Blog

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2012-09-06

Miért nem tudom feltöltés után rendezni a képeket? Kell egy olyan gomb.

Kezdem látni a fényt az alagút végén. :-) Kurvajólesz! Tetszik nagyon!

>> Tuning és extraTibcsi166 // Alfa 159 SW 2.4 JTDm 20V Distinctive // 2012-07-01

Jobb LED izzót találtam előre!

Nincs benne ellenállás, de nem is kell, mert a felvett áram (150mA) elég nagy ahhoz, hogy nem jelez a computer!!! Mivel nincs ellenállás, ezért kisebb a hő leadás ezért a foglalat sem melegszik túl. És a fénye is nagyobb mint az előző volt (13SMD LED). Létezik 5000K vagy 6000K verziókban is.

T10 White 38 SMD LED

 
>> Eseményjimbo // Alfa Alfetta 1.8 Berlina // 2012-09-09

Öreg Alfa nem vén Alfa... amit mi sem mutat jobban, hogy az ilyen vasakat nem a múzeumban kell tartani, hanem rendeltetésüknek megfelelően kell használni. Remek alkalom erre egy veterán hegyi felfutó verseny, pont olyan amire szombaton sok került Visegrádon. Apró hibaként merült fel, hogy mire elküldtem a nevezést, már betelt a létszám, de sebaj, nyugtatott az egyik szervező telefonon, ha valaki visszamondja, a helyszínen még be lehet ugrani helyette. Rövid tanakodás után úgy döntöttem, hogy akármi is lesz, megmozgatom a vasat és csatlakoztam az Alfarium csapatához. Végül senki nem volt olyan bátor, hogy visszamondja a nevezést, így a pályát versenykörülmények között nem látta a gép, de egy percig sem bántam meg hogy lementem. Remek rendezvény volt, az autóknál csak a helyszín volt gyönyörűbb. A hangulatról árulkodjanak a képek itt és az Alfarium facebook oldalán. Zárásként azért még annyit, hogy a 80 nevezőből 9 öreg Alfa volt.

 

Egy garnitúra STROKER dugattyú Goodboy jóvoltából. Fiat Coupé turbóból.

 
>> SzervizSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-09-05

Delphi ki, Febi-Bilstein be :)

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-05

Végre megjöttek a "reklám" rendszámaim (Ha már igazira nem fussa' még) :)
Talikra, fotózni, ilyesmikre szánom... Nekem tetszik!
Azért remélem mihamarabb lesz már rendes rendszámom amivel útra mehetek :(

 
>> Autóápoláspmolnar // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2012-09-18

Sikerült (nem nekem) összekarcolni.

G techniq P1 és P2 szerrel, pedig a polirozás (ami még folyamatban van)

Eredmények a képeken.

 
>> Szervizpmolnar // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2012-09-13

Olaj5W-40 (nem Selenia hanem Coma), olajszűrő, levegőszűrő


óra:165100km

 

szívósor tisztítás
vezérműszíj készlet csere vízpumpával (vezetőgörgő nem lett kicserélve)
hosszbordás szíj csere (Klíma+Szervó)
hosszbordás szíj csere (Generátor)
olajcsere 5W30 SELÉNIA WR PURE ENERGY
TUTELA TOP 4 fék+kuplungolaj csere
kormány szervó olaj csere TUTELA GI/E
2db első alsó lengőkar csere

 
>> EseményRSVRocky // Alfa 156 1,6 TS // 2012-09-05

Hosszas gyűjtögetés és keresgélés után végül győzött a szerelem. A 156-os formája már régen elvarázsolt, azonban mások véleménye és saját észérveim is néha-néha próbáltak más márkák felé irányítani.

Amint látható mégis itt vagyok :)

Egy nehezen induló szombat reggelen több autókereskedést is megjárva megvizsgálhattam több 156-ost is. 1,9JTD, 1,8TS és 2,0TS egyaránt volt köztük, azonban mindegyiküknél volt elhanyagoltságból adódó probléma. Végül egy elégedett felhasználóval találkozhattam, aki épp most szerzett be egy 159-est, ezért válna meg szeretett 156-osától.

A kocsi egy ezüst darab még a régebbi szériából. Karcoktól mentes, a belső újszerű állapotban. Reálisnak tűnő 150 ezer kilométer, fehér számlapok, sötétített ablakok. 16-os Momo Corse fekete felnik, Dunlop gumik és Momo sebváltókar. Azonnal beleszerettem. A gyári vasfelniken újszerű Dunlop téli papucsok. Szimpatikus eladó és az árban is meg tudtunk egyezni, így nem is kerestem tovább.

Immáron két és fél hete járok a kocsival. Sajnos elkövettem én is azt a kezdő hibát, hogy az összes pénzem a kocsivásárlásra költöttem, így épp csak annyi pénzem maradt, hogy tankoljam. 500 kilométer után egyre nagyobb a szerelem és még mindig fedezek fel rajta apróságokat. Fogyasztást sajnos még nem tudtam számolni, de úgy tűnik nagyon gázfüggő. Szereti ha felpörgeted 6-7 ezerig, és akkor tényleg alfásan megy, de ha 3 körül úszol az árral, akkor szerintem elfogadható fogyasztást produkálhat.

Jelenleg hibátlan a futómű, az emblémák elöl és hátul lekopva, jobb hátsó belső világítás az ajtó felett néha nem reagál a nyomásra, a motor szépen jár. Néha mintha hallanám a topikokban is említett kerepelő hangot, ami a vezérlésmódosító lehet, de kisebb gázadás után elhalkul vagy megszűnik. A jövőben olajcserét tervezek, persze csakis Seléniát, ebben az autóban elvileg csupán ezt használtak eddig.

Remélem elégedettségem sokáig megmarad :) Még jelentkezem!