kupit, meg kellett még egy alsó munkahenger. Most hibátlan. Hm. Ez ilyen.
a kotyorgás másnapra eltűnt.... volt nincs tisztára öngyógyító ez az autó :P
Mióta megvettem az autót, azóta küszködöm a hátsó fékkel! Vagyis jobban mondva a nyergekkel, mert sajna állandó jelleggel berohadnak időjárástól függetlenül! Ilyenkor se rendes fék nincs, se kézifék! Sokan mondták, hogy a 155 16V-é már jobb, mert az nem rohad be! Ki is cseréltem a futómű felújításkor őket, de ugyanúgy megszívtam velük! Berohadtak! Illetve csak az egyik, de már ez is bőven elég volt ahhoz, hogy felmenjen bennem a pumpa! Megelégeltem az egészet és beszereztem egy pár '99-es GTV hátsó nyerget (8000,-) és ezeket tettem fel a 155-re! Semmi farigcsálás nem kellett, egy az egyben felment a régiek helyére, a gumifékcsövek is passzoltak! Az első szembetűnő különbség a GTV nyergek javára, hogy kb. 2-szer olyan könnyűek, mint a 155-é! Persze, mert ezek alumíniumból vannak! Egy kis légtelenítés, egy-két próbakör és minden rendben! Szóval most már hátul is van rendes fékem (kifényesedtek a tárcsák) és kézifékem is! :-)








Már 2 éve megvettem a szűrőt, de csak most vált esedékessé a régi cseréje. Feltehetően most sem lett volna rá szükség, de ha már megvettem, belerakom. :)
KM állás: 210.669
1
504