Blog
Meguntam, hogy senki nem tudta a környékemen a szervizt kinullázni ezért beruháztam egy kis diagnosztikába. Nem egy nagy összeg innen rendeltem az ELM 327 interface-t meg a három színes kábelt, így már gond nélkül tudok kommunikálni a Giuval meg a Pandával! A Multiecuscan progit használom eddig bevált simán viszi mindkettőt! Az ELM is jó nem is kellett kiforrasztani az ellenállást belőle mint egyeseknél!

Porsche Boxster monoblokk féknyeregből és Alfa 155 féktárcsa keverékéből elkészült egy hatékonyabb első fék. Saját tervezés és gyártás.



Megjöttek az új dugattyúk a motorhoz, 2618 JE dugattyúk, 2.8mm -el eltolt csapszeggel, 8.5:1 sűrítéssel. A specifikáció elkészítésben nagy segítségemre volt Paul Spruell.



A tegnap nekiláttam izzókat cserélni,mert a visszajelző világított mióta hozám került. Hát nem semmi elég s..r hozzáférni:( Gondoltam egyúttal kicserélem a tompított izzókat is +90% at -vettem bele ,,potom" 4700-ért (aH 4 csak2700) !Miután lement a kezemről a bőr nagy része sikerült minden rossz izzót kicserélnem.2 első helyzetjelző,egy rendszámt.1ködös elől+1 tolatólámpa.Este ki is próbáltam a plusszosokat hát király most már látok este is megérte a pénzét!Ja amúgy a csomi világítás is meglett javítva az átvezetésnél volt elszakadva ! Jövő hónapba olaj és szűrő csere,na meg hátsó fékbetétek Selenia 10w60 Mann vagy Bosch szűrők és Textar fékbetéteket kap!
Kicsit Zé.-éknél Csabi segítségével meghekkeltük a kábelkorbácsot. (De még nem végleges.) Kössz Csabi!
Végre van ködlámpám hátul, nincs össze vissza kötve minden szar.. De a csomagtérajtó még mindig néha akar csak kinyílni a kocsiból.. :(



Új Marelli motorháztető és csomagtérajtó teleszkópok
És Pityukoma jóvoltából ismét működik a bal hátsó ablakemelőm! Juhhéé :)
A csúszka volt az eredendő bűnös, majd ezek után valószínűleg a sok próbálgatástól a bowden is letekeredett a helyéről, szóval volt egy kis gubanc.
A képen megjelölt kis fül hajlamos letörni, ezek után az ablakot már nem lehet mozgatni, ill lefelé még igen felfelé már nem. A nagyobbik részt már én törtem le amikor megpróbáltam kézzel felhúzni az ablakot.
Miután láttam hogy PItyukomának is volt már ilyen problémája írtam neki, ő egyből felajánlotta a segítségét és garázsát és röpke 3-om óra alatt meg is csináltuk -akarom mondani csinálta- a cserét. :) Igazából eredetileg úgy gondoltam, hogy én csinálom ő meg segít ha kell, nos ebből az lett hogy kvázi lámpatartóként funkcionáltam, mert megcsinált helyettem mindent. Ezúton is köszönöm István, jó volt ez a közös szerelgetés. Már ezért megérte Alfásnak lenni! :)

Ma lefóliáztam a ködlámpákat szép sárga színűre. Több oka is volt ennek,szerintem tök jól néz ki plusz még a ködlámpát is óvja a kisebb kövektől, és elvileg ködben jobban is látni vele. Majd meglátjuk :)
De többnyire azért mert kaptam Giotti155 2.5V6 cartárstól. Innen is köszönet érte ;) Közben megcsodálhattam Rossi&Zsu kocsiját is, ami szintén szép darab csak úgy mint a 155 :) és az a hangorkán ami belőle jön... :)
Ime a végeredmény ! nekem tetszik :)






Szóval. Az autó tartja magát, szerencsére, többszőri külföldi út után is gond nélkül. Amit nem rég tapasztaltam az ablaktörlő lapát kopása. Ezért vettem 2 új lapátot előre:-) 28 eurós költséggel. km: 45:789.
Ma végre felkerültek a Matricák Michelangelójától rendelt vinnyetták .Sokat törtem a fejem ,hova kerüljön a registered matrica ,végül a hátsó oldalablak nyert.



1
525
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV