Blog

>> Egyébadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2009-11-19

Téma: Itt van újra...

>> Autóápolásosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2009-11-19

Tegnap nekiláttam az első fényszórók karcmentesítésének. Megcsiszoltam 1600, majd 2500as csiszoló papírral. Ezek után meg föl lettek polírozva Sonax műanyagra való pasztával. Olyan, mint az új. :D

 
>> Tuning és extratomek_ // Alfa 156 1,6 16V SW // 2009-11-14

Végre már a kormány is az igazi! mármint, hogy bőr!

 
>> Szerviztomek_ // Alfa 156 1,6 16V SW // 2009-10-03

Olaj+Szűrő (Selenia 20K), Levegőszűrő, Pollenszűrő... ez is megvala... megint csak 10ezer után. A minél több boldog kilóméter érdekében.

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2009-11-18

Z-tengely központi szilentjét nem lehet már kapni, sehol sem.
Ilyen volt, ilyen lett : lásd fotók
1200ft-ért az esztergályosom megoldotta. :)

 
>> EgyébBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2009-11-18

Annyira jól működik a gép, annyira szeretem, annyira jól vezethető! Csak ne falná úgy a kilómétereket.:)

 
>> EseményKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-11-07

Marszupilami Cartárs szervezésében erre a napra 1 Nyugati tallálkozót. Kicsivel 1 óra után értem oda Szombathelyre a tecsóhoz és onnan konvolyoztunk CSEMPESZKOPÁCSRA :D:D, ahol már nem volt nehéz megtalálni a találkozó helyszínét. Ahol elkezdődött a beszélgetés és a tekézés. Körülbellül félidő tájt mikor még mindenki ott volt mentünk 1 villogtatós dudálós kört a faluban, hogy lássák milyen az IGAZI autó :D:D:D. Utánna folytatódott még a teke, volt 1 kisebb összecsapásom akinek nem tudjuk kimondani a nevét, persze egyoldalú előrelátható vereséget szenvedtem javuló teljesítménnyel :D:D. A hangulat mint mindig kiváló volt és remélem a beigért nyári találkozóra is eljutok.

>> SzervizZsotti // Alfa 75 1.8 I.E. // 2009-04-19

Cimbi segítségével tegnap este végre valahára sikerült lelégteleníteni a kuplungot (nagy-nagy öröm!).
A féket is légteleníteni kellett volna, de persze arra pont nem volt nálam kulcs, és időközben szépen ránk is telepedett az éjszaka. Ez maradt mára. Körbe légtelenít; OK.
Már megint beesteledett. Hál istennek csurom víz volt minden így eső után, úgyhogy jöhettek azok a fránya körforgalmak...
És összegezve: már legelőször (a szervizben, munkahenger csere után) is működött volna a kuplungom, csak hát ők nem tudták légteleníteni. Így a többi alkatrész nem is kellett volna bele, így jártam, nem baj.

 
>> Tuning és extraCarlos // Alfa 159 SW 1.9 16V // 2009-11-18

Hosszú dilemma után végre felkerültek a 225/50/R17 Dunlop 3D peremvédős téli gumik. Megszokott s megbízható márka, impozáns kiszolgálás, meglepően jó komfortérzés.
Ropog a hó s erre a Dunlop a jó! háhh

>> EseményLacUS // Alfa 75 America // 2009-11-18

Hát eljött az a pillanat tegnap amikor kiderült, hogy megérte-e a sok munka és pénz amit a makrancos hölgyre fordítottunk. Elvittük a kocsit leméretni Budakalászra ( teljesitmenymeres.hu ) .Hogy a hölgyike makrancos, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy az indulánsnál nem akart indulni, az ECU nem kapott semmilyen jelet...na fasza.Szerencsére, csak a főtengelyjeladó volt ami úgy döntött,hogy dacára a csavaros rögzítésnek, kijjebb csúszik.Ezt orvosolva, hajrá. A fogyasztás az most hogy bedúsítottam (sajnos túlságosan) vicces, 17l kb 80km-re elég, laza tempóval.... :) Finomításra vár, a heten sajnos nem volt időm.
Na a lényeg.Hadada és párja Sziszi kísért el, előtte persze tippeltünk, én azt mondtam örülök,ha 200, Hadada gyári adatot tippelt, Sziszi bízott legjobban kettőnk munkájában, ő 210Le-t tippelt. A padra beálltak, beszenzorozták, megkérdezték meddig tépjék, én úgy voltam vele, hogy 6500 meg se kottyan...Úgyhogy addig hajrá.kb 4000-es fordulatnál, már majdnem szóltam,hogy elég :) Aggódtam, a hölgyeményért.. :) Pedig tesóm aki már többször méretett itt felkészített, hogy külső szemmel, nagyon gyilkolásnak tűnik majd... :) Sajnos a pontos lambda és co értékeket nem tudta mérni a pad, mert america egész egyszerűen kiköpte a szondát 3000-nél és ott már nincs megállás..Így megszületett a végeredmény ami 206 Le, 246.1 Nm. Tehát sikerült Hadadával gyakorlatilag egy könyvből és józan paraszti észből a gyárinál kicsit nagyobb teljesítményt kihozni.A mérést végző úr, elmondta,hogy túl sokat kap, ahogy azt belül a Innovate is mutatta, (2000-3000 fordulat 9.9-10.2, full padlón 4-5000 környékén 14.2re "normalizálódik") úgyhogy szerinte ott megy el egy kicsi, meg a levegőszűrőm direktbe meleget szív, azt mondta,hogy ha megoldom,hogy mondjuk a lámpa helyéről kapjon hideg levegőt (vagy bárhonnan) akkor az 3-4% pluszt jelentene...Ami azt jelenti,hogy bőven 210 főlé mehetne...Úgyhogy most indul az állítgatás a szabadidőben, januárban meg akkor egy újabb mérés...

És akkor egy videó a mérésről: America mérés