Blog
Ismét Xado 10W 40 olaj került a vasba, új olajszűrővel.
210.000 Km.
2014.12.21.
A ragasztás nem hogy egy pesti utat nem bírt ki, de lényegében az autópálya felhajtón már láttam hogy füstöl a gép. Itthon megnéztem: kiköpte a ragasztót és tovább repedt. Úgyhogy az ideiglenes megoldás nem jött be.
Viszont a végleges megoldás már végre elérhető közelségben van. Hónapok óta próbálok gyári csövet szerezni, végül feladtam. 4 helyen ígérték, végül senki nem tudott hozni. Úgyhogy nem gyári alkatrész lesz. Rendeletem szilikon könyököt és elkészült a toldó idom is egy 54-es kipufogócső darabból.
2014.12.23.
Olyan szépen sütött a nap, nekiálltam. Vagy 20 perc kellett a dolognak, jó passzosan csúsztak a csövek a helyükre, de végre kész. Annyira nem is ronda végülis. Jónak biztos jó, arra nincs időm hogy most kocsikázzak, majd kiderül. Remélem a füstölés is elmúlik ezzel.
A hasadás a gyári csövön...hát nem kicsi volt, sokat nem foghatott az az alu bélés úgy önmagában.





A vezetőülésembe a szivacs sajnos egyre jobban ment tönkre, ráadásnak az ülésfűtésem is megadta magát, és bejött a hideg. Nem halaszthattam tovább a felújítást, pedig se testem se lelkem nem kívánta.
Neki láttam keresni donort. Egy jobb kormányosból való bal faceliftes ülést kerestem volna, mivel azt kevesebbet használják, hisz utasülés. A légzsák miatt kellett volna a faceliftes.
Bontókból elfogyott az egy darab, illetve találtam egy bontót Pesten ahol azt mondták van lehet válogatni. Felmentem és akkor szembesültem a ténnyel hogy annak ellenére, hogy elmondtam milyen kell az egyik igényemnek se felelet meg. A lehet válogatni 3 darabot takart amiből kettő rommá volt ülve. Az ideg szétb@szott, de ha már feljöttem akkor elvittem egy balkormányos jobb első légzsák nélküli ülést.
Át kellett alakítani kivágni a légzsák helyét, de sikerült.
Az ülésfűtés is cserélve lett mert az enyém teljesen megadta magát. Minden a gyári helyre került, nem fúrtam semmi pluszt. A kapcsolót is a gyári helyére tettem be, és a gyári visszajelző is be lett kötve.
A végén kapott az egész ülés egy tisztítást meg egy méhviaszos ápolást.












Nagyon unatkoztam, így kipucútam a szívó oldalt. Pillangó - szelep és környéke.(ráfért)
LMM=MAF=légmennyiség=légtömegmérő
MAP=szívócső nyomás érzékelő - szívesen megpucolnám ezeket is, ha tudnám hol keressem őket.

Csak rászántam magam, és összeszorított foggal nekiálltunk kicserélni a munkahengert. Mit mondjak, szép állapotban volt! Kb. fél liter olaj volt a porvédő gumi alatt. Mindegy, kuplung rendben!
De ahányszor alá vagy belenézek mindig bővül a hiba lista! Most felírhatok rá egy szétszakadt hátsó motortartó bakot és a két hátsó elektromos ablakot, amit csak előről lehet mozgatni... A turbó nem oldódott meg, de legalább reményt ad, hogy tölt csak baromi keveset és a vákumozása érdekesen van bekötve....
Volt egy kis rángatózás kis fordulaton,Úgyhogy hosszú idő után újra fel kellett nyitni az elejét...
Egyik trafó feladta a harcot,Úgyhogy kapott egy marellit. Mégiscsak olasz..
Hibajelző közben felvillant,Úgyhogy gyors kiolvasás,integrátor a hiba.Egy vákuumcső okozta,ez is kijavítva...
Divatja lett az esti műszerfal fotózásnak. Ez lett belőle, szerintem nem kell szégyenkezni a GT 'red night illusion' kinézetével
Köszönöm neked, jó öreg barátom, Sony Xperia Arc S! :)
Egy kis zenés videó akit érdekel, itt



Kuplung főhenger (Samko 702004) és munkahenger (TRW PJL159) cseréje.
112000 km
Ma mivel ilyen jó idő van a tél ellenére megejtettem a tengap megérkezett szőnyegek berakását 100% pontos patentok is ott vanak ahol kell lennie egyszóval elég jó a gyárinak a töredékéért innen rendeltem: ALFA 147 SZŐNYEG
elég jó minőségűek tűnik szépen elvan varva egyetlen szépséghibája ,hogy az alfa logó nagy betűvel van írva...de hát ez legyen a legkevesebb
Illetve kapott még 2 db night breakert is a tompított elvileg hidegfehér de nem tűnik annak nah mind1 az éjszakába majd kiderül milyen...


