Blog
Pontosan egy évvel ezelőtti kicserélt hátsó kipufogódob tartó gumikból az egyik meg is adta magát. Nem bírta sokáig. Úgy nézett ki, mintha már ezer éves lenne, annyira szét volt repedezve.


Minden előzmény nélkül szombatról vasárnapra jelentkező elektromos parajelenségek, nyögvenyelős indítózás, és az intelligens CTEK akkutöltő furcsa viselkedése jelezte az autóval együtt vásárolt, 4 éves Magnetti Marelli haláltusáját.
Bízva abban, hogy a probléma kizárólag az akksi végének tudható be, ZAP Silver Premium 80Ah 760A és Exide Premium EA770 70Ah 760A között vaciláltam vasárnap este, de ezeket csak rendelni tudtam volna normális áron (26e) kiszállítással.
Mivel az autó kedd reggelre már elengedhetetlenül kellett, és az Alfás Szerelőm szerint felesleges egy benzines autónál tizenezrekkel többet fizetni a márkanévért, ő a helyemben a lengyel 4MAX Ecoline 75Ah 700A akksit tenné bele (a ZAP is lengyel), amire van 2 év gari, a másik kettő 12 hónapjával szemben, ráadásul helyben van raktáron (tehát ebből még hétfőn autó lehet), és 10e Ft-val olcsóbb, így elengedtem a ZAP és Exide körüli gondolatokat.
Az akksi 18 ezer volt, munkadíjat a Szerelőm nem kért és nem is akart elfogadni, és hétfőn ebéd után már volt autóm! Mivel később fizettem, 20 ezret küldtem neki!
Km óraállás: 102 315
Biztos ami biztos alapon vettem egy porraloltót a kocsiba. Bár ne legyen rá szükség. Anyós ülés alá raktam be, tépőzár segítségével. Nagyon jól rögzíti, simán ki lehet szedni gyorsan vész esetén is kéznél van.



Ma németbe jövet a belső sávban egy fehér 2.0 Audi után mentem (valami újabb cucc). Épp egy előző teherautót "követtünk". Mögöttem meg nagyon nyomult egy indiánfejes embléma (mint kiderült Superb volt). Nem igazán értettem, hogy neki miért jó a seggembe jönnie. A kettővel előttem menő kamiont nehéz volt nem észrevennie.
Teherautó ki, mi az Audissal szintén ki, mögöttem jövő mint az őrült nyomult. Ekkor kapcsolt az előttem menő, hogy itt erőpróba lesz. Giu D-be, és elindultunk utánuk. Aztán 2k felett mindkettő félreállt.
GPS szerint 222 tartósan megvolt...többet nem láttam őket.
Csont nélkül átment. Még lesz egy sorbaállásom az okmánirodába, ahol be méltóztatnak írni az új forgalmiba a vonóhorgot.
A gép is kitakaírtva a 156hoz hasonlóan a következő termékekkel:
Bodywork Shampoo Conditioner – Autósampon
Autofresh – Illatosító
Leather Care Balm – Bőrápoló
Leather Cleaner – Bőrtisztító
Küszöb leszedésre már nem volt időm. Klímával játszom, mert nagy melegben nem néha nem hűt....
Feldobáltam a nyári kereket. Picit későn, de ez ilyen. :D
Kívül belül kitakarítva.
Használt termékek:
Bodywork Shampoo Conditioner – Autósampon
Autofresh – Illatosító
Leather Care Balm – Bőrápoló
Leather Cleaner – Bőrtisztító
Ebből volt egy termék mintám. Ki tudtam próbálni a bemattult tetőn. Lesz még vele meló, de jónak tűnik
Super Resin Polish – Polír/Wax
Következő teszt a Rapid Detailer – Gyorsfény-el fog történni.
Akartam készíteni több képet, mert nagyon rossz színben volt az autó. Könnyen ment a takarítás. Sajnos esett az eső, szóval elmaradt a pózolós kép. :) :) :) :D


2
521
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Giulia
- Spider
- 159
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10