Blog
Hétvégén kicseréltem a jobb első felső lengőkar szilenteket (balost már cseréltem májusban...) Hihetetlen hogy fél éveket bírnak csak ki....remélem ez a mostani Moog szilent tartósabb lesz. Bekentem szilikon zsírral hátha...
A képen látszik hogy néz ki fél év után...rozsdás persely, elkopott gumi.
Szerencsére a csere egyszerű :) én menetesszárral szoktam belehúzni/kinyomni a szilenteket.


Az egész úgy kezdődött, h szabadnapos voltam:D
Régóta birizgálta a fantáziámat, h a 45 óraegységét be lehet-e építeni a 33ba. Jelentem lehet.
Ezt a gondolatsort továbbfűzve jött az ötlet, h ha a 45ből be lehet építeni, akkor az 56ból működik-e a dolog. Jelentem lehetetlen nincs:)
Sikerült hamar, minimális költséggel beszerezni az órákat, szétfaragható 33 óraegység volt itthon. Egy olcsó ragasztópisztoly bővíti a szerszámarzenált, nélkülözhetetlen volt a feladathoz.
Direkt került mérföldes óra bele, nekem jobban tetszik, mint a km-es
A bekötés még hátra van, kicsit félek tőle, de biztos, h jó lesz:)



Nos elértük a 100 ezret, semmi gond az autóval, szeretem de előbb utóbb menni fog, ( pici nekem, és kell a 2,4 Jtd ;) )most kicsit ki kell várnom lehet, hogy nagy szükségem lesz nemsokára az autó árára úgyhogy addig amig ki nem derűl, hogy mi lesz, jegelnem kell sajnos a 166 projektet :(!

165000 km
Olajcsere és műszakivizsga Csörinél
Kevés használat miatt megmekkent az amúgy is rozoga akksim.
Szóval 1db Baren akkumulátor, meg a biztonság kedvéért 4db gyertya
Jó pár év elteltével ismét kiégett az egyik klímatekerőnek az izzója. Ismét cseréltem mindhármat, illetve észrevettem, hogy az időórának a háttérvilágítása az alsó részen kicsit halványabb, cseréltem azt is. Most újra világít minden :)
A mai napon végleg megadta magát az akksi. A gyári első Magneti Marelli akkumulátor volt benne, ami jó szolgálatot tett majdnem 6 és fél éven át.
Került bele egy új 72/640-es Banner akksi, amelyre 2 év garancia van.

Már egy ideje nyüszköltek a szilentek, befujkodtam WD40-el. Nyüszkölés megszünt, hát most kopogást hallok.
Bal elejéről jött a hang, hát kerék levesz átvizsgáltam, és azt kellett látnom hogy a felső lengőkar gömbfejének 1.5-2mm-es lógása van, ma megrendeltem kicseréltem.
Most jön csak az agyrém a kopogás nem szűnt meg....
Ja és lehet, hogy kilyukadt az intercoler...




Sikerült beszereznem az elektromos napfénytetőhöz a relét.Gyári Webasto a szervízben 32000 huf,szerencsémre olcsóbban jutottam hozzá.2db legalább lesz egy tartalék is.
"kis brembo" 305mm
A terv az volt, hogy az egri szerelő haverom hét közben megrendeli a unixból (mivel ott jó nagy kedvezménye van) a tárcsát és a betéteket és szombaton reggel kicseréljük. Mivel szombaton délelőtt még nyitva vannak az alkatrészes boltok, így ha valami hiba lenne, még meg tudjuk oldani.
Persze nem volt jó a betét, amit a unix hozott, de még csak kapni se lehet Egerben sehol ilyet. Hétfő délutánra tudnak hozatni... ami nem sokat segít, mert én akkor már rég Bp-n leszek :/
Így ment vissza a régi tárcsa és betét, a továbbiakat meglátjuk.
Az ATE márka mellett döntöttünk, a tárcsa maradt is, viszont ilyen betétet nem gyártanak, így valószínű Remsa lesz.
Csatolok egy képet a betétről, hátha valakinek szüksége lesz még rá.

1
308
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Stelvio
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- 159
- Filmek
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV