Blog

Beugrott hozzám Király 156. Megnézte a házamat, hogy haladok a felújítással. Jó volt dumálni, nagyon örültem a találkozásnak. Hozott nekem lámpát (jobb első) hogy meg tudjam javítani az autómat az őzös lámpaamortizációsvillámtalálkozómból (03.27.). Ezúton is köszönöm az alkatarészt Szabinak.

 

Az autóm legutóbbi széteszerelése közben kiszedtük a compuerét is. Tele van matrinyákkal, flictollas feliratokkal, és megdöbbentem, mert 2000-es, nem az, ami benne volt.
Piri szólt nekem tavalyelőtt, hogy 70 000 km körül (pontos km- óraállásra nem emlékszem) újra lett írva a computerem, nem értettük, hogy mi történhetett.
Miért van szüksége a márkaszervíznek a 2002- es computeremre? Nem szóltak az egészről semmit akkor.
2 éves koráig járt oda az autóm abba a bizonyos budapesti "márkaszervízbe", utána esküdtem meg, hogy nem viszem oda többet, mert csak lerabolják az autót. Azóta a gyanúm igazolásául sajnos, sorban derül ki az autóm alkatrészei alapján a munkájukról a valóság.

 
>> SzervizTrafikos // Alfa 156 1.6 TS // 2008-08-15

Elolvadt egy kábel a hűtő ventillátornál így az leállt és csak azt vettem észre hogy 110fokos a hűtővíz. Szerencsére még időben kiderült a baj és Autódokinál kis forrasztás, kábelpótlás és minden rendben.

 

hozzávalók:
1 DB HAMVAS SATTI
KB. 8 TUCAT VAD TALJÁN LÓ

díszítésnek:
tölgyfa ,napos Szegede

köretnek:
2DB ROPOGÓS SEGGŰ MOTOROS RENDŐR

...Végy egy darab Sattit...( a piros pólós a jó, a sárga turbócitromjával,a többi szőke szőrös túlérett, tedd vissza a polcra! ) tégy mellé pár tucat olasz lovat ( pirosat feketét sárgát)...forgasd át 33-szor, keverd meg 145-ször, pirítsd át 156-szor..hagyd érlelődni a napon ,pácold kis sörrel, majd keverve ( nem rázva!!!! ) zuttyantsd őket össze jóféle hallével.

Körítésnek kékfenekű villogó rendőröket használj.

Pikánssága folytán csak szakavatott ínyenceknek ajánld, évente egyszer hatásos nemcsak éhségük kielégítésére,hanem nemes szerveik vérbőségének fokozására.......nemcsak finom tehát..hanem egészséges is!! ;)

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-08-14

A km számlálóm elkezdett vacakolni és eltünnek néha a kijelzőn részletek. Ez baromi bosszantó, ezért vettem egy bontott műszert szintén grande banditól. Sajnos nem tartott sokáig az öröm, mert a bontott műszer egyszercsak ugyanúgy elkezdett vacakolni. Aztán megint jó lett... Nem tudom mi a fene ez, de most többnyire jó, csak néha fordul elő a hiba... Valószínüleg a bontott műszer is szar...

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-08-14

Sajnos a bal elso kodlampam elrepedt, ezert ki kellett cserelnem. Valaki azt mondta, hogy ne vegyek utangyartottat, mert nem vilagit jol stb... Nem tudom mi az igazsag, de a bontott gyarit sikerult megvennem grande banditol, es hoztam egy jobbos indexet is.

A kodlampa csere nem veszes dolog. 3 db csavar tartja amibol 2 alulrol szepen hozzaferheto, de a 3. az nagyon maceras volt. Kicsit megemeltem hozza az autot, es ugy fertem hozza egy hajlitott hosszuszaru kulcsal.

Az index cserenel eloszor megijedtem, hogy le kell szedni a kereket, meg a muanyag kerekdobot, de aztan kiderult, hogy kijon anelkul is az index. Csak ovatosan kell csinalni, hogy ne sertsuk meg a fenyezest.

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-08-14

Az elozo postban leirtam, hogy a kuplung szerkezet es tarcsa csere ellenere sem vagyok elegedett, meg mindig tul kemeny szerintem a kuplung. Ma kicsereltuk a munkahengert, de meg mindig nem az igazi. Mar csak ket dolog van ami a hibat okozhatja. Az egyik a fohenger, a masik az a csillapito ami a munkahenger es a fohenger kozott van.

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2008-08-14

Ma kicserélődött az ülés,mivel az eredeti már szétfoszlott :-(
Szövet,műbőr kombóról plüssre váltottam Marklar jóvoltából.
Nem kevés tisztítószert kellett elhasználni.

>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-08-14

Új kísérletbe fogtam!

Most az oktánszám növelőt próbálom ki.

Egy ismerőstől,kollégától hallottam,hogy Ő ezzel próbál spórólni.
Viszont a teljesítményből nem ad!
A tuskóban 1690 HUF egy flakon! :-(
Teli-tankhoz illik adni.Viszont én most 30 liter előtt adtam be a vasnak és kb. 8-10 liter még volt benne...
40 liter az alsó határ.
Leírás róla:
kerozin 90% Kevésbé tűzveszélyes. Lenyelve ártalmas aspiráció esetén tüdőkárosodást okozhat. Gyermekek kezébe nem kerülhet. A keletkező gőzt nem szabad belélegezni. A bőrrel való érintkezés kerülendő. Lenyelés esetén hánytatni tilos: azonnal orvoshoz kell fordulni és megmutatni az edényzetet vagy a címkét. Származási hely: Belgium Minőségmegőrzési idő: 24 hónap

Ez ugye nem túl bíztató...
Na ,de neki látok én is hátha beválik...

>> SzervizTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2008-08-14

Egyszerre áldás és bosszúság is, ha az embernek direktszűrője van, mert hiába olajoza lehelletvékonyan az ember, előbb-utóbb akkor is kinyírja a Bosch halovány légtömegmérőjét. Ez nálam most jött el. Illetve nem teljesen, de elég idegesítőek voltak már az apró tünetek ahhoz, hogy lecseréltessem. Sokkal egyenletesebben, kultúráltabban jár, nem rángat és nem dobálja indítás után a fordulatszámot. Kicsit mondjuk drága volt, de evvan. Nem sajnáltam Alfonzra a pénzt, úgyis meghálálja :)
Az LMM-en kívül cseréltettem szervóolajat (kuvvakevés volt és kuvvafekete, kapott Tutela GI/A-t), illetve a vezetőgörgőt (SKF), mert semmi kenése nem volt már. A hosszbordásszíj szintén csereérett lett, mert bár a 99.9%-a hibátlan állapotban volt, volt benne egy helyen egy szakadás, ami ha...nem is írom tovább :) Szóval cserélődött az is (Continental (nem talált a szerelőm Gates-et)). Továbbá megoldódott az ablakspricnim problémája, a belsőtér világítás és az óra malőrje is javítva lett egy biztosíték cseréjével.
Km állás: 163.000
A munkálatok Zolikánál végződtek.