Blog
Elöregedett egy kábel köteg az aksi alatt, csak azt kellett kicserélni!
1500 km mentem a kocsival, másnap ülök be és nem indul a kocsi.
Megvásároltam az autót, minden rendben úton haza fele tökéletes volt a kocsi.
Decemberben megadta magát a vásárláskor a kereskedő által nagylelkűen belerakott 55.ös akksi, ezért kapott egy új Bosch Akkut a gép.
Tul vagyunk a felkeszitesen..
Szerviz ktsg: £35
Olaj+szuro: Selenia 10w60 racing £60, eredeti szuro: £15
Computeres vizsgalat: £20
Teli gumi szett: £200
Szoval minden rendben van a kocsival, nincs semmi baja amit a computer latott volna, kb egy honapja volt vizsgan, nem fekete vizsga... :)
Most erzem igazan: Az Alfa valaszt minket, nem mi az Alfat. :)
Elektromos elosztódoboz behalt,gyakorlatilag elment az áram.A be és kimenő kábeleket is újra kellett szaruzni és a csatlakozókat is cserélni kellett.
Mindent kicseréltem és most minden elektromos hiba helyre állt.
Köszönet Alexandro -nak az elektromos dobozt és a segítséget és köszönet a Nefelejts kft. - nek a kábelsarukat és csatlakozókat :)
Saját munka :)




Kormánykapcsolók led cseréje is megejtve, végre rendes színben világítanak, thx Marklar155 Land!:-))Csak össsze legóztuk.
Van 1 szét és összerakási sorrendje úgy tényleg gyerekjáték, de csak úgy....
A belső karbonburkolatú ( nem matrica ) A oszloptakarók és ajtóbehúzók is kicserélve, kész van végre a beltér.




Év bucsúztató Alfa Talin voltunk ... Jászteleken a Mizse Hotelben... Termál medencés party soksok pálinkával... :D így nem sok kép készült... de jól éreztük magunkat!!! :D







Készült egy-két röpke video is!!! :D
https://www.facebook.com/photo.php?v=713937088628041&set=vb.100000352702699&type=3&permPage=1
https://www.facebook.com/photo.php?v=713936368628113&set=vb.100000352702699&type=3&permPage=1
A baleset után muszáj volt gyorsan valamit nézni, mert nem járhattam örökké kölcsön kocsival munkába. Mivel igencsak kivesézett ez a baleset anyagival, + még egy költözés is rátett egy lapáttal, nekiálltam keresgélni ami szimpatikus.persze Alfa 156 facelift vagy 147-re gondoltam, még a facelift előttire 140 lóerős 1,9 dízeleket nézegettem, pontosabban 3-at mindegyik beteg volt de nagyon. 156-ról meg ne is beszéljünk, ugyan azt a típust 2,4 m-jet-et néztem ami volt 4 db-ot. És itt le is döbbentem, hogy mennyire inertem ezt a típust, mert mindegyikben megtaláltam a hibákat, de nem is kicsiket sajnos. Az egyik váltóhibás 147-estől indultam, hogy megnézzek egy másikat, mikor útba ejtettem egy kereskedést. Nagyon jó áron ki volt rakva egy friss műszakis Seat Leon 1.8turbó. Gondoltam kipróbálom, aztán végül haza is hoztam. Nagyon jó autó, minden szerelő csak dicsérte hogy nagyon egyben van, rengeteg extra stb. ennek már fél éve, nyúzom, nem sajnálom, mégis bírja. egyedül 8 euróért kellett rá termosztátot vennem, a kötelezőkön kívül. De valahogy még sem egy Alfa. Most eladó sorsban van, és nekiálltam nézelődni. Gondoltam 2.4 jtd 159-re, de sok rosszat mondanak az elektronikáról. Aztán úgy gondoltuk barátnőmmel, hogy mi lenne ha..... újra 156 2,4 jtd m-jet. Barátnőmet gyorsan rábeszéltem, ezért most más típust nem is nagyon nézegetünk. Mivel elkapkodni nem akarom, nem zsákbamacskát akarok venni, ezért komoly túrákra indulunk pontosan holnapi naptól kezdve, hogy megtaláljuk az igazit! :)
2
568
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth