Blog
2005-2006 -os tél elég rendesen megette a kipufogó dobomat, azért is érdekes mert tél elején egy rozsda folt sem volt a dob külső burkolatán. Tél vége felé már csak a szentlélek tartotta a külső borítást. Aztán kora tavasszal Pesten az egyik oldalon megadta magát a fém a rozsdának és karistolta az aszfaltot. Ezt mehanikusan leszedtem majd így jártam vele egy darabig. A gyári kipufogó egyébként is úgy néz ki mint egy rúd parasztkolbász, szóval nem a legszebb ha szabad finoman fogalmaznom :) Jano-Dob nál felrakattam egy általuk gyártott halk dobot + egy félig ovál króm véget. Lehetett volna olcsóbban is, de azok mind hangosak. Egy hosszú úton nehéz elviselni a kipufogó hangos "kiabálását" :) Ez kellemesen mély és halk is lett. Egy év elteltével hangosabb lett és mélyebb de most sem zavaró szép hangja van szeretem :)
Hasznos egy szerkezet, nézegettem is sok autón, de nem találtam sehol ahol be lehetne szerezni. Nem is értettem mért nem forgalmazzák, vagy ha még is beszerezné valaki, akkor elég horror árakkal riogattak 2 műanyag darabért. Ma az internet világában úgy döntöttem a neten keresek és megrendelem, plusz kifizetek némi postaköltséget. Valamikor 2006 augusztus vége felé rendeltem meg a totalcar webáruházában. (Tiszta szerencse hogy volt 145/6 -hoz való légterelőjük.) Természetesen postán kértem a szállítást, de kb 2-3 napra rá jött egy telefon egy futárszolgálattól, hogy hoznák a csomagot, gyors szervezés után meg valósítottuk az átadást és a kifizetést majd hétvégén gyorsan fel is "szereltem". A gyári ragacsok nem tartanak túl erősen, és azt sem sokáig. Nagyjából 1 év után lifegett szóval most a hétvégén (2007/05/20) megerősítettük a ragasztást :)
Hasznos egy szerkezet, sajnos ez nekem hiányzott, igazából nem zavart, de a gyári féklámpák nem annyira szembe tünőek. Egyik nap kora ősszesl este felé Pesten majdnem belém szált egy auztós, kiabált meg majd szét durrant az agya, de ő volt a figyelmetlen, de elhatároztam kell egy pótféklámpa is. (2006/09/17) A beszerelés macerás volt, mert nem akartam a kábelt elől látni szóval behúztuk a kaszniba. Ezzel el lehet szórakozni egy kicsit :) Viszont legalább jobban látszódik ha fékezek...
2006 őszén elkezdett gyengélkedni az akumulátorom, nem akartam megvárni míg egyszer csak nem indul be reggel az autó (pláne télen). Szóval vettem egyet gyorsan és le is cseréltem hamar :) Ment mint a karika csapás. A csere darab egy Banner 55Ah -s darab lett.
Valahol, valaki meghúzta a szelepfedelemet minek következtében megrepedt, persze szólni nem szólt, DCS nél szervizelés után szóltak, hogy meg van repedve figyeljek oda. Olaj minimális mennyiségben jött ki a repedés mentén, az olajszinten nem látszódott változás. Nagyjából 10.000 km -t mentem így majd lecseréltettem. Picit kalandos volt a csere is, de egy bontott darabot rakattam bele DCS nél, most már nyugodt vagyok :)
Summa summárum:Hajnali ébredés,623 km autózás,8,5 l fogyasztás,éjszakai hazaérkezés,ami részben a 6-os út állapota miatt alakult így.Odafelé élvezetesebb volt Fehérvár felé. Egyszóval jól éreztük magunkat és köszönet a szervezőknek,jövőre visszatérünk és akkor nem adjuk alább dobogós helynél.
Hát a hétvégi találkozó erős nyomokat hagyott az autón. Tiszta sár lett, és bogártrancsír.
Természetesen a szokásos József Attila lakótelepi kézimosóba vittem most is. A rendszám tábla keret ismét lesett amikor rámentek gőzborotvával :( Ez a mostani Amores keret gyenge eresztés. Nem fog semmit a keret :(