Blog
A vas full polírban részesült és gyönyörű lett. Gyakorlatilag az összes felületi sérülések eltűntek. Olyan, mint ha most vettem volna át a szalonból. :-)
sajnos Béla nem ér rá feltenni a kardán+váltomat igy most én megyek a cuccokért és hét végén feltesszük rá : )
a váltomat szétszedte és 2-3-as szinkronokat cserélt rajt meg valami szimeringet....
És igeeen, eljött a pillanat: saját lábán jött haza, a maga kis 129LE-s 33401-es motorjával! (pb_ monnya: nem 30747!!!:)) )
Örök hála, és 1000 köszönet ZÉ-nek, nélküle semmi nem jött volna össze, rendesen felborítottam mindent, amit csak lehetett az otthon hagyott, vagy be sem szerzett alkatrészekkel + kórházi akcióval, miegymással...
Mi mutatná jobban a boxeres csapat összetartását, mint az, hogy:
- ha kell egy leömlő, 50db bilincs, kb 50db váltófedél csavar, 2-3db 146-os műszerfal, fékcső, kuplungcső, és még kb 50 féle dolog, azokat Maestro csak leveszi a polcáról, és beszereli, miközben én a kórházban agonizálok, vagy
- pb_ Mester összerakja a váltómat, miközben én a kórházban agonizálok, vagy
- Zé és pb_ mesterek kihuzatózzák a naaagy hirrraulikussal a nyúlványaimat, és beépítik a szervómat, ami most annyira faxa, hogy elájulva vagyok!:)...én eközben továbbra is a kórházban agonizálok, vagy
- Scott, Föci napokig bújja a manualt, és órákra felhív, hogy fényt derítsenek az immo problémákra, majd végül MÉGISCSAK MAESTRO jön rá, hogy mi a rossebb nem lett rádugva, és miértnemvilágít az innyektor, de mééérvilágíít az immokulcs?!?!.....és 1 hét után végre beinduljon a friss cuore:)))
...mindeközben folyamatosan megy az oltogatás és vérszívás rendesen, van, aki a tetőre mászik, miközben a sapkáját veszi le, de van, aki a polifóóómon térdel, mert az is kötelező.....szóval a srácok nélkül fasorban sem lennénk, és így nyilván nem jöhetett volna létre az Amore legerősebb sprintje sem!:))
Szóval sok pénz volt, rengeteg idő, és még több fáradság a fiúk részéről, így nagy-nagy köszönet pb_-nek, Scott-nak, Dekka-nak és Föci-nek az együttérzésért, segítségnyújtásért!
Betyár lett a vas!:)))
Sok még az utómunkálat: visszajelző lámpák bekötése, AC végleges bekötése, kábelek rendezése, stb, stb, de ez már igazán csak a sallang!:)))
ui.: (főleg pb_-nek!:) )
1. Nem kell szólni, hogy nincs meghúzva a bilincs a pókon és az alapjáratin!:)
2. Nem kell beszólni a speckó direktszűrőmre sem!:)))
3. Már van fűtésem is! :)))




megvannak az új nyári gumik....
Dunlop SP01 195/60 R15 méretben...
darabja 15000 volt akcióban, ennél jobb árat nem találtam neves márkában...
cseppet sem sajnálom,hogy nem nagyobb a méret és a felni,mert szabolcsban az utak katasztrófálisak, leírni nem lehet....
Mától én is a 17" tábort erősítem. Szó szerint. Olyan kigyúrt alkarom lett a két nap alatt, mint egy kisebb ember lábikrája. Hogy lehet 225-ös gumikon normálisan közlekedni? Többet járok keresztben, mint egyenesen. Elcsámpásodtam. A kanyarokat meg már csak derékszögben veszem be, ahelyett, hogy szépen kanyarodnék az íven, koccanásig hajtok, az utolsó pillanatban fékezek (vagy azt se) és enyhe korrekcióval térek egy nagyot. Hátvakargatáshoz hasonló élvezet :)
Maga a gumi nem csak a Giugiaro design miatt brutális, úgy néz ki az autóm, mint Cathrine Zeta Jones katonabakancsban, aztán mégse, mert az alacsony oldalfal miatt az autóm sokkal kecsesebb. Kecses és ronda. Ronda és finom. Ha eddig kérdéses volt, most eldőlt a 156 neme. Hímnemű ez, durva, kemény, férfias, de gyengéd és szép. Rossz úton a hosszanti, hasított minta hangja irtózatos, de vízben, szárazon hamarabb eresztik el a beleim a bennevalót, mint a gumi az utat. Mintha a minta nem lenne a gumiból kivájva, hanem belenőtt volna az aszfaltba. Nem tudom kihozni a sodrából, mert a tűréshatárom beljebb van, mint az övé. Talán idővel.
A teljes autó megváltozott, mint amikor serdülő koromban felvettem a rendőrbakancsot és jobb embernek képzeltem magam. Vagy másnak. A 156 a várt rázás helyett csillapítottabbnak tűnik, stabilabbnak, csendesebbnek. Mintha a váltó is jobb lenne, mintha a nyekergések is javultak volna. A motor jobban húz, a fékek jobban fognak. Pedig az antituning nyilvánvaló: a téli kerekek 18,8 kg-hoz képest a nyári kombináció 20,8 kg. Vagyis híztunk 8 kilót. Mellette 8 centivel szélesebbek vagyunk. Gyorsulást inkább nem mérek. GPS szerint viszont alig változott a sebesség - mintha egy árnyalattal pontosabb lenne az óra.
Átkozott egy kombináció, egyszerre gyűlölöm és imádom.





2009. március 14.
Kávézóban reggeli, napsütéses utazás, új felnik, Tatabánya, Budapest, nemzeti lobogók, ebéd a Gerbaud-ban, rosszullét, matrica, supp haza, kilométerszámolás, imádkozás, 39,9 láz, majdnem fejreállás, nem jól látás, Rajka tankolás, Pozsony, haza, kaput, elsősegély, antibiotikum
Megérkezett és egyből ki is lett cserélve a kormányoszlop borítás.
Ez szép állapotú...
( A régi sajnos meg lett faragva, mikor a zárszerkezet cserélve lett)
Elkezdett búgni a jobbos kerékcsapágyam, igy kicsit pihentettem a GTV-t és offos munkábajárost használtam. De az offosról lejárt a müszaki és választanom kellett offos felújít és GTV pihen még 1 hónapot legalább vagy a GTV kap egy kerékcsapágyat és offost eladom. Na inkább a GTV-t csapágyaztattam meg(vajon miért?:))))) ). Mivel offost megvették e-bayen(azóta se jöttek érte és fizették ki) úgy döntöttem hogy az eddig elmaradt hosszbordásszíjfeszítőgörgőt is kicseréltetem. Meg is kezdték a cserét a félig haveri garázsban( haver öccse de pénzért melózik) és közel 4 óra alatt sikerült nekik. Össze volt rohadva egy csöppet a csapágy, meg minden amit bontani kellett, hiába 13 év az 13 év.
Mikor összerakták és minden penge a gyerek elkezdte vizsgálgatni a kereket, rázta forgatta és mondja hogy lengőkar csere lesz a következő mert mozog. Na hurrá:(((( Az el nem adott offos nem megkapott árát már elköltöttem és még kellene költeni.
De mivel a GTV mostmár melóbajáros lett újra, igy jövőhéten megejtjük azt is.
A-oszlop bőrözés ami később kiderült szar lett 8000K
Auto-Gage turbónyomásmérő+tartókonzol 15000K
Beszerelés 3000K
MInd a 4 téli alufelnit görgőzni kellett sajnos! azt mondták ezt már jövőre ne tegyem fel mert annyira el van már lágyulva..