Blog
Ez is megtörtént, lassan a kötelező szervizek végére érek, hogy nemsokára újrakezdhessem őket. Olajcsere előtt már láttam részlegesen a levegőszűrő betétet, akkor még igencsak újszerűnek tűnt. Ebben a műveletben ugye semmi érdekfeszítő nincs.
Kivéve, ha egy nyilván nagy tudású szakember korábban a fedél csavarjai közül az egyiket egy olyan darabra cserélte ami se menetsüllyedésben se hosszban nem stimmel.
Az egyébként zseniális cold air intake amit az olaszok kitaláltak ilyenkor átokká válik, mivel a doboz alapvetően se felül se alul nem fér ki. Végülis sikerült kioperálni a szar csavart a foglalattal együtt majd a foglalatot visszaütlegelni.
Most már szívhatja a friss levegőt.
Légszűrő típusa most Filtron. Munkadíj nem volt.
Hatalmas hangja lett az autónak... Kipufogó rendszer valahol kilyukadt, gondolta mindenki. Ennél egyszerűbb volt a probléma, a rezgés csillapító szövet volt teljesen elszakadva. A vicc az egészben, hogy valószínű sosem volt jó, mert azóta úgy megy az autó mint még sosem... De ez egy 70 lóerős daewooból átülve nem tünt fel... Így másfél év után lényeg, hogy jó... :) 10 ezer forintos tétel okozza legnagyobb szart.
Ma sikeresen megtörtént egy szervó cső és egy víz hűtő csere.
Innen is köszönöm Csörinek akire mindig lehet számitani.
Egy pár hete elkészült a toldatom is, amit sparco cartástól sikerült vásárolnom még novemberben. Sok munka volt vele, a fényezése nagyon haza volt vágva. Nagybátyám karosszériás, így végül ő csinálta meg. Szép lett. :)
Toldat: 10.000.-
Fényezés: 25.000.-
Össz: 35.000.-
Tavasszal kerül majd fel, a felnivel együtt.






Hát ma egy forgalmas napom volt.... igazából még úgy nem éreztem az autó erejét... egészen máig. Kicsit nagy késésben voltam, így picit oda kellett lépnem neki... Visszaváltás nélkül 6-ban egész ügyesen szedte a lábát egészen 200-ig. Az útviszonyoknak és az időjárásnak köszönhetően nem mertem tovább nyomni, de meglepett, hogy ennyire megy.... kezdem nagyon imádni :)
Ma végre megérkezett a várva várt gyertya szett amit innen is köszönök uaz146ti Cartásrsnak. Gyorsan be is pattintottam őket a helyére. Mikor vezmód cserén volt a kocsi Laci barátomnál felhívta a figyelmemet hogy a gyertyáim már nem a legjobbal. Reggelente már volt kicsit fulladozott is indításnál.
Mikor kiszedtem láttam hogy nem hogy nem a jók, de egyenesen szar állapotban vannak. Kicsit elszomorított a látvány, mert a kisebb gyertyák elektródái szinte elfogytak már ... mivel 130 felé közelítünk szerintem ezek még a gyári gyertyák voltak benne.
Most kapott Champion Copper Plus gyertyákat. Igaz csak egy pólusú de annál biztos hogy jobb mint ami benne volt és jó árba hozzájutottam.
a képek magukért beszélnek...
Még annyit hozzátennék így utólag, miután mentem a kocsival hogy valami eszméletlen a változás !! visszatértek a lovak a kocsiba. Brutális! alig bírom visszafogni:) Sokkal vidámabban pörög a motor és csendesebb is lett szóval mindenképpen megérte sőt !! :)
Km: 129 021






3 hete felkerült az ablakokra a Lumar fólia, hátul a legsötétebb, elöl 2 árnyalattal világosabb. B oszlop kapott carbon fóliát.
Közben EGR szelepet tisztítani kellett, azóta jobban megy, mint előtte :D
Már nagyon esedékes volt a jobb oldali lengőkar cseréje, így a mai napon kicserélődött. Frap márkájú került bele. Az alkatrész beszerzésért , és kedvezményért köszönet Németh Lajosnak. Km óra állás: 124200 . (Nem sokat bírt ki az előző kb 30e km-t...)