Blog
Minden a nyúllal kezdödőtt.A nyúl a leg hülyébb állat.Sötétbe gyakorlatilag lehetetlen kikerülni.Elém is kiugrott egy és elcsaptam.Megtörte a lökösöm alul középen.Kerítettem egy műanyagost,aki megheggesztette.Viszont fényeztetni most nem volt időm,mert kell a kocsi a munkához.Másfél éve vacillálok,hogy kéne egy kis szolíd optika a vasra.Ez most megadta a löketet,hogy nekifogjak.A lökös alját le karbonfóliáztam.Rendeltem egy toldatot,ami fl előttire való ugyan,de szinte anyag árban volt.Ezt rászabtam az én lökösömre.ezt is lefóliáztam,és csavarokkal meg kétoldalúval felraktam.Így lett egyedi lökösöm :D.És így kezdődött el :D:D.Folytatom tovább is majd ezen a vonalon hátrafelé.Küszöbspojler,hátsó toldat.
Javítás 20000
Toldat és egyéb anyagok 30000
Karbonfólia 3 méter 10000
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167159-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167183-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167269-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167293-10503-blog.jpg




- életkor: 549 nap
- tankolások száma: 85
- km óra állás: 70.477 km
- össz. menetidő: 957,9 óra (39,91 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 4.224,51 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,29 Ft/km
- átlagos napi futás: 128,37 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,27 %

Szeretem ezt a kocsit.
Nagyon szerencsés vagyok, hogy nap mint nap vezethetek egy ilyen jó autót.
Semmi száguldozás, semmi erőfitogtatás, csak gurulgatunk, miközben a vérmedve dörmög, és ennyi. De ez nagyon jó, és jól van így.
Évekkel ezelőtt vicceltem azzal, hogy a GTA jó bevásárlókocsi lenne nekem. Oké, ez csak kvázi GTA, de tényleg bevált.
Nincs is igényem arra, hogy "jól megkergessem"... A sört is melegebben iszom, mint pár éve... Azért a csinos csajok után még megfordulok!
Szóval szépen, nyugisan, öregesen jövünk-megyünk. Ma reggel a kisfiam kérte, hogy "dörmögtessem meg" a motorját. Alapjáraton kétszer-háromszor elforgattam 2000-ig, és örült. Én is.
Ilyenek ezek a hétköznapok, amiket igyekszem nagyon megbecsülni, és amiknek az értékéhez ez az autó is hozzájárul.
(Tegnap láttam egy Giulia QV-t. Baromi dögös gép, nagyon tetszik, nagyon elfogadnám. De ha belegondolok, hogy közel hússzor annyi az értéke, mint ennek a kocsinak, aminek a képességeit 20%-ban sem tudom és merem kihasználni...)
Fel hólyagosodót a festék, aztán kapargatás után jött az ív csere ;)
Szín + lakk 4.905,- A javító elem egy másik 146ról lett levágva.



Egyik nap az üzemanyag híd és az üzemanyag visszamenő nyomás kiegyenlítő tartálya közötti 30-40 CM-es üzemanyag cső is megadta magát. Nyomástűrő csőre ki cseréltem és minden üzemanyag bilincs helyére is az erre a célra készített üzemanyag bilincs került.
Az autó, ma egy hete a lakatósnál. Majd megy műanyagoshoz, majd a fényezőhöz. 3 hétig nincs, nehéz!!
A legjobbnak tűnő autó az összes közül maradt a végére. Nyári használat, egy tulaj, 36.500 km, piros/fekete belső, maga a szent Grál. 7.400 Eurót kértek érte, amit a leírás és a tulaj elmondása alapján meg is ér a kocsi.
A tulajt még az indulás előtt felhívtam. Mára van egy érdeklődője, ha az nem viszi e, akkor mehetek. Az időpontban is megegyeztünk. A kérése az volt, hogy ha a közelben vagyok, akkor hívjam fel.
Az egész túra ehhez az időponthoz lett igazítva.
A falu szélén felhívom a tulajt, hogy megvan-e még és mi a pontos cím. A válasz "az autó elkelt".
Amíg a navit programoztam el is húzott mellettünk az új tulajjal. (A menetfényről könnyű megismerni.) Egy darabig még mentünk utána...
Még egy lett volna, de a tulajnak el kellett mennie otthonról, így nem tudtunk találkozni.
Egyenlőre ennyi, hazajöttünk...



A Napokban történt felhőszakadás, ami miatt fél Budapest víz alá került, sajnos az én autómat sem kímélte... A belvárosban, a Margit körúton, a budai hegyek lábánál sajnos utolért a víz... És tényleg a víz az úr... Belefulladt az én szeretett kis autóm a kb 50 cm mély vízbe... Légszűrőház megtelt... Olaj felvizesedett... Kipufogó rendszer megtelt sárral... Jelenleg az olajcsere, szűrők cseréje, és a komplett kipufogó rendszer átmosása, hátsó dob csere, és flexibilis cső csere után a külsőségek megvannak... Most jön a motor tisztítás, a görgők, gömbcsuklók, csapágyak cseréje, zsírozása... és a beltér rendbetétele...
Eddig 100.000.- De ez még csak a kezdet...
Friss hírek... Sajnos, a féltengely gumiharang kissé elhasználódott, így kimosta az összes zsírt a víz, cserébe viszont telement iszappal, sárral, apró kavicsokkal, Sajos cserés lett... hajtóvadászat indul, 2 új féltengely után...
Sikerült egy nagyon szép állapotú GT-t vásárolnom.
A hétvégét kötelezőkkel töltöttük. Olajcsere Selenia 5W40, légszűrő csere, féltengelygumiharang csere. Emblémák cseréje és rendszám felragasztása.
Tervben van az ablakok sötétítőfóliázása, illetve jövő nyárra egy szép alufelnigarnitúra és talán Manky is látja majd az autót :)
KM állás: 116.170
1
680
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV