Blog
Kettőt gyorsultam is, több alkalommal nem volt kedvem majd' egy órát állni a sorban.
Először egy AT váltós 164 V6 volt a társam, ott sikerült nyernem, de aztán a hondás haveromtól (1.6 VTEC) már kikaptam.
Kár hogy tipoatti és Huszi barátaimmal nem volt már alkalmam futni egyet.
Jó kis buli volt, csak sajnos le kellett lépnem 3 körül ...
Eljött az a nap is, amikor a rizsrakétás autóstársainkkal együtt egy szép napot tölthettünk ! :)
Én nagyopn jól éreztem magam, csak sajnáltam, hogy sokkal kevesebben voltunk alfások. De remélem lesz még alkalmunk közös rendezvényen részt venni és javul ez az arány!
Itt ejtek szót azokról a kedves emberekről, aklikkel együtt tölhettem az időt ! Huszi, Tipoatti, Grando & Kriszta, később pedig Bea hallgathatta elméletlen hozzászólásaim. Köszönöm nekik ezt a felejthetetlen napot ! :)))
Együtt készült egy fotó hármunkról, a "mode O' shock" -ról (DEPECHE MODE fanok vunk!).
Volt egy korombeli Montreal a helyszínen, Ferrari F430, és it volt az egyik tagunk gyönyörű sárga Lancia Integrale EVO II-je is, valamint egy Lamborghini Espada is.
A Carwellness-esek pedig bemutatót tartottak, hogy húzzák ki a körömnyi horpadást 8 ezerért (per db!)
És akkor elérkezett az idő, amire oly' sokan vártunk ! Az új esztergomi tali, ami most már 2 parkolóhelyen is zajlott (sajnos a rendben érkezők kerültek az alsó szintre)
Egyébként a hangulat csodálatos volt, én különösen jól éreztem magam, mert jó fej emberek társaságában gyorsan telt az idő (még annak ellenére is, hogy a nagy melegtől iszonyúan fájt a fejem)
Az előző tulaj hanyagsága miatt kapott egy motorgenerált 150873 km óra állásnál, mert kb. 500km alatt megevett a drága 1 liter olajat! A nagy műtétet Schulek Béla végezte Pusztaszabolcson, az Alfa szerelők námbörvanja! :-)) Nagyon jó lett! Egyetlen tömítésnél sem szivárog az olaj és még erő is van a mociban! :-)
Cserélve lettek:
- hüvelyek
- gyűrűk
- hajtókar csapágyak
- főtengely szimeringek
- hengerfejtömítés
- meg a többi...
Az első 500-600 kilométerre valami óccsó Agip olajat rakott bele, de utána ez az olaj leenged és fincsi Selenia ment a helyére! :-)
Aztán ha már a Bélánál volt a drága, akkor ki lett cserélve az önindító is, mert indítózáskor nagyon kerregő hangja volt! Meg ki lett még cserélve a Lambda-szonda is.
2007. ápr.: Fékállítás elől.
Karburátor tisztítás, beállítás.
2006. dec.: Felújított bal első fényszóró beszerelve.