Blog
GEORGE cartárstól még novemberben vettem egy szett negatív felnit. Sajnos még csak most jutottam el oda, hogy gumi is kerüljön rá. TOYO Snowprox lett a választott, 195/55 R15 méretben. Kerékcsavart is kellett szereznem, sajnos csak gyárit találtam sokpénzért... Szerintem megérte.


Bizony elérkezett az első 10e km vége
Total Quartz 5w40 5.5l ment bele, plusz Alco szűrő (ez volt a polcon).
hajrá...
Sajnos későn hiszen még októberben kellett volna de sajnos nem volt keret...
brutális volt a hátulja
Összetartás
B-J
+4.8 +6.5
pff a 1.5 helyett most jó.
A kerékdőlés is brutál de azzal nem lehet mit kezdeni...
normál:
-01°16
és sajna -02°00
Eleje
a -1.0mm helyett volt
+0.1 +1.3
Ami nem sok de arra elég hogy pl egy gumma 50 ezer kilóméter helyett csak 46ot tudjon szolgálni
A hátulja az brutális volt, nem véletlen szitált, esőben féltem is vele...
Végre tudom milyen egy stabil Alfa futómű.
Úgy vettem a kocsit ,hogy a kulcs távirányítója nem kommunikált a kocsival ezt orvosolták nekem Pápán nagyságrendileg 12 mp alatt :D nagyon profik csak ajánlani tudom...! most lekell szoktatnom magam a kulcsolásról :D
Most van egy kis időm frissíteni az eseményeket. Sok minden nem történt az autóval. Az októberi hosszú hétvégén felkerültek a téli gumik, 225/50 R17 Pirelli Sottozero 3. Kíváncsi vagyok, hogy viselkedik majd hóban...
Ha már hó: mióta hidegebbre fordult az idő, nem igazán működik a központi zár (elsőre). Szóval kinyitom mechanikusan a vezető oldali ajtót, ez után tudom nyitni a csomagtartót. Lassan elérem a 10.000 km-es olajcserét, akkor megnézetem ezt is. Más gondom nincs vele (lekopogom). További balesetmentes közlekedést, és Boldog, Békés Ünnepeket kívánok!
Vasárnap délelőtt beugrott a kocsiba a vadi új, kihangosítóként és multimédiás lejátszóként egyaránt alkalmas Loudlink dobozka.
Kulturáltan, észrevehetetlenül bújik meg a kesztyűtartóban, a mikrofon a belső visszapillantó mellett diszkréten várja, hogy belebúgjak.
Kristálytiszta zene hang, remek kihangosító, csak ajánlani tudom. Korábban a két funkció között választani kellett, így örülök, hogy már egyben is megy a kettő :)
SD kártyát még nem tettem bele, de a telefonomra azonnal felcsatlakozva tökéletesen megy a Bluetooth kapcsolat.
Köszi Arno :)


302.000km
Felső lengőkarok (klokkerholm)
Hátsó stabok (febi)
Hátsó stabszilent (birth)
Axiál (birth)
Gömbfejek (birth)
4 lemezfelni r15
4 téli gumi 195/65/r15 (michlein hátul, kléber elől)
Futóműállítás
Megtörtént a bal első felső lengőkar, illetve a bal első kerékcsapágy cseréje. Ismét csend és nyugalom van.
Én sem úsztam meg ezt a hibajelzést. Az első pánik után elkezdtem agyalni, mi lehet a baj. A tünetek, elgyengült motor és mintha időnként csak 3 henger járna rendesen. Egyes fordulatszámokon jó volt, de gyorsításkor katasztrófa volt. Kiolvastuk a hibakódokat, és valóban az 1-es hengerben nem jó az égés. A gyertyák megpucolása ideiglenesen javított a helyzeten, de úgy 20 km után teljesen visszatért a hiba. Itt már látszott, hogy a gyertyák sem mai darabok, ezért ma meg is vettem bele 4-4 szép új Denso Irridium gyújtógyertyát. Egy rövidke tesztkör során nem volt semmi gond, de holnap munkába menet kiderül. Ez már úgyis ráfért. Ha nem oldotta meg akkor még a gyújtótekercsre tudok gondolni. Kíváncsian várom a holnapot :)
Az autót 196000 km-rel vettem és úgy láttam jónak, hogy 200000-nél lecserélem az olajat így könnyű lesz tartani a 10ezer kilometerenkenti olajcserét.
Selenia 20K 10W 40-et kapott a Drága, volt még olajszűrő és levegőszűrő csere is. A légszűrő ház fedelét öröm volt leszedni, mert a hatlapfej már kerekre rozsdásodott, de vissza már új csavarok kerültek.
A pollenszűrő csere is tervben volt, de időközben kiderült, hogy nincs is benne (pedig kellene)....meglepiii :D
Azóta már megtettem vele 6000 km-t és az a tapasztalatom hogy falatozik az olajból, mert úgy 3000 km-ként kell utána töltenem.