Blog
Eladva! Remélem új gazdájának legalább annyi örömet szerez majd mint nekem...
Most ugyan nem áll Alfa Romeo a garázsomban, de szívemben alfás maradtam. Remélem a jövőben lesz még lehetőségem újra birtokolni egyet!


Egy erősebb fékezést követően a jobb első lengőkar bekötésénél a bölcső erősen deformálódott. Az alkatrészek már tavaly be lettek szerezve, de úgy gondoltam még ráér. Hát nem annyira.
Album
PHuBi születésnapjára megjött a rendelt LED csomag. Nekiálltam hogy kicseréljem a felső féklámpában az izzókat.
Nos nem jött össze, mert sokkal kisebb izzó kell bele. Ment minden vissza a helyére.
Közben rájöttem hogy miért nem nyereséges az Alfa gyártása.
Ennél az egy lámpánál is millió féle alkatrész van.
Csak a felcsavarozáshoz 5 alkatrész oldalanként:
- csavar
- alátét 2 db
- gumi alátét
- önzáró (!!) anya
Az összefogató csavarok alatt szilikon alátét van. Külön gumi tömítés a két fél között és gumiharmonika a csatlakozón.
Más gyárak egy fél autóba raknak ennyi alkatrészt :-)






Kormanybol kapott facelifteset, mert a gyari 4 agu borzaszto ronda. (Kozepkonzolbol pedig az FL elotti jobb szerintem, az FL nem illik a GTVhez)
A kormanyt atvarrattam, es alakittattam. Alul picit lecsapattam, perforalt es sima bort kapott, illetve sarga varrast.
A szonyeg sargaval van himezve, es sarga cernaval szegve, full sarga szegely talan tulzas lett volna.
Valtogomb, valtoszoknya megrendelve.

Ki volt a másik rendesen, hallani a különbséget, nem kicsit...
Ma visszakerültek a nyárigumik. Úgy tűnik, hogy a hátsó rozsdafoltoknak jót tett a zsír, mert nem nagyon jöttek vissza, mindenesetre ezúttal kapott egy kis rézpasztát is biztos ami biztos alapon.

Rászántam magam és rendeltem az Aliexpress-ről egy Androidos fejegységet. Sokan rendeltek már innen az Amore-ról is és a legtöbben meg vannak vele elégedve, úgyhogy én is rászántam magam. Jópofa cucc, egyszerű volt beszerelni, a GPS antenna és a mikrofon vezetékezése volt kicsit több idő, de egy délelőtt alatt ezzel együtt beszereltem. Nem hardcore audiofileknek készült, de a gyárinál nem rosszabb a hangminőség (jobb) és funkcionálisan nagyon jó ár/érték arányú, elég sokat tud. 300 USD-t fizettem a kínai eladónak érte, ennyit simán megért, azt bánom, hogy nem cseréltem hamarabb. A gyári egységet a Blu&Me-vel együtt, kiszereltem.


Itt a tavasz, elérkeztünk a 12000 kilométerhez az olaj csere óta. Gázolajszűrő és fékolajcserével kibővítettem a tavaszi szervízt, megérdemli a tisztaságot :D
Amik cserélve lettek:
Olaj Selenia 5-w30
Gázolajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Gázolajszűrő, Mann Filter
Fékolaj
Mivel volt egy kis időm utána, lefújtam a féknyergeket ezüstre, mert érkezik hétvégén hozzá a régóta várt Antracit gyári TI felni, majd arról is dokumentálok pár képet:)
Olaj, szűrők: 42000 Ft
Munkadíj: 13000 Ft
Km: 153455

