Blog
muszáj volt cserélni a lengéscsillapítókat, ezért rögtön TA gewinde lett a gyáriak helyett. Pár centit le is engedtük próbából. 264000km










Friss műszaki vizsga csont nélkül, elővettem félév után pöccre dörmögött, nagy élmény:-)
Visszagurultunk a jó kis garázsba, hibernálás folytatva.

Végre kész lett a bőrtisztítás és vezető oldali ülés kisebb felújítása, valamint az ajtóbetétek tetőkárpit és szőnyeg tisztítás, impregnálás UV szűrős ápolóval. Nincs is mit hozzáfűzni, a képek magukért beszélnek. A munkát a luxus-autókozmetika törökbálinti műhelyében végezték, ahol egy nagyon korrekt és lelkiismeretes specialista végezte a műveleteket.Örömmel vittem hozzá a verdát az egyeztetés után, nagyon ritkán talál az ember ilyen korrekt és precíz "szerelőt", a sok kókler között manapság nagyon meg kell becsülni az ilyet.
Az előtte-utána képek:






volt pár csúnya karc az autón sajnos és egy elég csúnya hátsó lökös ami repedt és dobta le a felstéke továbbá volt 2 picike horpadás !
így elvittük az autót fényezőhöz hogy szép legyen a paripa!
továbbá kiderült hogy valószínű balesetes volt a hátulja szegénynek mert a hátfal beljebb volt 2 centivel!
már mind1 az autó fényezőnél + lakatosnál minden újra a régi lesz! :)




Soha sem volt ilyen finom és halk hangja ezelőtt a jószágnak, minden apró rezgés, vibráció megszűnt. Jó érzés menni vele.
Sebváltó olaj csere is volt, ezzel kapcsolatban nem érzek sok változást, előtte sem volt rossz. Féltengelyek zsírozva kívül-belül, hajtáslánc "lógása" lényegesen csökkent. Lehet, hogy megpróbálkozom 75w-90-es olajjal.
...
Ugye nálam eddig csak első lökös sérülés volt. Most hátsó lökös renoválás van. A mostani vizsgálatkor kiderült volt már előző tulajnál korábbi sérülése a kocsinak :(

Csopakról kifele macskát fogtam, szerencsére nagyobb baj nem történt. Ködlámpa bánta egyedül.
Ha már egyszer szerelőnél jártunk, a gyenge kézifék is orvosolva lett.
Még a jtd-hez gyártottam a telefonomhoz egy tartót. Hosszabb utakon használtam is sokat, főleg navigáláshoz.
A TD-vel is kirándulgatunk néha, hamarosan megint megyünk egy kisebb túrára, ahol a telefonom lesz a navi... és egy csomó zene is preloadolva van rajta :-)
Szóval gondoltam felhasználom a régi tartót, de módosítok rajta. Mágnes helyett valami egyszerűbb, fixebb rögzítést kerestem. Végül adta magát, a szellőzőrostélyba pont becsúszik a 8-as PVC lemez. Az pedig van itthon mindig :-)
Úgyhogy átalakítottam a tartót, hogy be lehessen tűzni a szellőzőrostélyba. Jobb lett, mint a mágneses megoldás. Még jobban kézre esik a telefon, könnyen forgatható sofőr, vagy utas irányba.
Plusz bónusz, a telefon árnyékba került, nem tűz rá annyira a nap. Persze kitudja meddig lesz még meg ez a BlackBerry, elég öreg már. Ha más nem, navinak, utazáshoz zenélni meghagyom..




0
595
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10