Blog
Ma a betonozásról szólt a délután. Faterom délelőtt szépen kizsaluzta, meg bevasazta a területet. Munkábol hazaérve már kevertük is a betont kézi erővel (jó testedzés). Összesen 6 talicska sódert, meg 1,5 zsák cementet nyelt el a terület... Behelyeztük a vasakat a napokban kiöntendő szegélynek is.






Sajnos két hónappal ezelőtt gazdasági totálkárosra törték az autómat. Ma végül eladtam a roncsot, ami 3 éven át rengeteg élményt adott nekem. Előző este beültem, megsirattam, elbúcsúztam. Nagyon fog hiányozni :(




Ber-Doék kezelésbe vették a gépet. Orvoslásra kerültek a következők:
-Szelepek beállítva. Két tőkét kellett csak polírozni, vezérműtengelyek rendben. Egy új szelepfedél-tömítés is beugrott.
-Két gömbfej a futóműben. Felüdülés, hogy itt külön is cserélhetők, nem csak lengőkarral együtt..
-A sportdob átadta helyét egy rendesnek. Meglehetősen kókány darab volt, úgyhogy volt rajta hegesztenivaló..
-Új gyertyák. Kellett nekem kompressziót méretni (ami mellesleg rendben lévőnek találtatott). :)
Folytatódhat az ismerkedés. És meg is kellene már tankolni..:)
E szürke nap délelőttjén háromnegyed tízkor a Dorogi körforgalomban jött el az ideje,hogy elérjem az 50000. kilómétert. :))))
5 nap híján három év kellett hozzá :))
Ha rajtam múlik,akkor még ugyanennyit :))
Kavicsfelverődések javítása (1006) az első szélvédőn, 2db.
A mester szerint nem kellett volna, mert az a fajta volt, ami csak felületi és nem repedt volna meg, de biztos, ami biztos alapon.. olcsóbb volt mint egy új szélvédő telibefóliázva, meg csík fentre.. a Vettore matricáról nem is beszélve:)
Hétvégén eladtam a régi autómat, így felszabdult egy garázs itthon. Node a probléma "csupán" annyi, hogy nehézkes a beállás, mivel sokat kell kanyarogni :-/ Így muszály a kertből pár falatnyit elhódítani. Ma ezt csináltuk, kimértük, kilapátoltuk a földet, zsalut összeraktuk...holnap ha minden igaz ki is lesz öntve betonnal :)
A képen ami barna (föld), ott a kert volt, ami beton, az úgy volt egy betonszegéllyel...igen, szar volt még a régi fiatommal is kitolatni a garázsbol...talán így könyebb dolgom lesz Pirivel :)




Meg kapta a kocsi az új gurulókat,igaz már ki megyünk a nyárból,de nagyon kellett.Sokkal jobban fekszi az utat mint a lemezfelnikkel.Nagyon örülök neki.Még a szinén változtatni kell,de majd meg oldom télen.


Na szóval. Sikerült lecserélni az:
-olajat(Castrol magnatek 10v40)
-olajszűrőt
-vezérműszijat feszítő gögőkkel
-gázolajszűrőt
-pollen és levegőszűrőt
-vizpumpát
-két izzót a műszerfalban
mindezt 248.600km-nél. Ujjabb kalandokra, kiruccanásokra, versenyekre és munkábautazós hétköznapokra felkészítve!!!
Sajna a jövő hónapban még ki kell cserélnem a jobb első felső lengőkart,egy féltengely gumiharangot asszem jobb oldali és a hosszbordás szíj rugós feszítőjét a szíjjal együtt. és kész is lesz....:)az is lesz egy 30-40es tétel sztem






