Blog
Úton hazafelé elment a fékrásegítő, először csak hol volt hol nem volt, aztán már nem is volt. Előbb szivattyú lett megnézve, az fel lett hegesztve, majd miután nem volt jó így jött a cső csere, majd egy másik szivattyú. Már féktök csere jött volna mire meglett hogy a csatlakozásnál tudott levegőt szívni. Jó kis kör volt :)





Pár ragacsos belső műanyag takaró, küszöbök és behúzó hátsó lámpakeretek, motortakaró megkapták a karbon bevonatot.






Olaj és szűrők cseréje 18900 km. Az első olajcseréje az autónak Az előző tulaj elhitte, hogy elég 30ezernél az első. Motul 5W40 X-Clean. Tudom nem selenia, de elkötelezett vagyok a Motul iránt. Ha nem válik be akkor marad a Selenia.
Meghalt a refiben a xenon, így a led utánpótlás mellett döntöttem. Villamossági szerelő szerelte be a Philips led izzókat a refibe.

Bekerült egy menetfény is, ami index is egyben, így az index izzó helyére ment. Brutál fénye van, index használatakor átvált és sárgán villog.
Rendeltem a fiatalkaereszek.hu -ról egy motor alsó burkolatot. Sajnos a V6ét már nem lehet kapni, ezért a 2 literesét használtam kiinduló alapnak és ebbe vágtam a kipufogónak lyukat. Még nem a legszebb mert a Dremel otthon maradt, de majd kiigazítom.
A segédkereten a hátsó csavarhelyek üresek voltak, ide kellett szegecsanyát behúzni. Szerencsére mivel gyári alkatrész a burkolat, ezért minden lyuk ott volt ahol lennie kellett.


Sajnos a helytelen futómű beállítás miatt az első gumik belső fele megkopott, ezért az első tengelyen lévő gumik cserélve lettek. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 került fel.