Blog
Komplett vezérlés csere, görgő, és hosszbordás szíj, meg vízpumpa. Fagyálló. Teljesen át lett nézettve műszakilag. Veloce szervíz. 191.720 km-nél.
Megérett a termosztát csere, állandóan nyitva volt, szerelés után láttam is miért. Gumi tömítés tönkrement belül. 2 csavar fogja, meg a pár tömlő és csati, nem vészes a csere, utána fagyálló vissza, és járatni fűtésen.
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő csere.
176e miles
Végre eljutott a Csörgő szervízbe a kocsi, hogy Attila átnézze.
Csere:
-Bal felső lengőkar.
-Komplett fékcsere lesz amiket lefestettem feketére. Brembo tárcsák, betétek, fékolaj és fékcső cserével.
-Diagnosztikai check... elmaradt
Későbbiekben talán még: elől és hátul stab szilentek esetleg kormány összekötő rúd es axial csuklók cseréje.
Xenon nem világít bal oldalon ezt kell még megnézni.
2020.05.17
Update: bal alsó lengőkar szilentje nagyon rossz állapotban volt. Ezt jó lett volna tudni.


A LISTA :)
Ahhoz, hogy az általam kívánt állapotba kerüljön az autó...
- Hosszbordás szíj és feszítő görgők cseréje
- Vezető oldali ülés, felületi kopásának javítása
- Felnik felújítása
- Apróbb kasztni hibák eltüntetése
- Baloldali küszöb, kókány megoldásának kijavíttása...
- chippelés
- szélvédő felújítása vagy cseréje...
- lengő kar csere
-kettős tömegű csere...
AC19-re tuti nem lesz kész :(
:D
Üzemanyag pumpa cserélve, hiba kód eltűnt !
A donor GTV-be a belső oszlop takarók szép fekete bőrrel voltak bevonva. Az én kocsimban ezek világosszürke szövettel, amik elég koszosak is voltak. Nem is kellett több. Tetőkárpit, oszloptakarók lebontani, a saját tetőkárpitomat elvittem a kárpitos ismerőshöz, aki újraburkolta. Ezután mindent visszaraktam és kész :-)
Extraként a csomagtartóba és kicseréltem a donorban lelt sötét szövetet az enyémmel. Szerintem sokkal szebb, sportosabb lett a beltér.





228235 km-nél kicseréltem a hátsó féktárcsákat, betéteket. Itt is Textarra esett a választásom. A féknyergeket megcsiszoltam, festettem, bal oldali csúszkákat megtakarítottam, zsíroztam. A lengéscsillapítók rugótányérjai elég szépen rozsdásodnak, mihamarabb cserélni kell azt is.






Képek még. Hogy ide is szövegeljek: Droberto blogja alapján lelkileg rozsdakupacra készültem a lökhárító alatt. Kellemes meglepetés volt, sehol semmi rozsda az alsó merevítőn és környékén. Egyedül a zárhídról szedi le a gumitömítés pár évenként a festéket, de ehhez nem kell lökhárító leszedés, majd nyáron megint lekezelem.







