Blog
Zimmermann tárcsa + Brembo betét
91.340 km
Egyre hangosabb volt már a kopogás a futóműbe, úgyhogy neki kellett állni a felújításának.
A következők lettek cserélve:
- jobb, bal oldali felső lengőkar
- bal alsó lengőkar
- jobb és bal kormánygömbfej
- jobb és bal oldali stabilizátor kar
A bal oldali féltengely nagyon berázta már az elejét, gyorsításkor, ott csuklót és csillagot kellett cserélni és kapott egy új belső gumiharangot is.
A képen látható csukló nem lett jó, helyette Mettelli került a féltengelyre.
A futóműbeállításra is sor került.
A szerelőm észrevette, hogy az első fékcsövek repedezettek, így cserélve lettek azok is.
A jobb elején a padlólemeznek egy kisebb részét ki kellett hegeszteni, utána kapott egy alvázvédelmet.
Km óra állása: 239042 km


Dömpi meglátogatott a hétvégén és elvitte a gyári 17-es szettet a Hankook téligumikkal. Remélem szépen fognak muzsikálni nála.
Tegnap ki lett cserélve az injektor, hibát dobott rá, illetve valóban nem dobott az élő adat értékeket rá, ergó kuka volt. Gyári bosch, nem univerzális, gyári kábelköteges, jó lett, fogyasztás beállt, lent is szépen megy.
Injektorok megjöttek a R Teamtől, faszán megcsinálták, ma beraktam úgy tűnik eléggé király. De majd kiderül. Régieknek repedt volt az alja, volt amelyikből hiányzott is, szóval megérett a cserére.
ma természetesen a felső hűtő vízcső feladta magát, Jani csütörtökön meglep eggyel. Addig a powertape végzi a dolgát.
Lambad közbe láttam hogy a bal belső féltengely csukló is megadta magát, az is a héten remélhetőleg orvosolva lesz.
Olaj is lassan cserés, és vége a bejáratosságnak, megy a 10/60 motul.
Nyomjuk tovább, nem adjuk fel!
294 903 km







Kicsit már gondolva a téli " viszonyokra" is,ma leápoltam a kasznit Ultra Deep Shine fényezésápoló szerrel.Nagyon jól sikerült!
November elején indul a felnifelújítás és a kormánybőrőzés projekt.

Ma végre kettesben lehettünk 😀 szóval lemostam, volt pár ajtó rányitás azokat polirozassal javítottam, majd kapott Autoglym HD wax-ot. Tavasszal kap majd egy full polirt, most ahhoz nem volt erőm. Annyira nem tetszettek a Xenon fényei szóval azokat is cseréltem 1 pár új OSRAM-ra 4100k régi PHILIPS volt azokat elraktam vesz tartaléknak. Kiváncsi leszek az új izzók milyenek lesznek. A hátsó ajtó határolóimnak kezd hangja lenni gondoltam szét szedem és megcsinálom őket mint az előző 159-nel... de itt a hátsó hatarolokat nem lehet szét szedni... szóval adtam neki zsírt gazdagon, de nem ért semmit sem, ezek helyet venni kell.







Mivel eredetileg bordás alumínium a belső borítás, Kínából rendeltem fóliát. Amennyiben nem vetkőzi le magát tavasszal jöhet az 3M fólia.
Szenvedtem vele pár órát, de megérte. Összeszereléskor vettem észre, hogy a középkonzol mögött, ott csücsül 5€uro.
Az alu elemek 5D Karbon, a váltókar és a váltó kulissza 3D 3M Karbonnal vontam be.



0
687
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Spider
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Stelvio
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10