Blog
Miért nem tudom feltöltés után rendezni a képeket? Kell egy olyan gomb.
Kezdem látni a fényt az alagút végén. :-) Kurvajólesz! Tetszik nagyon!










Jobb LED izzót találtam előre!
Nincs benne ellenállás, de nem is kell, mert a felvett áram (150mA) elég nagy ahhoz, hogy nem jelez a computer!!! Mivel nincs ellenállás, ezért kisebb a hő leadás ezért a foglalat sem melegszik túl. És a fénye is nagyobb mint az előző volt (13SMD LED). Létezik 5000K vagy 6000K verziókban is.
T10 White 38 SMD LED

Öreg Alfa nem vén Alfa... amit mi sem mutat jobban, hogy az ilyen vasakat nem a múzeumban kell tartani, hanem rendeltetésüknek megfelelően kell használni. Remek alkalom erre egy veterán hegyi felfutó verseny, pont olyan amire szombaton sok került Visegrádon. Apró hibaként merült fel, hogy mire elküldtem a nevezést, már betelt a létszám, de sebaj, nyugtatott az egyik szervező telefonon, ha valaki visszamondja, a helyszínen még be lehet ugrani helyette. Rövid tanakodás után úgy döntöttem, hogy akármi is lesz, megmozgatom a vasat és csatlakoztam az Alfarium csapatához. Végül senki nem volt olyan bátor, hogy visszamondja a nevezést, így a pályát versenykörülmények között nem látta a gép, de egy percig sem bántam meg hogy lementem. Remek rendezvény volt, az autóknál csak a helyszín volt gyönyörűbb. A hangulatról árulkodjanak a képek itt és az Alfarium facebook oldalán. Zárásként azért még annyit, hogy a 80 nevezőből 9 öreg Alfa volt.




Végre megjöttek a "reklám" rendszámaim (Ha már igazira nem fussa' még) :)
Talikra, fotózni, ilyesmikre szánom... Nekem tetszik!
Azért remélem mihamarabb lesz már rendes rendszámom amivel útra mehetek :(


Sikerült (nem nekem) összekarcolni.
G techniq P1 és P2 szerrel, pedig a polirozás (ami még folyamatban van)
Eredmények a képeken.




Olaj5W-40 (nem Selenia hanem Coma), olajszűrő, levegőszűrő
óra:165100km
szívósor tisztítás
vezérműszíj készlet csere vízpumpával (vezetőgörgő nem lett kicserélve)
hosszbordás szíj csere (Klíma+Szervó)
hosszbordás szíj csere (Generátor)
olajcsere 5W30 SELÉNIA WR PURE ENERGY
TUTELA TOP 4 fék+kuplungolaj csere
kormány szervó olaj csere TUTELA GI/E
2db első alsó lengőkar csere
Hosszas gyűjtögetés és keresgélés után végül győzött a szerelem. A 156-os formája már régen elvarázsolt, azonban mások véleménye és saját észérveim is néha-néha próbáltak más márkák felé irányítani.
Amint látható mégis itt vagyok :)
Egy nehezen induló szombat reggelen több autókereskedést is megjárva megvizsgálhattam több 156-ost is. 1,9JTD, 1,8TS és 2,0TS egyaránt volt köztük, azonban mindegyiküknél volt elhanyagoltságból adódó probléma. Végül egy elégedett felhasználóval találkozhattam, aki épp most szerzett be egy 159-est, ezért válna meg szeretett 156-osától.
A kocsi egy ezüst darab még a régebbi szériából. Karcoktól mentes, a belső újszerű állapotban. Reálisnak tűnő 150 ezer kilométer, fehér számlapok, sötétített ablakok. 16-os Momo Corse fekete felnik, Dunlop gumik és Momo sebváltókar. Azonnal beleszerettem. A gyári vasfelniken újszerű Dunlop téli papucsok. Szimpatikus eladó és az árban is meg tudtunk egyezni, így nem is kerestem tovább.
Immáron két és fél hete járok a kocsival. Sajnos elkövettem én is azt a kezdő hibát, hogy az összes pénzem a kocsivásárlásra költöttem, így épp csak annyi pénzem maradt, hogy tankoljam. 500 kilométer után egyre nagyobb a szerelem és még mindig fedezek fel rajta apróságokat. Fogyasztást sajnos még nem tudtam számolni, de úgy tűnik nagyon gázfüggő. Szereti ha felpörgeted 6-7 ezerig, és akkor tényleg alfásan megy, de ha 3 körül úszol az árral, akkor szerintem elfogadható fogyasztást produkálhat.
Jelenleg hibátlan a futómű, az emblémák elöl és hátul lekopva, jobb hátsó belső világítás az ajtó felett néha nem reagál a nyomásra, a motor szépen jár. Néha mintha hallanám a topikokban is említett kerepelő hangot, ami a vezérlésmódosító lehet, de kisebb gázadás után elhalkul vagy megszűnik. A jövőben olajcserét tervezek, persze csakis Seléniát, ebben az autóban elvileg csupán ezt használtak eddig.
Remélem elégedettségem sokáig megmarad :) Még jelentkezem!
