Blog
Végre összeállt a kuplung. Kettőstömegű maradt, vettem újat. Kapott egy új kuplungszettet, amit elküldtem megerősítettni, s egy kevlár tárcsát is.
Sikerült olcsón szerezni egy 6os váltót egy fl előtti 1.9 16v 147ből. Minden passzolt szerencsére, kulisszát sem kellet cserélni.
Másnap elmentem Papp Tomek barátomhoz, aki két oldali dupla kipufogót csinált. (Sajnos nincs fényképem róla még).
Ezután átgurultam Mankyhoz, aki szokásához híven kitett magáért. Egész nap írta a vasat, amíg tökéletes nem lett. Nagy köszönet mindkettőjüknek!
A teljesítménynövelést még folytatjuk, habár így is elég jól autózható. Egyelőre csak ennyi fért bele az időbe.
Magasnyomásút kell cserélni, hogy kicsit több anyagot kaphasson, s utána jöhet a következő szint!



A sárkány megkapta végül a 2.4 20v turbóját, kapott egy nagyobb turbót, s a toronymerevítő is bekerült. Map szenzor is cserélve lett, de az írással még a kuplung miatt várni kell... :/




A felnik is elkészültek. Köszönet érte Bányai Sanyinak!
Télre marad még a TI, tavaszra jöhet a GTA :)

Időközben bekerült 1-2 okosság a kocsiba. A motor piszkálása előtt a fékezést és úttartást javítottuk. Elől Nagyfék 330as GTA tárcsát kapott, 166 fékbetétekkel. Teszi a dolgát! Hátra a 156 2.4 20v fékek kerültek, kicsit nagyobb mint a gyári. Az utóbbi volt pont kéznél, ezért került be. :)




A benzinszag egy szétcsúszott vezeték miatt szivárgott elöl a hengereknél. Egy műanyag csövet kellett cserélni. Zéé nem kért érte pénzt, majd a következőbe beszámítjuk.
Hibalista: a jobb első lengéscsillapító továbbra is üt, következő olajcserénél megnézzük.
Továbbra is az a véleményem, hogy a világ legjobb kocsija :)
sajnos mennie kellett neki is :(
Továbbra is azt gondolom, hogy a világ legjobb motorja. Ha valaki motorban gondolkodik, csak tudom ajánlani a 750-est.
sajnos kihasználatlanság miatt mennie kellett :(
A szürke nincs többé.
Meg nem voltak cserelve, ezek is kiszolgaltak rendesen, csutkara koptak.
Sajnos egyik oladalon van csak csatlakozoja a fekpofa vastagsag erzekelojenek es ott is el van vagva, tehat ez nem fog mukodni amugy sikeresen megtortent a csere
167e miles


Olaj 5.5liter 5w40 olajszuro es levegoszuro es uzemanyagszuro csere.
Kicsit kifujtam levegovel a legtomegmerot es vagy ez vagy a legszurocsere(pedig a regi se volt rongy) de nagyon huz a kocsi es kormolas sincs gazadaskor.Bitang lett.
Kapott egy telejes izzocseret 55w helyett 100w
168500 miles




Furcsa hang jott bal oldalon elol es nem tudtam ez most vagy a lengokar (suspension arms) felso csak nem az mas hang, akkor csak az also vagy a lengescsillapito (shock absorber) vagy a rugo(coil).
Kicsereltettem, mert ehhez nem volt batorsagom hogy az also lengokarokhoz nyuljak.
Igen ezek voltak a hangok forrasai, nagyon lestrapaltak ezeket amugy is akartam mar cserelni. Nem markasak, olcson vettem Ebay-en
166e miles