Blog
eddig szerencsémre csak két motorháztető emelőt, és egy aksit kellet vegyek,plusz némi apró szerelési költségem volt..(apró beállítások, tisztítások)
Voltak leállások, nem nagyok, kicsik. Egy két csatlakozót kellett cserélni a biztositéktáblán, valamint a motortérben. Valamint le lettek kezelve az oxidálódott csatlakozók is. Igy már remélem nem érhet meglepetés.
Egy egész évet kibírt. El sem hiszem, hogy milyen tartós alkatrészek készülnek manapság.
MA kidobtam a H7 Xenon-szettet a tompítottból. Megmakacsolta magát Alfi és úgy döntött neki ez nem kell. :S Besárgultak és először a jobb oldali majd a baloldali csak úgy kikapcsolgatott. Megpróbálkozom valami minőségibb szettel(állítólag az a gond h nem passzol össze az 56-ossal. Hiába cseréltünk trafót is meg izzót is, nem változott semmi. Autóvillamosságis srác azt mondta már látott ilyet egy C corsánál és ott megoldotta a dolgot az h minőségibb szettre cserélték. Remélem nekem is sikerül. ). Amíg nem lesz meg addig marad a halogén. :((
Ma volt az első nap hogy egy kicsit tudtam az autóval foglalkozni ,sajnos az idő az nem volt túl barátságos,de azért csináltam egy két képet. Találtam pár apróságot amit kijavítottam /egy-két izzó csere/ . Közben arra is rájöttem, hogy minél többet nézem ,annál jobban tetszik ez a kocsi .




Ismét egy lambda szonda adta meg magát,jelenség alapjáratról gyorsítás dadogás és hörgés majdnem lefulladás,kicsit szívtam vele mert első két lambda szonda amit vettem(használt)nem volt jó,már azt hittem más a baja mindent átnéztem kimértem és jó,mi baj lehet alapon vettem egy ujjat(bosch)20ezerért be tétel előtt kicsi módosítás beraktam próba:beindul kicsit járattam gázadás hirtelen,semmi dadogás rángatás veszi,na akkor ki a pályára mit megy,szedi a lábát rendesen.
Kb. a hátsó ülések alatt, volt mindkét oldalon egy kis rohadás...Az alvázvédő eltávolítása után látszott igazán hogy jóval nagyobbak a foltok. Volt kb. 3 helyen közel tenyérnyi folt, közepén ujjnyi lyukkal, valamint 2 kisebb felületi folt. Ki lett lakatolva, üregvédőzve és kapott alvázvédőt.
mióta bentvan a LED-es helyzetjelző, folyamatosan világít a visszajelző a műszerfalon, végre "befejeztem a művet" :) Egy 33 Ohm-os ellenállást kötöttem párhuzamosan, így megvan az elegendő felvett teljesítmény. A pajzson lévő jel kapott egy kavicsot és lepattant a lakk, és a festék is megsérült, ez lett kijavítva valamint kapott új lakkréteget.
A QV-ről is hiányzott sok strassz, pótolva lettek.


Tegnap vettem Szatyi Kollégától a Zender Pótféklámpás szárnyat ami majd hamarosan fel is kerül az autóra. Innen is köszönet érte :) Egyenlőre csak letakarítottam. Terveim szerint először majd matt fekete színt kap, aztán majd meglátom, hogy színre fújatom-e.




1
725
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10