Blog
JH BH sárvédő fényezése, jó lett, különbség nem látszik+3M fólia körbe
Sikerült eladni a 17"-os felniket, egy havernak, így lett az autón most végre rá való 15"-os alu.....
Sajnálom, hogy nekem nem fért el, de Száguldósrac haverom 156-án sokkal jobban mutat! Gratula Neki!
Ja, és azoknak akik azt írták, hogy 156-ra nem jó, hár tévedtek.....
Az alufelni javító szaki tegnap végzett a kerekemmel. Volt rajta egy horzsolás, most gyakorlatilag újként kaptam vissza! :))) Úgyhogy ma felkerült a nyári kerékgarnitúra! :) 16"-os gyári Alfa felni (a spider gyári felnije). Goodyear Eagle Touring gumikkal vettem, az idei szezont még ezzel gurulom végig. Egy méretet váltottam felfelé de így is jobban érezni az úthibákat. :( Minimálisan szélesebb lett a nyomtáv az eltérő ET miatt de legalább stabilabb a gép! :))) ( Igen tudom, hiányzik a kígyó az irányjelző alól. Nemsokára pótolom! :))) )
Km: 140800


rászántam magam a visszajelző lámpácska világítása okának megszüntetésére.
a rendszám megvilágító egyik izzó cseréjére készültem, s kiderült, hogy mind a kettő kiégett, s a csere után szembesültem, hogy még mindig ég a visszajelző.
a bal első helyzetjelző is megadta magát.



a keddi pesti úton előjött egy olajszivárgás, melyet Pesten a parkolóban vettem észre, olajpöttyös volt a hátfal. Zabszem effektussal jöttem haza. Másnap kiderült, hogy a hátsó főtengely szimmering adta meg megát. Csak a kérdés az, hogy mitől?

megcsináltattam a zöldkártyát és kaptam adatlapot a kpm-n a motorcsere átiráshoz de elötte kelett egy szakmühely bizonylatot iratnom és le is szemlézték a kicsikét. : )
kapott a héten egy uj felsö kuplung munkahengert : )
A pajzson lévő vízszintes "krómcsíkok" megkoptak, ezért kicseréltük, meg kicsit fel kellett újítani a QV-t is, ezenkívül egy lakkréteg került a jelre is, némi színezés után.

Ma végre befejeztem a szervízt....délelőtt megkapta a szelepfedél tömítést.Délután megejtettem az olajcserét,és extraként megkapta a GTV-ből kimentett,természetesen Alfás poroltót...;-D



Eljött az ideje a nyárigumik felszerelésének. Nekiálltam és az utolsó keréknél a kerékőrt nem bírtam megindítani, küzdöttünk vele apámmal vagy 3 órát, végül feladtuk, és visszaraktam a téligumikat, és visszajöttünk Győrbe. A 2. gumisnak aztán volt célszerszáma és lekapta a kerékőrt...
Végül felkerültek a nyárigumik is, amiknek kicsit megkopott a belső fele, legközelebbi szervíznél kell majd futóművet állítani.
Az alfi leömlője két helyen is ki volt repedve. A repedések rendbehozva. Jó lett a hangja. Km állás 182053.