Blog
Ami kimaradt az eddigi hosszú felsorolásból:
Kétszer kellett akumulátort vennem. Valamint kikellett cseréltetnem az első szélvédőmet, mert két követ kapott (Itt mondok köszönetet Wikicicának a segítségért).
Mostantól igyexem teljesen naprakésszé tenni a blogot.
A képeken, a kaposvári Cartársak és gépeik vannak, na meg az enyém. Igen bírom a kaposiakat.
Sax155, Sztane fia fotózott, igen nagy tehetség, már előtte héten össze spanoskodtunk.
A konvojt Sztan cartárs vezette, én zártam. Középen Bálesz kolega, irányítot.
2002-ben Apám ment vele télen jégen, és kisebb szakadékba csúszott, mert defektet kapott. Keresztbe állt és már csúszott is le az útról.
Én meg akartam javítani, de a szerelők horror árat akartak kérni:( Volt, hogy a bent lévő alkatrészek megmentettek párszor, amikor a Bestia 33-ba kellett valami.
Gyönyörű igazi Régi Alfa volt. Memori Sud 1.2 (1983.)
2006.november 30. 93650km
Minden ki lett cserélve, hogy visszanyerje eredeti állapotát:
-vezérműszíj (Gates)
-feszítő+vezetőgörgő (INA és Ruville)
-vezérlésmódosító (gyári)
-hidrotőkék (AE)
-tömítések (Victor Reinz)
-vízpumpa (Bugatti)
-termosztát (Vernet) és hűtőfolyadék (BASF Glysantin Protect Plus)
Drága játék volt, de most gyönyörűen jár a motor, és ez a lényeg!
Brembo féktárcsák + Textar betétek, amiket vissza kellett vinnem, és Mintexre cserélték, amiket később ismét cseréltem...
sz'al kapott ilyet is 07.03.20.-án. Webasto medium, 3 év teljeskörű garival. Nagy feeling, nagyon hiányzott már. Teljesen beázásmentes, tehát aki ilyenben gondolkodik, no para!
Vezérműszíj:9000ft
Ékszíj:6500ft
Feszitőgörgő:16700ft
Vezetőgörgő:7600
Pollenszűrő:1500ft
Olajszűrő:2000ft
Levegőszűrő:2900ft
Olaj:12000ft
Vízpumpa:11000ft
Munkadíj:25000ft
Alkatrészek by Elaforg, szervíz: Német Mihály
Újpesten a HIP studio rendezésében volt egy tuning - hifi találkozó. Az itt lezajlott autó szépségversenyen a második helyet nyerte el a szépségem. :-)
Zottyával nekiálltunk a lámpáim besötétítéséhez. Az indexbúrákat korábban elkészítettük. A lámpákat szétszedtük és a króm részeket, amiket a refi nem használ, hőálló fekete festékkel befújtuk. Nem volt egyszerű menet, de a végeredmény nagyon ütős lett.
A folyamatot a 145/146 topicba leírtam, de Föckös átfogalmazta az egészet, ezért az Ő szavai alapján kerül ide:
ystuc-féle front lights cake:
összetevők:
- esős márciusi délelőtt 1 db
- rosso 146 ti 1 db
- fekete hőáló festék nagyjából 150ml
- "sziló" néven közismert szaniter ragasztó (figyelem! a levegő páratartalmától függően változik a kötési idő!) 1 db
Elkészítési javaslat:
- húzzunk fel meleg ruhát, vegyünk rá egy (szintén nem normális) Alfabarátot, és menjünk le az esőbe az autóhoz
- szereljük ki az első fényszórókat
- majd menjünk fel a jó meleg lakásba, ahol kávéval, süteménnyel, esetleg üdítővel kínálgassuk a már csaknem bőrig ázott, és kedvtelenné vált kollégát :-)))
- tegyük be a fényszórókat a sütőbe. Figyelem! Légkeveréses sütőt használjunk, különben igen nagy az esély a fényszórók repedés-jellegű sérüléseire, melyeket sajnos már nem tudunk javítani.
- 75 fokos sütőben 5-7 percig készítsük elő a fényszórókat a további megmunkálásra
- majd óvatosan különítsük el azoknak üveg tartalmát a műanyag tartalmától
- ekkor a műanyag elemeket csiszoljuk, a nem kívánt részeken pedig fedjük be valamilyen nem festék-áteresztő anyaggal
- majd használjuk fel az ekkorra már alkarfájásig felrázott festék-sprayt, amely szabadon választott színű lehet, de a fekete az ajánlott szín, érdemes a festéket többször felvinni a tökéletesség jegyében
- száradás után a fényszórókat ismét magas üveg tartalmúvá tesszük, ehhez felhasználjuk a "sziló" néven közismert szaniter ragasztót
- majd némi várakozás után visszahelyezzük a fényszórókat a megfelelő helyükre (bal oldalit balra, jobb oldalit jobbra). Figyelem! A nem várt mellékhatások (qrvaanyázás, ge*iolaszok, és hasonló megjegyzések) érdekében igen nagy bátorsággal, de emellett óvatossággal álljunk neki a projektnek! :-)
A lényeg, hogy a fényerő változatlan, ez a project nem befolyásolja a világítást.
A régi SAL ládámat meguntam, így Tiby-re bíztam egy új láda építését. A csomag tartalmaz 1db Titan 200Wos erölködőt + 1 Farad-os M.N.C. kondenzátort, valamint egy 600W-os DLD sub-ot. A cucc mobilis, nincs fixen beépítve, így bármikor mozgatható, ha esetleg helyre lenne szükségem.